Bekijk volle/desktop versie : mening



07-04-2006, 13:05
hoi dames

Graag jullie mening.

Ik ga in de zomer insaallah trouwen in marokko en nu wil ik geen negaffa nemen ik wil het simpel houden. ik wil wel henna laten zetten maar jurken was ik van plan om stof vanaf hier te kopen en dan 3 jurken in marokko laten maken en die dan op de bruiloft aantrekken ik vind het zelf wel oke maar wat vinden jullie ervan, heeft iemand dit ook mee al meegemaakt of niet???/

07-04-2006, 13:17


als je een betrouwbare naaister weet in marokko dan kun je dat gewoon doen toch..

07-04-2006, 19:38

Citaat door faaatje66:
als je een betrouwbare naaister weet in marokko dan kun je dat gewoon doen toch..
thank you en weet iemand mischien ook de prijzen ongeveer? en heeft iemand mischien leuke foto's van marokkaanse jurken voor me alvast bedankt

07-04-2006, 19:49

Citaat door marocccgirl:
hoi dames

Graag jullie mening.

Ik ga in de zomer insaallah trouwen in marokko en nu wil ik geen negaffa nemen ik wil het simpel houden. ik wil wel henna laten zetten maar jurken was ik van plan om stof vanaf hier te kopen en dan 3 jurken in marokko laten maken en die dan op de bruiloft aantrekken ik vind het zelf wel oke maar wat vinden jullie ervan, heeft iemand dit ook mee al meegemaakt of niet???/
Nou hbiba ik wens je een dikke proficiat alvast

kijk meid je trouwt ook maar één keer hé, ik persoonlijk zou negeffa nemen