Bekijk volle/desktop versie : ik degen die geen liefde kende..... totdat hij komt !!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

06-04-2006, 19:07
heyhey ik wou met een nieuwe verhaal gaan beginnen
hier is alvast een stukje


SAMIRA OP STA JIJ STOMME KOE WAT DENK JE WEL NIET DAT JE EEN VRIJE DAG HEBT OF VIEZE HxxR
dat was dusz weer myn moeder , ik ging snel de douche in en kleden me snel om voor dat me moeder weer me zou slaan . ik snapte het niet wat had ik misdaan
oja ik weet het weer : dat ik geboren was dat zei me moeder altijd
het heeft me altijd zoveel pijn gedaan en me broers en zussen waren juist anders ik was altijd die gekke samira terwijl ik alles deed wat me moeder vroeg ik snapte het totaal niet maar dat kon me nixx schelen ik moest opschieten anders krijg ik weer een plantebak tegen me hoofd aan ....


moet ik weer verder of niet zeggen jullie het maar

06-04-2006, 19:36



ik ging snel naar de keuken en zag me moeder en ik vroeg of ik haar moest helpen . en ja hoor daar begon het weer . WAT ZEI JE HELPEN JE HEBT ME AL GEHOLPEN DOEN JE WAS GEBOREN JE WAS EEN HOOP ELENDE EN DAT BEN JE NOG STEEDS ROTwijf . ik moest snel duiken voor dat ik een koekepan tegen me hoofd kreeg ik trok snel em schoenen aan en gingen naar school
ik deed vwo 4e jaar was bijna klaar ik was daar super trots op en ikwas volgends my de enigste sie het zo ver had geschopt op school want ja wat wil je nou met zo broers en zussen :
anwar: deed was van school geschopt en werkt nu bij een supermarkt
anissa : was getrouwd en was meer een huisvrouw dan wat anders
zohair :was zo gangsta en dacht dat hij het gemaakt had DUS NIET
en ja dan kom ik zoals ik zei ik deed vwo en was bijnaklaar
en me vader wou graag dat ik me diploma haalde en iets nuttigs in me leven deed en me moeder die wou het liefst dat ik niet bestond maar ja ik bestond dergelijk wel en daar moest ze mee leven
ik en me moeder kunnen niet met elkaar opschieten en probeert me het de leven zuur te maken omdat ik alles heb wat zo wou krijgen in haar jongere jaren
en ja ik was ook een mooi meisje had grijse blauwe ogen donkergetinte huid en donker haar en slank . ik draagde nog geen hoofddoek omdat ik het wilde doen als ik er klaar voor was !! en was wanneer ik trouwde . me vader wilde ook graag dat ik ging trouwen en me vader is dus nu nog bezig met het zoeken van de PERFECT MAN . ahah me vader was alles voor me en deed ook alles voor me maar wat hij niet wist was dat ik vaak door me moeder geramd werd en niemand van me broers hielp me omdat ze wist dat ze inelkaar werden geramd door hun moeder....

moet ik verder gaan ?


06-04-2006, 20:01
dank je wel ik ga later verder maar moet nu even my huiswerk doen

06-04-2006, 20:04
Hier nog een fannnnnnnnn

07-04-2006, 16:44



ja hoor het was weer zo ver . was drie uur en ik moest naar huis of anders zou me moeder me weer in elkaar rammen zoals altijd elke keer wanneer ik van school kwam en ik hielp me moeder in huis werd ze altijd boos omdat ik het volgens haar niet goed was. ik leefde meestal wel in angst van me moeder en vooral omdat ik niks tegen me vader mocht zeggen! want ze wist dat als ik het zou vertellen aan me vader dan zou hij zo ontploft zyn niet dat ik dat erge vond want al die jaren die zy mij pyn heeft gedaan onbeschrijvelijk
maarja ik liep naar huis tot ik opeens een hele mooie jongen zag lopen . ik voelde me helemaal vlinders in me buik zonder dat ik het wist kijk ik al een minuut naar hem en toen hij zich omdraaide en my aankeek draaide ik myn hoofd om anders zag hij me rode hoofd en dat wilde ik niet . ik voelde me helemaal vrolijk de weg naar myn huis maar ja dat duurde niet lang meer tot ik hoorde : HE KEHBA NAAR WIE ZAT JE TE KIJKEN HE WAT DENK JE WEL NIET DAT DIE JONGEN JOU LEUK GAAT VINDEN HAHAH LAAT ME NIET LACHEN !!!!
ik voelde me kut ik kon het niet beschrijven hoe erg dat was mensen keken naar me om zo erg was het !!....


kleine stukje srry maar moet snel weer weg alleen voor myn lieve fans doe ik dit


08-04-2006, 13:08

Citaat door islamisvrede:
Asalaam oe alaikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,
Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, jullie belonen met Janna al Firdaus.
uppie
ma3a salama![/FONT]
[FONT="Georgia"]
me moeder had dan ook geen schaamte als het om my ging en ik snapte het niet waarom kon ze my niet geluk wensen zoals iedere normale moeder doet !
ik ging rechtstreeks naar me kamer , ik gooide me spullen op me bed en begon te huilen , me broer anwar kwam naar me toe en zei wat is er gebeurt heeft moeder je weer geslagen vroeg hij lief . ik keek hem aan en er ging door me heen niet me hele familie is slscht. ik antwoorde : neej mama heeft me voorschut gezet alleen omdat ik naar iemand keek ,waaron gunt mama me geen geluk anwar zi ik door me tranen heen . ik hoorde een stem die , die vraag beantwoorde : omdat ej naar een jongen zat te kijken he vieze kehba ! ik zag dat het me broer zohair was , hij was wel een lieve jongen
maar dat was de tijd van vroeger
ik keek alleen is dat erg , maar wanneer jij naar een meisje keekt moet ik me mond dicht houden he sukkel en voor dat ik het wist voelde ik een vuist in een maag . ik begon meteen in te krimpen als of ik ene kleine diertje was .
me broer anwar begon zohair te slaan en zei kijk a vieze sukkel waarom doe je zoveel ppyn aan je zusje ! zohair keek me aan met een vieze blik als of ik een hxxr was . ik voelde verlaten door me familie alleen me broer anwar en me zus annissa waar er voor me en tuurlijk en lievve vader

vervolgje komt weer snel zeg me als jullie het goed vinden anders stop ik er mee



08-04-2006, 13:21
ga door ga door

08-04-2006, 13:38
ga doooooooooorrrrrrrrrrrrrrr

08-04-2006, 14:31
ga snel verder meid!

08-04-2006, 17:22

ik werd alleen gelaten door my lieve broer anwar , ik moest aan de tijden denken van vroeger . ik voelde me steeds ellendiger . ik stond op liep naar de badkamer keek of je zag dat ik gehuild had . ik liep naar benden en zag me moeder en ik vroeg of ik haar kon helpen met het eten . en tot me verbaasing zei em moeder heel normaal ja . maar dat was snel voor bij en ze zei IK GA ZITTEN WANNEER DE ETEN NIET KLAAR IS OM 6UUR DAN ZAL JE ZIEN A VIEZE TROELA .
ik dacht nevermind want als ik er op in zou gaan dan zou ik nu 2 blauwe ogen hebben . even later ik was klaar met eten maken en me moeder kwam en zei LAAT ME PROEVEN VOOR DAT JE ONS VERGIFTIG . ze pakte een lepel en namm een beetje uit de pan en trok een vies gezicht . KAN JIJ DAN OOK NOOIT IETS GOED DOEN WAT HEB IK AAN JOU A STUK ELLENDE M MAAR JE KAN WEL MET JONGENS FLIRTEN VIEZE KEHBA . en ik voelde een vuist in me gezicht en ik hoorde geschreeuw van me moeder en ik voelde nog eeen paar klapppen in me buik maar die waren zo hard dat ik letterlijk flauwviel.........en daarna toen me vader thuis kwam.




08-04-2006, 23:05
ga door pleas

08-04-2006, 23:15
wajaw ga snel verder meid

09-04-2006, 13:23


ga snel verder plesaeeeeeeeeeee..

09-04-2006, 14:03
Ga door zina

09-04-2006, 19:45
gaa doooorr meid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26