Bekijk volle/desktop versie : Hypocriete Jongens

Pagina's : [1] 2

18-05-2003, 16:29

Citaat door Jalilah:
Ik stoor mij er steeds meer aan dat jongens steeds maar lopen te zeggen hoe hoe.rig sommige meisjes zijn en dat ze persé een maagd willen huwen maar zelf er op los nxxxxx.
Ze oordelen erop los maar ze kijken niet naar zichzelf.
Ze zien niet in dat ze zelf de grootste sle.tjes zijn en de rest van de mensen er omheen ook niet want het lijkt wel algemeen geaccepteert..
Dan vinden ze het niet meer dan normaal om zelf tientallen meisjes te verslijten en een meisje die ooit een vriend heeft gehad af te wijzen!
Eigenlijk vind ik dat een jongen die zich zo erg heeft misdragen voor het huwelijk recht heeft op een soortgelijk meisje.
En omgedraaid vind ik ook dat een goede moslima ook recht heeft op een goede moslim als echtgenoot en geen afgelikte boterham!
sorry dat ik zulke vulgaire woorden heb gebruikt maar ik wou duidelijk zijn
.

18-05-2003, 18:45

En ik ben het ook met je eens

18-05-2003, 21:25
Dag Jalila, wat heeft hypocrietie hier nou mee te maken. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt. Er zijn inderdaad veel jongens die zulke gedachtes hebben, maar dat betekend niet dat je alle jongens over 1 kam moet scheren. Er zijn genoeg hypocriete meisje maar dat betekent niet dat ze allemaal slecht zijn. Ik zit vaak in de bus of tram en dan hoor ik marokkaanse meiden praten, daar word je echt niet vrolijk van.

Dus jalila... ik zeg niet dat het niet waar is dat er veel jongens zijn die een maagd meisje willen trouwen terwijl ze het zelf met jan alleman hebben gedaan. Alleen wil ik je erop wijzen dat dat een kleine groep is binnen de jongens.

18-05-2003, 22:13
ja ja we beginnen weer, weet je zowel sommige meiden als boysssssss zijn fout bezig wielieeee, ik wil een keer af zijn van die gezeik man damzz, altijd jongens dit of meisjes dat, waarom nooooooit eens een keeiets POSITIEFSS OVER MAROKKAANSE MEISJES EN JONGENS, dan zal het wereld er weer frisser uit zien
take care

19-05-2003, 12:32

Ik ben nog maagd en dat weet ik heel zeker , dus er zijn nog eem boel meiden die maagd zijn, vergeeet dat niet

19-05-2003, 12:49

Citaat:
Origineel gepost door Jalilah
Ik stoor mij er steeds meer aan dat jongens steeds maar lopen te zeggen hoe hoe.rig sommige meisjes zijn en dat ze persé een maagd willen huwen maar zelf er op los nxxxxx.
Ze oordelen erop los maar ze kijken niet naar zichzelf.
Ze zien niet in dat ze zelf de grootste sle.tjes zijn en de rest van de mensen er omheen ook niet want het lijkt wel algemeen geaccepteert..
Dan vinden ze het niet meer dan normaal om zelf tientallen meisjes te verslijten en een meisje die ooit een vriend heeft gehad af te wijzen!
Eigenlijk vind ik dat een jongen die zich zo erg heeft misdragen voor het huwelijk recht heeft op een soortgelijk meisje.
En omgedraaid vind ik ook dat een goede moslima ook recht heeft op een goede moslim als echtgenoot en geen afgelikte boterham!
sorry dat ik zulke vulgaire woorden heb gebruikt maar ik wou duidelijk zijn
zo zo
IT WASNT ME
ik ben onschuldig

19-05-2003, 15:23
waar hebben we het toch allemaal over
laat iedereen lekker praten en doen waar hij/zij zin in heeft
iedereen wordt voor zijn eigen daden gestraft gelukkig maar

19-05-2003, 17:55
Als er wordt gezegd dat geen enkele jongen meer maagd is doet iedereen er heel nuchter over. Maar andersom is het heel erg.

19-05-2003, 17:57

Citaat:
Origineel gepost door nicegirl001
Ik ben nog maagd en dat weet ik heel zeker , dus er zijn nog eem boel meiden die maagd zijn, vergeeet dat niet
nicegirl001 ik geloof best dat er heel veel meisje maagd zijn, maar vergeet niet dat heel veel mar. jongens dat ook zijn

19-05-2003, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Whahahaha joke van de dag als jij boven een anita liggen pompen denken jullie dan aan de islam tfoeeeeeeeeee afgelikte boterhammen ik kots op jullie
Heb je slechte ervaringen met maroc jongens?

wil je erover praten?

19-05-2003, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Whahahaha joke van de dag als jij boven een anita liggen pompen denken jullie dan aan de islam tfoeeeeeeeeee afgelikte boterhammen ik kots op jullie
Blablblablablablanlablabla........................ ........
Ja daar gaan we weer zijn jullie dit onderwerp nog niet moe!
Ga een hobby zoeken of zo.
Live your own life at home and let others live their own.

20-05-2003, 13:13
ik met mijn behaarde reet een anita :staart: pompen

hahahahahahahahahahhhahaha
oeffffffff wat n lol heb ik weer

oost west moskee t best

24-05-2003, 16:24

selem 3liekoem gti ik ben het daar wel mee eens en irriteer me er ook behoorlijk aan dat dat onze cultuur is in tegenstelling tot ons geloof waar halen ze het lef vandaan over ons te oordelen of een een goed/ slecht meisje/moslima zijn ewa insja Allah doen mensen hun ogen open

24-05-2003, 19:22
Iedereen praat steeds over sl.etjes en zo.....................maar ik zie ze niet................ik zei alleen maagden

26-05-2003, 22:05
ik vind dat je recht hebt op wat je verdient...en ik ben het eens met de topic starter dat veel jongens van tegenwoordig hypocriet zijn JA

Pagina's : [1] 2