Bekijk volle/desktop versie : Wat houdt de islam in ...



18-05-2003, 16:12

Citaat door Jemiena:
Wollah ik lach me hier kapot wat is islam voor jullie? Alleen maar praten over een relatie voor het huwelijk en niets anders???
Ik zie altijd hier dezelfde onderwerpen haram een relatie haram bla bla bla ... kunnen jullie niets anders over praten dan dat?
Islam houdt vele dingen in geen lacohol drinken,niet roken,niet uitgaan,niet roddelen,geen relatie ...
Nee alleen maar over relatie en dan vooral één persoon hier op de forum die precies alleen dat onderwerp kent haramrelatie ...
.

18-05-2003, 16:15



Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Wollah ik lach me hier kapot wat is islam voor jullie? Alleen maar praten over een relatie voor het huwelijk en niets anders???
Ik zie altijd hier dezelfde onderwerpen haram een relatie haram bla bla bla ... kunnen jullie niets anders over praten dan dat?
Islam houdt vele dingen in geen lacohol drinken,niet roken,niet uitgaan,niet roddelen,geen relatie ...
Nee alleen maar over relatie en dan vooral één persoon hier op de forum die precies alleen dat onderwerp kent haramrelatie ...
heb je wel door hoe dit forum heet???

: Marokkaanse jongeren, liefde en relaties

18-05-2003, 16:16
Kijk hoe dit forum heet!!!

18-05-2003, 16:21
als je de verkeerde kant wilt opgaan en ge u enkel richt naar 1 persoon zeg dan beter niks

praten is zwilver, zwijgen is goud

18-05-2003, 16:24



Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
heb je wel door hoe dit forum heet???

: Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
I rest my case

18-05-2003, 16:25

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Ik begrijp je niet het zal wel aan jou liggen
ik bedoel wat ik zeg, als je wil dat ik er een tekening bij maak....

richt u niet tot 1 persoon

en als ge iets uitlokt met dit topic (fitna )

verwijder dit dan dat is het best


18-05-2003, 19:46
hahaha Jemiena jij kan er ook aardig wat van hoor, herinner je die topic nog :marokaanse jongens met Anita's?? Meen me te herineren dat die van jou afkomstig was, maar oke

19-05-2003, 11:36

Citaat:
Origineel gepost door Dua
hahaha Jemiena jij kan er ook aardig wat van hoor, herinner je die topic nog :marokaanse jongens met Anita's?? Meen me te herineren dat die van jou afkomstig was, maar oke
Wajoooooooooooh, 1-0 voor Dua!!!


En Jemiena, als je wil weten wat de Islam precies inhoud... want dat was jou vraag, dan zou ik zeggen; 'Pak de Koran erbij, en begin met lezen.'

En als je geen Arabisch kan, dan koop je de vertaalde versie.