Bekijk volle/desktop versie : DORDJE22 nog 16 dagen en 2 en een half uur dan ben je officieel de zijne



05-04-2006, 21:39
Lieve Dordje22 aka Gabberamshterdammer,

we hebben veel gelachen en in korte tijd elkaar wat vaker kunnen zien, ik ben blij je te kunnen zien groeien als officieel Islamitisch bruidje naar de 3aroesa in el3emeria op 22 April aanstaande

Ik ben trots op je dat je alles ondans alle drukte hebt kunnen regelen, ik wens je veel geluk en liefde toe.

En over een paar jaar wens ik je een kroost van minimaal 4.

Liefs je pepertje

05-04-2006, 21:52


Allah kemmelha bigayr Insha'Allah..ik heb de 22ste ook een bruiloft!?
Gaat DORDJE22 In Amsterdam trouwen?? ( De Tulp )

05-04-2006, 21:57
nee meid, niet in Amsterdam.. maar ik wens jou in ieder geval superveel plezier ...

en het bruidspaar geluk.

wa salam

05-04-2006, 22:10

Citaat door ambitiontje:
Lieve Dordje22 aka Gabberamshterdammer,

we hebben veel gelachen en in korte tijd elkaar wat vaker kunnen zien, ik ben blij je te kunnen zien groeien als officieel Islamitisch bruidje naar de 3aroesa in el3emeria op 22 April aanstaande

Ik ben trots op je dat je alles ondans alle drukte hebt kunnen regelen, ik wens je veel geluk en liefde toe.

En over een paar jaar wens ik je een kroost van minimaal 4.

Liefs je pepertje
aaaaaahhh wat lief wullah, ik krijg er spontaan tranen van. jij ook succes met alle voorbereidingen en je weet gewoon effe bellen mocht je er niet uit komen.

hou van je lieverd

05-04-2006, 22:39


Dordje22,

Ik wens jou en je mannetje het beste van het beste.. Moge allah (SWT) jullie huwelijk zegenen!! Inscha allah zullen jullie stralen op jullie grote dag.. Maar het belangrijkste is het geluk voor de rest van jullie leven!!! Amien!!

Big kiss van een ander bruidje!!

05-04-2006, 22:45

Citaat door Ghatar_tangawia:
Dordje22,

Ik wens jou en je mannetje het beste van het beste.. Moge allah (SWT) jullie huwelijk zegenen!! Inscha allah zullen jullie stralen op jullie grote dag.. Maar het belangrijkste is het geluk voor de rest van jullie leven!!! Amien!!

Big kiss van een ander bruidje!!
jij ook lieverd, en geniet op je trouwdag???

06-04-2006, 08:13

Citaat door dordje22:
jij ook lieverd, en geniet op je trouwdag???
zag de topic staan en moest er ff op reageren..
hihihi Dordje22 Allah y kemel belgeer maar ik spreek je zeker nog..
en je weet ontspannen is het belangerijkst he

06-04-2006, 08:15

Citaat door dordje22:
jij ook lieverd, en geniet op je trouwdag???
Ik zal inscha allah zeker genieten met mijn mannetje!
Schoukran zina

06-04-2006, 08:18
Mabrouk dordje22

Allah ikemmel bighier inshallah

06-04-2006, 09:59
[B]Allah ykemel 3lik bi alf gair Incha'Allah! [/B]

06-04-2006, 21:08

Citaat door dordje22:
aaaaaahhh wat lief wullah, ik krijg er spontaan tranen van. jij ook succes met alle voorbereidingen en je weet gewoon effe bellen mocht je er niet uit komen.

hou van je lieverd
I love yoe toe

Ik krijg helemaal kippevel van onze emotievolle reacties

En aan alle andere bruidjes Alah jkemel liekom belgier, thallaw oe sobroe.

wa salam

06-04-2006, 21:10
Allah kemmelha bigayr Insha'Allah


ik wens je prachtige dagen insallahe amine....... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk !!!!!!!!!!!!!!!!!

07-04-2006, 11:22


Lieve dordje,

Allah kemel begair incha Allah, moge Allah subhana jullie veel liefde, geluk en gezondheid schenken incha Allah.
Ik wens je het allerbeste toe, dat je maar een mooie en onvergetelijke dag en leven tegemoet zal gaan met je man incha Allah.

ciham.

10-04-2006, 20:03
nog elf dagen maar


Joejoejoe Hahijaa zaat lella laourasa

wa salam

10-04-2006, 22:58
ja zeker......