Bekijk volle/desktop versie : marokaanse boys hebben een marokaanse vriendin maar denken ze wel eens aan hun zussen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-04-2006, 20:55
hallo luitjes..

als ik in mijn omg kijk zijn er veel marokaanse koppels...
wat natuurlijk leuk kan zijn...(iedereen heeft daar een andere kijk op)
maar wat de meeste jongens vergeten is dat ze zelf ook een zus/je hebben..en je kan me alles wijs maken maar van 8 van die 10 meiden die een broer hebben hebben ook zelf ook een vriend..

hoe zou jij er mee omgaan....


deze vraag is meer voor de mannen onder ons..

PS: kom niet met argumenten van ja het mag niet in de islam enzo dat weten we allemaal..(iedereen weet wat wel en wat niet mag en iedereen zal op zijn eigen manier gestraft worden..)
een cultuur kwestie wil ik er ook niet van maken...

alvast bedankt lella...

05-04-2006, 20:56


Goeie topic, dit wil ik nou ook wel weten!

05-04-2006, 20:59

Citaat door miss_saliha:
Goeie topic, dit wil ik nou ook wel weten!
wahah dank je wel a zinaa

05-04-2006, 21:04

Citaat door LellaTinkebell:
wahah dank je wel a zinaa

05-04-2006, 21:05



Citaat door miss_saliha:
de mannen reageren niet ik denk dat dit een taboe is ...

jammer...

05-04-2006, 21:14

Citaat door LellaTinkebell:
de mannen reageren niet ik denk dat dit een taboe is ...

jammer...
Ik zal je uitleggen kijk bij mij is het zo van de meisje waar ik van hou ik weet dat ik haar niet pijn zou doen maar 90 procent van die jongens gebruiken meisjes... als broer zijnde wil ik voorkomen dat het mijn zusje overkomt want als je verliefd word doe je rare dingen maar jah zo bekijk ik het.....en ik denk de rest ook als je nu kijkt hoe marokkaanse meisjes gedragen niet allemaal gelukkig. ik weet ook dat jij niet zo bent gelukkig. Vind je dat raar dan dat je broer op je zo let mohim mij zusje is nu nog 5 dus ik hoef me nog voorlopig geen zorgen te maken

05-04-2006, 21:15
ja denk het ook..voor mannen is het taboe deze onderwerp..ik heb om deze onderwerp nu al een jaar ruzie..we praten niet meer met elkaar...Maar ja allah bestaat altijd nog.hamdoulilah waha...Ik vind het heel jammer zelf maar ja niks aan te doen

05-04-2006, 21:16

Citaat door -MocroMo-:
Ik zal je uitleggen kijk bij mij is het zo van de meisje waar ik van hou ik weet dat ik haar niet pijn zou doen maar 90 procent van die jongens gebruiken meisjes... als broer zijnde wil ik voorkomen dat het mijn zusje overkomt want als je verliefd word doe je rare dingen maar jah zo bekijk ik het.....en ik denk de rest ook als je nu kijkt hoe marokkaanse meisjes gedragen niet allemaal gelukkig. ik weet ook dat jij niet zo bent gelukkig. Vind je dat raar dan dat je broer op je zo let mohim mij zusje is nu nog 5 dus ik hoef me nog voorlopig geen zorgen te maken
Ze groeien snel.. onderschat het niet.

05-04-2006, 21:16

Citaat door -MocroMo-:
Ik zal je uitleggen kijk bij mij is het zo van de meisje waar ik van hou ik weet dat ik haar niet pijn zou doen maar 90 procent van die jongens gebruiken meisjes... als broer zijnde wil ik voorkomen dat het mijn zusje overkomt want als je verliefd word doe je rare dingen maar jah zo bekijk ik het.....en ik denk de rest ook als je nu kijkt hoe marokkaanse meisjes gedragen niet allemaal gelukkig. ik weet ook dat jij niet zo bent gelukkig. Vind je dat raar dan dat je broer op je zo let mohim mij zusje is nu nog 5 dus ik hoef me nog voorlopig geen zorgen te maken
dank je wel voor je reactie....

05-04-2006, 21:17

Citaat door btisaaam:
ja denk het ook..voor mannen is het taboe deze onderwerp..ik heb om deze onderwerp nu al een jaar ruzie..we praten niet meer met elkaar...Maar ja allah bestaat altijd nog.hamdoulilah waha...Ik vind het heel jammer zelf maar ja niks aan te doen
mag ik vragen waarom er ruzie is..?

05-04-2006, 21:32

Citaat door miss_saliha:
Ze groeien snel.. onderschat het niet.
ik weet

05-04-2006, 21:33

Citaat door LellaTinkebell:
dank je wel voor je reactie....
altijd toch dat weet je

05-04-2006, 21:34



Citaat door LellaTinkebell:
mag ik vragen waarom er ruzie is..?
ik had mijn moeder over mijn relatie verteld,maar toen hij erachter kwam wildi hij ze3ma laten zien dat hij een broer is...die zijn zusje beschermt...nou ik zei mamma weet et en ik hoef jou niks te vertellen..hij dacht ik maak een grapje en hij liep naar beneden en vertelde het mamma...en mamma vertelde dat ze het wist ..hij zei tegen mamma dat zij de ''moderne moeder ''speelt,terwijl ze 60 is.en dat ik minder vrijheid moet krijgen....en toen werd ik kwaad en riep naar hem(hij woont op zichzelf,en ging soms zijn huis schoonmaken)ik ben niet de gene die hier verschillende dames-oorbellen onder zijn bed heeft,die zijn daar niet voor niets..hij voelde zich beledigd en heeft me voor alles en nog wat uitgescholden ...maar ja sindsdien praten we neit meer..het is nu een jaar geleden ...en met mijn vriend trouw ik deze zomer....maar ik denk dat hij eindelijk nu begrijptdat zijn kleine zusje wel voorzichzelf kan zorgen en dat ik mijn ''grote''broer daar niet meer nodig voor heb....het is fout gegaan,omdat ik hem confronteerde dat ik het bij 1 hield en geen slechte dingen met hem doe,maar hij als jongen elke dag een andere meid in zijn bed heeft..mamma weet het ook..maar ze lijdt eronder..omdat haar 2kinderen niet meer tegen elkaar praten en elkaar niet meer zien staan.. maar ja wat kan ik eraan doen...ik kan wel sorry zeggen...maar wat heb ik eraan?Ik heb geen fout begaan of niet?

05-04-2006, 21:45
wat zegt vader ervan

05-04-2006, 21:46

Citaat door sssalima:
Dat jij je moeder heb verteld over je relatie vind ik schandalig?
Dat jouw moeder dit heeft geaccepteerd vind ik het ergste hoe kan zei haar dochter een zonde laten doen. Sorry ik ben blij met mijn moeder en die zou zoiets nooit maar dan ook nooit accepteren want ze wil het goede voor ons en voor haar zelf.
Ik kan heel open met mamma praten......ik heb liever dat ik tegen me moeder iets kan zeggen dan het verzwijgen voor haar of erger..(scheinheilig)Ik heb nog nooit wat verkeerds gedaan met hem...Vind je het gek dat we inchallah deze zomer trouwen.....En meid ik vind het heel jammer dat je anders denkt..maar als je weet wat ware liefde is piep je anders.....Maar ja hamdoulilah....Mamma zit hier naast me terwijl ik dit aan het typen ben..ik hou heel veel van haar....En meid.....ik heb helemaal geen spijt van alles.Gayr inchallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5