Bekijk volle/desktop versie : °°**MARKT en VENLO voor .....stoffen......**°°



05-04-2006, 17:14
Salamu Alaikum bros and sis'!!!

Zijn hier sommige Venlo-liders of sommige liders die mij helpen kunnen?! ik wil naar Venlo en stoffen koopen , maar ik weet echt niet waar ik zou kunnen gaan naar? Is er ene markt waarnaar ik gaan kan? PLEASE ik wil graag een kleene Info zooo: DON't disappoint me and let me be HAPPY!

Salamu Alaikum


05-04-2006, 19:09


Venlo heb je bijna geens toffen te koop, probeer het vrijdag op de markt van blerick of in eindhoven

05-04-2006, 19:43
walou in venlo?! Ik ben niet van nederlands! ik wil met de tren naar venlo driven..?!

08-04-2006, 07:47
Hoi Hoi,

Ja jammer hoor maar vorige week zondag was er een speciale stoffenmarkt in Venlo. Op het Nolensplein, waar ook altijd de markt wordt gehouden. Wordt geloof ik 1x of zo per jaar gehouden. Jammer.

Maar op zaterdags is er wel altijd markt en daar staan ook een paar stoffenkraampjes en vrijdags in Blerick.

Dus Success!

Groetjesss
Najat

08-04-2006, 17:24


salaam molaikoem meid, op de markt in Eindhoven heb je echt mooie stoffen en er goedkoop!!!!!

veel succes verder!!!!!

08-04-2006, 17:31

Citaat door dida83:
salaam molaikoem meid, op de markt in Eindhoven heb je echt mooie stoffen en er goedkoop!!!!!

veel succes verder!!!!!
hoe heet die stoffenmarkt?

alvast bedankt!

11-04-2006, 11:46
salaam molaikoem,

ik weet niet hoe die markt heet, maar ik weet wel dat de markt in het centrum zelf licht. dus schuin tegenover het station!!!

wasalaam molaikoem oertie