Bekijk volle/desktop versie : Mijn favoriete............................



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-04-2006, 17:06
Dames plaats hier jullie favoriete bollywoodfilms
Dit zijn mijn favoriete films.

Op 1:




Op 2:




Op 3:



Toevallig allemaal met dezelfde acteur

Nou jullie dames wat zijn jullie favoriete films? Graag wel met foto erbij

05-04-2006, 17:07


1. khabi khushi khabi gham
2. Devdast
3. Kal ho na ho

uufft moeilijk hoor...men 1e staat vast in ieder geval....

05-04-2006, 17:10
Nr. 1 is voor mij Khabi kushi khabi gham, verder vind ik het moeilijk kiezen, Veer Zaara moet ik nog steeds zien!

05-04-2006, 17:11
waaauw veer zara..is idd..

En devdas...die is om te huilen..

Maar devdas blijft voor mij een toppertje...

05-04-2006, 17:12


Veer zaara is idd geweldig en Muhse Shaadi Karogi is ook erg goed

05-04-2006, 17:13
is muhse shaadi karoge die van de email met rani/ karima/ hrithchik?

05-04-2006, 17:18

Citaat door Nysha:
is muhse shaadi karoge die van de email met rani/ karima/ hrithchik?
Hey vertel eens wat meer hierover...ik zoek al heel lang een film die hierover ging maar weet geen titel.

Zijn toch twee vriendinnen van elkaar die mailen met 1 jongen. En die jongen weet dat geloof ik niet of zoiets.........weet het niet meer en uiteindelijk trouwt hij met 1 van hun

05-04-2006, 17:27
Er is geen film die kan tippen aan Devdas.

Ergens had Khabi Khusi Khabi Gham ook wel iets. Alleen werd het na de intervention verschrikkelijk. Waarom moeten xxxxxe's stoer gaan doen als ze zogenaamd shoots doen in London?

Groet,

_DHW_

05-04-2006, 17:54

Citaat door Felicity:
Hey vertel eens wat meer hierover...ik zoek al heel lang een film die hierover ging maar weet geen titel.

Zijn toch twee vriendinnen van elkaar die mailen met 1 jongen. En die jongen weet dat geloof ik niet of zoiets.........weet het niet meer en uiteindelijk trouwt hij met 1 van hun
nee dat is mujshe dosti karogi. mujshe shaado karogi is met salman khan, pryanka chopra en akshay kumar

05-04-2006, 18:03

Citaat door lerkhi:
nee dat is mujshe dosti karogi. mujshe shaado karogi is met salman khan, pryanka chopra en akshay kumar
Is hij de moeite waard?

05-04-2006, 18:05
Volgens mij ben ik de enigste hier die nog nooit naar een bollywood film heeft gekeken In marokko zijn ze ook allemaal in de ban van die films maar ik vind ze echt niets aan..

Hmmz, misschien moet maar snel ff naar de videotheek rennen

05-04-2006, 18:11

Citaat door Shifae:
Volgens mij ben ik de enigste hier die nog nooit naar een bollywood film heeft gekeken In marokko zijn ze ook allemaal in de ban van die films maar ik vind ze echt niets aan..

Hmmz, misschien moet maar snel ff naar de videotheek rennen
Zitten echt hele mooie verhalen tussen vooral met muziek

05-04-2006, 18:11


Devdas is prachtig

05-04-2006, 18:11

Citaat door Shifae:
Volgens mij ben ik de enigste hier die nog nooit naar een bollywood film heeft gekeken In marokko zijn ze ook allemaal in de ban van die films maar ik vind ze echt niets aan..

Hmmz, misschien moet maar snel ff naar de videotheek rennen
Ze zijn gewoon mooi en ook ontspannend en lekker romantisch.
Ik dacht ook eerst zoals jij,ik dacht waarom zo'n heisa totdat ik ook maar een film ging bekijken met een vriendin nou ik was gelijk verliefd.
Ze zijn gewoon lekker simpel en lopen meestal goed af
En natuurlijk de muziek en dans erbij.
Heerlijk gewoon als je een avond niks te doen hebt en in een romantische bui bent

05-04-2006, 18:16
Kan iemand mij vertellen waar ik ze in Utrecht ( ga in het weekend winkelen) kan halen?
Er was er 1 in de buurt bij mij maar die is er niet meer

Pagina's : [1] 2 3 4 5