Bekijk volle/desktop versie : *..Fadoua..*, Ghatar_tangawia, Loepi, Sweetnaima_21, fatimajaouad



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-04-2006, 12:03

slaaaaaaaaaaaaaaat oe slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
a3laheeeeeeeeeeeee rasoelaheeeeeeeeeeeee ielaheeeeeeeeee ....................... mohammed ......................


joeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijo eijoeijjoeijoeijoeijoeijoeijoeijeoijoeijoeijoeijoe ijoeijoeije


[SIZE="7"]
Nog 10 dagen !!!!!!!!!!!!!!!!

voor fatimajaouad 9 dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!![/SIZE]




slaaaaaaaaaaaaaaat oe slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
a3laheeeeeeeeeeeee rasoelaheeeeeeeeeeeee ielaheeeeeeeeee .......................mohammed ......................
[/SIZE]


[SIZE="3"]
insallahe

05-04-2006, 12:03


jooooooooouuuuuuuuuuj jooooooooooooooooooooouuuuuuuuujjjjjjjjjj

05-04-2006, 12:04
zo lief

05-04-2006, 12:04
JOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEJOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEE

05-04-2006, 12:04



Citaat door Loepi:
zo lief
lang geleden dat ik jou nog heb gezien op deze forum

05-04-2006, 12:06

Citaat door fatimajaouad:
lang geleden dat ik jou nog heb gezien op deze forum
ja druk gehad joh, mijn bruidsjurk moest nog ingemaakt worden mijn selhem moest nog opgehaald worden etc. etc. etc. maar ik ben nu elhamdulillah zo'n beetje klaar.

pfffff druk druk druk

hoe gaat het met jou hbiba

05-04-2006, 12:07

Citaat door Loepi:
ja druk gehad joh, mijn bruidsjurk moest nog ingemaakt worden mijn selhem moest nog opgehaald worden etc. etc. etc. maar ik ben nu elhamdulillah zo'n beetje klaar.

pfffff druk druk druk

hoe gaat het met jou hbiba
hamdoulah

wollah, ik zaag al maanden over de kleine prullekes en ben er nog niet aan geraakt, zal er deze weekend maar werk van maken

05-04-2006, 12:08

Citaat door Loepi:
zo lief

ik ga jullie 1 voor 1 heeeeeeeeeel veeel geluk wensen !!!!!!!!!!




Ik begin bij loepi!!!!!!!!!


Dag meid !!!.....

Ik wens je heeeeeel veeeel geluk en liefde toen insallahe amine !!!! en Moge het kapottttt mooie dagen worden die jij gehoopt had insallahe amine .....

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geluk
Dikke kus Milatju oftewel jamila


05-04-2006, 12:08

Citaat door fatimajaouad:
hamdoulah

wollah, ik zaag al maanden over de kleine prullekes en ben er nog niet aan geraakt, zal er deze weekend maar werk van maken
ja vervelend he, die kleine dingetjes daar gaat juist veel tijd inzitten. Maar el gair inshallah.

Jij trouwt op mijn henna avond ik zal aan je denken haha

05-04-2006, 12:10

Citaat door Milatju:

ik ga jullie 1 voor 1 heeeeeeeeeel veeel geluk wensen !!!!!!!!!!




Ik begin bij loepi!!!!!!!!!


Dag meid !!!.....

Ik wens je heeeeeel veeeel geluk en liefde toen insallahe amine !!!! en Moge het kapottttt mooie dagen worden die jij gehoopt had insallahe amine .....

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geluk
Dikke kus Milatju oftewel jamila

shoukran bezaf!!!!! el oukba endiek inshallah!

05-04-2006, 12:14

Citaat door Inayaa:
Ik bleef de hele organisatie afstellen en moest normaal nu binnen 3 weken trouwen . We hebben het gisteren uitgesteld Ik moest nog teveel doen en had gewoon te weinig tijd. Nu een strak schema opstellen waar ik me echt aan ga houden.

An de aankomende bruidjes, Allah y kemel beghier insha'allah!
ja ik begrijp je volkomen haha, ik had dat ook, ja komt wel komt wel komt wel en komt wel hahaha nou op een gegeven moment wordt je gelukkig wakker geschud door je omgeving haha want dan ga je echt als een gek alles voorbereiden. Maar elhamdulillah is het nog gelukt.

Je moet inderdaad een strak schema maken heb ik ook gedaan, en alles wat dan gedaan is vinkte ik af

Succes En moge Allah swt je een fijn een gezegend huwelijk schenken inshallah bi idni Allah

05-04-2006, 12:15
ik wens jullie allemaal een tegek huwelijk toe

05-04-2006, 12:15



Citaat door fatimajaouad:
JOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEJOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEE
FatimaJaouad!!!!!!!!:kus:

Jij heb een ja -woord gegeven die heb je met ons op m.nl gedeeld .... Wij zijn blij (de meeste) en we delen je verdriet en pijn...maar voornamelijk je liefde die op 14 april er zult zijn !!!!!!! insallahe amine (heb ik zelf verzonnen net net :stout
meid ik wens je heeeeeeel veeel geluk insallahe amine !!!!
boessa jamila

05-04-2006, 12:15

Citaat door Loepi:
shoukran bezaf!!!!! el oukba endiek inshallah!
soekran insallahe amine

05-04-2006, 12:22

Citaat door Milatju:
FatimaJaouad!!!!!!!!:kus:

Jij heb een ja -woord gegeven die heb je met ons op m.nl gedeeld .... Wij zijn blij (de meeste) en we delen je verdriet en pijn...maar voornamelijk je liefde die op 14 april er zult zijn !!!!!!! insallahe amine (heb ik zelf verzonnen net net :stout
meid ik wens je heeeeeeel veeel geluk insallahe amine !!!!
boessa jamila
hooooooowwwwwwwwww sssssweeeettttttttt, jij hebt veel inspiratie hé
boessake terug MWAH

Pagina's : [1] 2 3 4 5