Bekijk volle/desktop versie : slaapkamer probleem



05-04-2006, 09:39
HELP xxxHELP xxx HELP

ik heb een heeeel groot probleem (lekker overdreven).

Ik wilde de muren van mijn slaapkamer creme kleurig laten verven. mijn reden was dat ik de muren zo neutraal mogelijk wilde houden zodat ik alle kanten uit kan met de kleuren van gordijnen en accecoires...het probleem is dat mijn muren nu niet creme kleurig zijn geworden maar heel licht geel....
wat te doen???
welke kleuren kan ik nu gebruiken??
of is het hopeloos en moet diegene die het geverft heeft het opnieuw doen??
kortom help, help, help

05-04-2006, 09:43


dat is de fout van diegene en ik zou hem dat overnieuw laten verfen op zijn kosten

05-04-2006, 09:49
lichtgeel kan je combineren met verschillende soorten bruin, zowel donker als licht als alles wat er tussen in zit. Heel erg gewaagd is geel met rood of geel met oranje/terra cotta. Geel en groen (limeachtig maar iets donkerder) is ook mooi!

05-04-2006, 10:07
bedankt voor jullie reakties..

ik kan het die man over laten doen maar omdat het heel licht geel is en volgens hem creme gaat dat een moeilijke situatie worden.

Ik wil dat mijn kamer een mooie warme uitstraling heeft en bruin klinkt mooi. hebben jullie nog meer ideeen of mischien plaatjes .
nogmaals bedankt

05-04-2006, 12:30


weet je ik had precies hetzelfde probleem maar mijn slaapkamer werd een beetje rozig, nadat de meubels en accesoires erin stonden viel dat roze helemaal weg

misschien moet je het nog even aankijken

05-04-2006, 13:24
bedankt voor je reaktie.

ik hoop dat het inderdaad meevalt als de meubels er staan. Ik heb een creme kleurig tapijt dus of het valt nog meer op dat het lichtgeel is of de muur past zich aan.

06-04-2006, 11:41
Dat 'probleem' had ik ook, maar dan in de woonkamer. Ik heb het ook laten zitten, want ik wilde het eerst bekijken met meubels erin en ik heb het gecombineerd met lime-groen en allerlei beige en bruintinten en nu ziet het er gewoon mooi uit. Het lijkt nu niet eens meer op lichtgeel. Als ik jou was zou ik het gewoon ook eerst met meubels proberen, en bij een hele lichtgeel kunnen heel erg veel kleuren.

06-04-2006, 12:43
De muggen zijn er wel blij mee