Bekijk volle/desktop versie : Een serieuze vraag



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2006, 21:16

Citaat door Nush:
Salaam oe Alleikoem, Broeders en Zusters

Bismillahi Rahamenie Rahiem (In de naam van Allah de Barmhartige en Genadevolle)

Ik heb een serieuze vraag aan alle leden hier het gaat namelijk over een vreselijke ziekte namelijk Kanker. Een familielid van mijn is getroffen door deze ziekte ik weet dat veel mensen met deze ziekte leven en dat het erg moeilijk is om dit te accepteren. Maar Allah (SWT) neemt niks weg zonder er wat voor in de plaats te geven. En alles heeft een reden.

Mijn vraag is hoe de mensen met deze ziekte omgaan. Ik heb het dan over behandelingen, alternatieve (islamitische geneeskunde) of hebben jullie (in jullie nabije omgeveing) het alleen bij medische geneeskunde gehouden. En wat is jullie ervaring hierin. Het gaat hier bij ons om (borstkanker) uitzaaiingen in de longen. Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen en jullie ervaringen met mij willen delen.

Ik wil jullie ook vragen om Dua te doen voor mijn familielid.

Dankje jullie wel voor jullie aandacht.

Alleen serieuze reacties graag.

Djazaka Allah oe gairan.

Alleikoem Salaam,

jullie zuster in Islaam
.

04-04-2006, 21:22


Moge Allah swt je familielid genezen. T is een vreselijke ziekte Allah yehfedna.
Ik zou je graag willen helpen maar helaas heb ik geen info. Sterkte.

04-04-2006, 21:32
Moge allah (SWT) jouw familielid genezen inscha allah.. Je hoort het steeds vaker dat mensen te kampen krijgen met deze ziekte. Ik kan je er jammer genoeg niets over vertellen, maar op internet staat denk ik best wel veel. Dus probeer even op google te kijken wat daarover bekend is.. Allah ieschafie!!

04-04-2006, 23:37
Allah ie sjeffieha... het is gewoon een vreselijke ziekte.. verder weet ik er niks bijzonders over en kan je helaas niet helpen.... Moge allah haar genezen... amine

Groetjes
Fat

04-04-2006, 23:42


Ik ben twee ooms (broers van mijn vader) verloren aan kanker. Lympheklierkanker geloof ik. In marokko hebben ze er niets aan gedaan. Maar ja aan kanker kan je ook niets doen als het kwaadaardig is en uitgezaaid alleen cheymokuur. Dat is ook het enige. Iedereen reageerd er anders op. Sommige genezen en sommige niet. Er is een zanger in belgie en die is genezen van kanker met de chymokuur. maar ik hoop voor jou familielid dat Allah SWT aan zijn kant staat.

04-04-2006, 23:53
selaam lieve zuster .om te beginnen allah iesjefi7a inscha-allah. het is een vreselijke veradelijke ziekte ik hoop dat ze zal genezen inscha-allah ..en dou3a is het minst wat we kunnen doen .zelf heb ik dit 2 x meegemaakt ,en alles is Qader allah . tawekel 7la allah. en allah zal iedereen de geduld geven ..ik heb laats gehoord dat er een kruiden is voor dit soort ziekte om het te remmen oe allah oe3lem ik zal je die namen op zoekne en kijken wat je kunt doen der mee wollah het is zo iets vreselijks walkien elhamdouliah el3deb fiesebilliah insja-allah ..

05-04-2006, 14:40
Moge Allah haar genezen en sbar geven inshaAllah !

06-04-2006, 21:16

Citaat door Nush:
Salaam oe Alleikoem,

Amin, Lieve zusters ik wil jullie alleen al bedanken voor jullie reacties en de moeite die jullie hebben genomen om hierop te reageren. Dat betekent al heel veel voor mij. En inderdaad alles ligt in de handen van Allah (SWT) het is maar even dit leven en dan moeten we ons verantwoorden. Maar omdat onze familie zo belangrijk voor ons is willen we er ook alles aan doen om het wat makkelijker te maken. Want Allah(SWT) geeft ons ook sebab. Dus vandaar dat ik me hierin verdiep en informatie zoek, wie weet is er een behandeling die het wat makkelijker maakt of dragelijker. Ik weet dat ik niet op wonderen mag hopen, maar ik geloof in Allah (SWT).. en dat is mijn enige houvast... en niet in iets anders. Alles komt met de wil en kracht van Allah (SWT).. En ik ben Allah ook zo dankbaar dat ik mijn geloof heb.... Wat zou ik voorstellen zonder mijn Dien... Niks toch...

Dus nogmaals bedankt en als jullie wat informatie tegenkomen voor mij... Graag... en lil chakir als je de namen van die kruiden weet zo je het dan met mij willen delen... Djazaka Allahoe oe Garain....

Moge Allah jullie belonen....Amin..

Alleikoem Salaam,

Nush jullie zuster in de Islaam
sorry dt ik je nog niet heb gerageerd ik zoek het morgen voor je op

06-04-2006, 21:25
Moge Allah haar genezen en jullie als familie kracht en sabr geven. Moge Allah jullie sabr belonen en jullie zondes vergeven.
Moge Allah jullie imaan op deze manier versterken.

06-04-2006, 21:26

Citaat door mokaltum:
Hebben jullie honing geprobeerd?

Maar pure echte honing, met niets gemixed of gemalen. Moeilijk te verkrijgen, maar probeer het. En probeer dagelijks een eetlepel in te nemen.
Meid, je kunt van alles proberen, dat hebben wij gedaan en doen wij nog steeds. Je lacht aan de buitenkant, terwijl je van binnen een wrak bent. Ik wens je ontzettend veel rahma en sabr. Allah ieshefiha.
hebben jullie in de famielie ook met dez vreselijke ziekte te maken en anders allah iensjiekoem ik ben nog van slag naar dat ik dez topic heb gelezen ik wordt er constant mrr grconfronteerd dat ik er echt ziek van woord

06-04-2006, 21:35

Citaat door mokaltum:

Heb het er liever niet over, maar ja, niet 1 keer, maar meerdere keren. Hieruit kan ik concluderen hoeveel Rahma en sabr Allah ons heeft geschonken. Ik wens dit niemand toe en hoop dat niemand die er nog nooit mee te maken heeft gehad er mee te maken krijgt.
Salaamoe aleikoum lieve zuster,

Ik heb echt bewondering voor jou hoe je met rampen/calamiteiten/verdriet omgaat. Mashallah echt! Moge Allah jou en je familie er rijkelijk voor belonen met Djennat al-Firdaws. Allaahoema Amien. Ik voel dat je heel veel hebt meegemaakt, en ik voel hoe jouw Imaan en vertrouwen in Allah je sterker heeft gemaakt. Wa Allahu a'lam.

Mashallah wa la quwwata illa billaah.

Wasalaam, liefs,

sab

06-04-2006, 21:47
Heel veel sbar meid...Moge Allah swt jullie in deze moeilijke tijd bijstaan...

07-04-2006, 00:25


allah isaffie,en moge allah haar insa alalh genezen

09-04-2006, 11:53
Ik heb een dou3a gedaan voor je familielid.

Nogmaals veels SBAR Er is geen deur gesloten door Allah zoner er meerdere voor te openen, wa salam

09-04-2006, 11:59
subhana-Allah

ik vind het altijd moeilijk om het er over te hebben..
ik weet ook niet hoe ik er op moet reageren


wa gair...

moge Allah Ta3ala je familielid genezen

wa amien


Pagina's : [1] 2 3