Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De pil: Lovette



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2006, 17:55
Salaam meiden,

Aangezien ik binnenkort ga trouwen, wil ik beginnen met de pil. Nu heb ik goeie dingen gehoord over Lovette en was beniewd of er meiden hier zijn die daar ervaring mee hebben? Hadden jullie erg last van bijwerkingen of viel het wel mee. En heel belangrijk ben je aangekomen door die pil?

Jullie zouden me heel goed kunnen helpen bij mijn keuze wel of niet deze pil nemen. Ik hoor het graag van jullie!

Beslema

04-04-2006, 19:22


Is er nou echt niemand die er ervaringmee heeft
Of kan iemand me iets anders adviseren. Kom op dames. Ik heb hier niet zo veel verstand van en wil niet plotseling aan een zware pil gaan

Alle reactie is welkom

04-04-2006, 19:52
ik heb microginon en ik ben heel tevreden, niet aangekomen, geen ernstige bijwerkingen, alleen soms een beetje buikpijn in het begin maar das normaal er gebeurt en verandert van alles van binnen. En vooral geen puistjes meer! ik had ze nooit gehad, maar microginon schijnt een aarader te zijn voor de acnepatientjes!! succes!!

04-04-2006, 20:22

Citaat door dinama:
ik gebruik het zelf ook ik heb geen bij werking en ook niet dik ervan
het bevalt mij prima
Bedankt voor jullie reactie's. Dinama, jij gebruikt nu Lovette of Microgynon?

04-04-2006, 20:54


ik heb Lovette en Microgynon gebruikt ben van alle 2 ziek van geworden..maar dat komt dat ik denk ik allergie voor heb ofzo

04-04-2006, 20:56

Citaat door noä:
ik heb Lovette en Microgynon gebruikt ben van alle 2 ziek van geworden..maar dat komt dat ik denk ik allergie voor heb ofzo
Ow wat vervelend, is er dan wel een andere pil waar je tegen kan?

04-04-2006, 21:15
weet je ik heb toen ik juist trouwde de eerste 5 maanden yasmina gebruikt wajawwwwwwwww ik raad jullie aan meisjes om het nie te neme want het maakt je dik ennnn je word misselijk altijd hoofdpijn en slap en dan ben ik naar me huisdokter gegaan en ze raadde me microgynon aan de beste pil vind ik nu heb ik mijn slanke lichaam terug hamdoelilah en ben ni meer misselijk en zo maar met die yasmina had ik een enorme kont en brede heupe ni leuk om te zien terwijl ik gezond at maar nu heb ik mijn lijn zoals vroeger

04-04-2006, 22:03

Citaat door donia81:
weet je ik heb toen ik juist trouwde de eerste 5 maanden yasmina gebruikt wajawwwwwwwww ik raad jullie aan meisjes om het nie te neme want het maakt je dik ennnn je word misselijk altijd hoofdpijn en slap en dan ben ik naar me huisdokter gegaan en ze raadde me microgynon aan de beste pil vind ik nu heb ik mijn slanke lichaam terug hamdoelilah en ben ni meer misselijk en zo maar met die yasmina had ik een enorme kont en brede heupe ni leuk om te zien terwijl ik gezond at maar nu heb ik mijn lijn zoals vroeger
Wat goed dat je uiteindelijk de juiste pil hebt gevonden. Het verbaast me wel van Yasmine. Het wordt als een hele lichte pil beschouwd. Dan heeft het bij jou anders uitgepakt. Maar microgynon is ook een optie dan. Is ook niet al te zwaar toch? Maar hebben jullie gemerkt dat de haargroei op je lichaam verminderd is? Of niet.

04-04-2006, 22:30

Citaat door donia81:
weet je ik heb toen ik juist trouwde de eerste 5 maanden yasmina gebruikt wajawwwwwwwww ik raad jullie aan meisjes om het nie te neme want het maakt je dik ennnn je word misselijk altijd hoofdpijn en slap en dan ben ik naar me huisdokter gegaan en ze raadde me microgynon aan de beste pil vind ik nu heb ik mijn slanke lichaam terug hamdoelilah en ben ni meer misselijk en zo maar met die yasmina had ik een enorme kont en brede heupe ni leuk om te zien terwijl ik gezond at maar nu heb ik mijn lijn zoals vroeger
Toen je stopte met Yasmine, ben je toen afgevallen wat je was bijgekomen?
Ik slik nu de Diane pil ..en ben heel wat bijgekomen, aan mijn heupen en kont ..
Vind het verschrikkelijk ..

04-04-2006, 22:40
Ik vraag me ook nog steeds af welke pil goed is. Ik gebruik nu microgynon 30 en heb het gevoel vaak chagerijnig te zijn en ben ook een paar kilo's aangekomen. Oh ja...en laat ik het niet over de buikkrampen hebben.

04-04-2006, 22:45
Vreselijk lijkt me dat om buikkrampen te hebben. En die chagerijnige buien lijken me ook erg. Ik ben al unhappy als ik menstrueer, laat staan als ik daarna me nog steeds rot voel

Maar Arabische meid, die Diane pil, merk je zelf iets van je haargroei, dat die verminderd is? Want het is wel een zware pil he.

04-04-2006, 22:49

Citaat door wedding_girl:
Vreselijk lijkt me dat om buikkrampen te hebben. En die chagerijnige buien lijken me ook erg. Ik ben al unhappy als ik menstrueer, laat staan als ik daarna me nog steeds rot voel

Maar Arabische meid, die Diane pil, merk je zelf iets van je haargroei, dat die verminderd is? Want het is wel een zware pil he.
Ik heb geen erge haargroei .. dus ja ik merk er niets van ..
Ze zeggen dat het daarvoor wel zou helpen, als je dus veel sterke haargroei hebt op bepaalde plaatsen..
Ja inderdaad, diane pil is echt wel zwaar ..
Ben aan het denken om een andere te nemen, weet nog niet goed welke..
Ik lees net dat je van de Microginonpil ookal bijkomt .. Vreemd ..

04-04-2006, 22:53



Citaat door Arabische_Meid:
Ik heb geen erge haargroei .. dus ja ik merk er niets van ..
Ze zeggen dat het daarvoor wel zou helpen, als je dus veel sterke haargroei hebt op bepaalde plaatsen..
Ja inderdaad, diane pil is echt wel zwaar ..
Ben aan het denken om een andere te nemen, weet nog niet goed welke..
Ik lees net dat je van de Microginonpil ookal bijkomt .. Vreemd ..
Vreemd??.....ja het is echt zo.....ik ben daar ook mee begonnen toen ik getrouwd was en ben ook wat kilos aangekomen terwijl ik echt niet veel eet....

04-04-2006, 22:54

Citaat door Cheffa:
Vreemd??.....ja het is echt zo.....ik ben daar ook mee begonnen toen ik getrouwd was en ben ook wat kilos aangekomen terwijl ik echt niet veel eet....
Pff, is er dan geen enkele pil waarvan je niet aankomt ?
Ik vond het vreemd omdat er net een meid in deze topic zei dat je niet bijkomt van de Microginon pil .. en de anderen weer wel

04-04-2006, 22:57
Ja vreemd is dat, ik heb ook een vriending die daar heel erg van is afgevallen en het lukt haar nou niet om die kilo's kwijt te raken. Mycrogynon lijkt daar de oorzaak van te zijn. Maar raar genoeg hoor ik niet zulke kreten over Lovette die schijnt heel licht te zijn. Andere meiden met ervaring?

Pagina's : [1] 2 3