Bekijk volle/desktop versie : JAmmer man dat ......



04-04-2006, 16:00
Ik vind het jammer man dat veel mensen niet geaccepteerd worden in een omgeving of jah de maatschappij vanwege hun uiterlijk.
En of dat nou flaporen zijn , een paar pondjes meer , of veel puisten hoort gewoon niet.

Kijk eens naar mooie harten die voor altijd zullen bestaan , en niet naar mooie gezichten die zullen vergaan

04-04-2006, 16:04



Citaat door chaima15:
Ik vind het jammer man dat veel mensen niet geaccepteerd worden in een omgeving of jah de maatschappij vanwege hun uiterlijk.
En of dat nou flaporen zijn , een paar pondjes meer , of veel puisten hoort gewoon niet.

Kijk eens naar mooie harten die voor altijd zullen bestaan , en niet naar mooie gezichten die zullen vergaan

04-04-2006, 16:32
Of niet, jij begrijpt me...

Mensen kijken alleen maar naar het uiterlijk..
Ik heb vriendinnen die zijn echt bloedmooi maar sommige die ook wat lelijker zijn (in de ogen van de maatschappij)..
Ik zie bij iedereen wat moois, ieder heeft zo iets gekregen..

Zoals je al zei maar dan in andere woorden..
Het uiterlijk zal vergaan maar het innerlijk (hart) zal Insha'Allah blijven bestaan..

04-04-2006, 21:30

Citaat door kroesbol:
Of niet, jij begrijpt me...

Mensen kijken alleen maar naar het uiterlijk..
Ik heb vriendinnen die zijn echt bloedmooi maar sommige die ook wat lelijker zijn (in de ogen van de maatschappij)..
Ik zie bij iedereen wat moois, ieder heeft zo iets gekregen..

Zoals je al zei maar dan in andere woorden..
Het uiterlijk zal vergaan maar het innerlijk (hart) zal Insha'Allah blijven bestaan..
Gelukkig is er tenminste een iemand die het met mij eens is

04-04-2006, 21:33



Citaat door chaima15:
Gelukkig is er tenminste een iemand die het met mij eens is
ik ben er ook mee eens

04-04-2006, 22:14

Citaat door chaima15:
Ik vind het jammer man dat veel mensen niet geaccepteerd worden in een omgeving of jah de maatschappij vanwege hun uiterlijk.
En of dat nou flaporen zijn , een paar pondjes meer , of veel puisten hoort gewoon niet.

Kijk eens naar mooie harten die voor altijd zullen bestaan , en niet naar mooie gezichten die zullen vergaan


Wollah helemaal gelijk meid

Mensen letten zoveel op hun uiterlijk, ze hebben geen idee dat je innerlijk het belangrijkste is

En schoonheid komt diep van binnen en niet van buiten

Dus nooit iemand beoordelen als je het zelf nog niet hebt ontdekt


×× meryemke

05-04-2006, 22:07

Citaat door xLeLa_MeryeMx:

05-04-2006, 22:13
Ben ik het ook mee eens

05-04-2006, 22:33
Mee eens, maar als ik naar binnen kijk tref ik soms toch een slecht hart.

Of moet ik ook daar het positieve van inzien en een heel onderzoek houden over waarom iemand zo slecht is geworden, want dat diegene helemaal niet zo slecht geboren is.

Ook daar word ik moe van.

05-04-2006, 22:38

Citaat door Ewaywaa:
Mee eens, maar als ik naar binnen kijk tref ik soms toch een slecht hart.

Of moet ik ook daar het positieve van inzien en een heel onderzoek houden over waarom iemand zo slecht is geworden en dat diegene helemaal niet zo slecht geboren is.

Ook daar word ik moe van.
EWa jah , iedereen ziet het anders m ik gaf me menig alleen maar

05-04-2006, 22:39
Lelijke vrouwen zijn lelijker dan zichzelf.

05-04-2006, 22:40

Citaat door chaima15:
EWa jah , iedereen ziet het anders m ik gaf me menig alleen maar
Begrijp me ook zeker niet verkeerd, die mening van je mag je geven.

05-04-2006, 23:01



Citaat door Tatakiller:
Lelijke vrouwen zijn lelijker dan zichzelf.