Bekijk volle/desktop versie : Met Z'n Allen in Marokko --> Wonen In 1 Huis?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-04-2006, 14:02
Lady's


Als jullie in Marokko op vakantie zijn he..dan neem k aan dat je met je man meegaat naar zijn huis. Maar meestal heeft je schoonvader 1 groot huis waar al zijn zonen een etage of kamer in krijgen, toch

Zit je daar met al je schoonzussen, zwagers etc.

Hoe ervaren jullie dit?



Of pakken jullie het anders aan?


Liefs,
Loubi

04-04-2006, 14:19


Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel bij anderen gezien dat het voor heel veelll problemen kan zorgen.

04-04-2006, 14:23

Citaat door Married Woman:
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel bij anderen gezien dat het voor heel veelll problemen kan zorgen.
Ja klopt, jammer genoeg hoor ik zulke verhalen maar al te vaak

04-04-2006, 14:25

Citaat door Zustertje_20:
Ik heb er nog geen ervaring mee, deze zomer zal ik het voor de eerste keer met heel de schoonfamilie in een huis wonen in Marokko, ik ben zeeeer benieuwd hoe dat gaat verlopen dus hoop hier wat ervaringen van anderen te lezen
Een goed onderwerp dus

Hoop dat de meiden hun ervaringen zullen delen

04-04-2006, 14:29


Nou wij hebben een vakantie in het huis van m'n schoonouders doorgebracht, maar je kon het niet echt vakantie noemen... mijn schoonouders zijn schatten van mensen, maar echt privacy heb je niet.. dus dat doen we niet meer..
Ze hadden ook aan ons gevraagd of we er een verdieping boven wilde bouwen en dan daar gaan wonen, maar gelukkig heeft m'n man dit geweigerd en zoeken we tegen die tijd iets voor ons zelf

04-04-2006, 14:31

Citaat door Zustertje_20:
Ik heb er nog geen ervaring mee, deze zomer zal ik het voor de eerste keer met heel de schoonfamilie in een huis wonen in Marokko, ik ben zeeeer benieuwd hoe dat gaat verlopen dus hoop hier wat ervaringen van anderen te lezen