Bekijk volle/desktop versie : hahah Ronaldinho geeft Guti een zware panna



04-04-2006, 11:25
hahaha wat een vernedering zeg ..11 punten achterstand en een panna erbij



04-04-2006, 11:37


Wat een vernedering zeg 11 punten voorsprong 1 man meer en niet winnen

04-04-2006, 11:54

Citaat door ministar:
Wat een vernedering zeg 11 punten voorsprong 1 man meer en niet winnen
wat een wanvertoning moet je zeggen ..1 miljard op veld en toch zwaar verdedigen ..als het Barca was dan hadden ze zelfs met 10 man gewonnen van 11man van Real

04-04-2006, 11:59

Citaat door LaasteGeruchten:
wat een wanvertoning moet je zeggen ..1 miljard op veld en toch zwaar verdedigen ..als het Barca was dan hadden ze zelfs met 10 man gewonnen van 11man van Real
Wil jij zeggen dat je als je 10 man op het veld hebt staan in de aanval moet gaan
Er hoeft dan maar een klein foutje gemaakt te worden en alles ligt open voor barca.
Ze winnen nog geen eens met 11 tegen 10 laat staan 10 tegen 11

04-04-2006, 12:09



Citaat door ministar:
Wil jij zeggen dat je als je 10 man op het veld hebt staan in de aanval moet gaan
Er hoeft dan maar een klein foutje gemaakt te worden en alles ligt open voor barca.
Ze winnen nog geen eens met 11 tegen 10 laat staan 10 tegen 11
Real is waardeloos en ze blijven waardeloos en volgend jaar ook waardeloos

Barca heerst momenteel in Europa

als ik de trainer van Real was ..dan had ik zelfs met 10 man de aanval gezocht in de hoop de wedstrijd te winnen en de achterstand te verkleinen maar wat doet die rot club..met z'n allen verdedigen ..echt anti voetbal ...tfoe 3la anti voetbal van Madrid

04-04-2006, 12:14

Citaat door LaasteGeruchten:
Real is waardeloos en ze blijven waardeloos en volgend jaar ook waardeloos

Barca heerst momenteel in Europa

als ik de trainer van Real was ..dan had ik zelfs met 10 man de aanval gezocht in de hoop de wedstrijd te winnen en de achterstand te verkleinen maar wat doet die rot club..met z'n allen verdedigen ..echt anti voetbal ...tfoe 3la anti voetbal van Madrid
ALS je de trainer was ja Maar dat heeft de trainer niet gedaan en alsnog een punt binnengehaald.

04-04-2006, 12:19

Citaat door ministar:
ALS je de trainer was ja Maar dat heeft de trainer niet gedaan en alsnog een punt binnengehaald.
daar schiet hij er niks mee op met die ene gestolen punt

1 keer in de aanval dat was alles wat ze hebben laten zien ..maar goed ..mijn topic gaat over Panna

04-04-2006, 12:55
was dat niet die blondine die een grote bek had? laat hem voortaan eerst zijn benen bij elkaar houden voordat ie Barca komt bekretiseren...

04-04-2006, 13:03

Citaat door Don_Zakaria:
was dat niet die blondine die een grote bek had? laat hem voortaan eerst zijn benen bij elkaar houden voordat ie Barca komt bekretiseren...
hahahahahahaahah

ja hij

04-04-2006, 13:14

Citaat door jbiloxxl:
paardinho mag wel effe voor zidane buigen
in plaats van die jongen voor m te laten buigen



hahahahahahaha dat noem ik pas ZWARE panna
ronaldinho meteen gedegradeerd tot materiaalman
stijve actie! die van de meester zijn gewoon Smooth!

04-04-2006, 22:21
Genoeg over voetbal ! Zullen we over de modeshow praten die afgelopen week in Milaan werd georganiseerd

04-04-2006, 22:35
Respect voor Laatstegeruchten, de eerste keer in mijn leven dat ik hem offline zie.

Respect respect.

Vast omdat AC Milaan en Lyon bezig zijn

04-04-2006, 23:10


http://fishki.net/pics7/obezvssobak jen jbilo

04-04-2006, 23:21

Citaat door Karima_X:
Genoeg over voetbal ! Zullen we over de modeshow praten die afgelopen week in Milaan werd georganiseerd
wie liepen er dan op de catwalk?
de vrouwen van voetballers?