Bekijk volle/desktop versie : Ze was een bedreiging voor haar familie En een lieveling van de Straat



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

17-05-2003, 22:54
Salaam mensen,

Dit verhaal gaat over een straatmeisje Laila die om niemand gaf Behalve om haar moeder soms om haar vader als ze geen klappen kreeg en om haar zussen als ze haar beschermden tegen haar vader.
Haar drie zussen heten Hayat (18) Hannah (20) en warda (23).
Laila zelf is 17 jaar en ze heeft nog nooit een vriendje gehad, Laila geloofde niet in liefde omdat ze nooit echte liefde had gevoelt.
Laila werd het meest geslagen thuis omdat ze eigenwijs en aroggant was ze leefde in haar eigen wereldje.
Tot dat ze Faisel ontmoete ze werden goeie vrienden en Laila kreeg stapje voor stapje in te zien hoe het echte leven nog kouder of soms wel nog mooier kon zijn..


''Laila! Laila! Dochter?'' Me moeder was me weer eens aan het zoeken op straat zehma ik ga terug die klootzakk gaat zien.
Laila was weer eens geslagen door haar vader en dit keer was het omdat hij een aansteker in haar jaszak had gevonden. Laila vond het wel kunnen zoals meerdere dingen die ze (goed) deed in haar leven.
Laila had zich verstopt in een trappenhal van de buren en ze kon haar moeder horen de stem van haar moeder kwam steeds dichterbij en laila haar hart begon steeds sneller te bonken..
''Ik wil niet terug tfoee ik ga zeker nog meer klappen krijgen van die kromme bejaard'' Laila kon er niet meer ze liep van de trap af en liep naar haar moeder.
Me moeder zag er blij uit om me te zien ze was heel erg bang dat ik dit keer echt weg zou blijven..
'' Ze deed een arm om me heen en ze wou me gerustellen door mij te zeggen dat me vader binnenkort toch oprot voor 4 maanden naar marokko en dat we zehma wat aan mijn leven zouden doen''
Laila vetrouwde niemand en haar eigen moeder ook niet.. Hoe meer haar moeder haar wou gerust stellen hoe meer Laila's adreline omhoog ging...
''mama hou nou maar op mijn leven blijft zo vluchten klappen krijgen Het is nog een wonder dat ik nog leef!'' Mijn stem begon steeds harder te worden.. terwijl me moeder juist lief voor me was Okal had me pa die aansteker gevonden het kon haar niks schelen ze wou me gelukkig maken.. Maar toch geloof ik in het woord 'gelukkig' niet..

4 Dagen later

het was 10 uur s'morgens en Laila was 4 dagen niet uit haar kamer gekomen, gezamelijk eten daar deed ze ook niet aan.
Haar zussen hebben genoeg van haar gedrag daarom heeft Laila nu een zolder als kamer.
......Ik zat elke ochtend bij me eigen raam daar had ik een mooie uitzicht een uitzicht doet me geen pijn geen vedriet een uitzicht laat me denken aan me leven.
Ik had geen school geen vrienden ik leefde lekker alleen en ik maakte mezelf ook wijs dat ik dat heerlijk vond.
Laila maakte zichzelf weer meerdere dingen wijs waarvan ze wist dat het allemaal schijn was.
.... Soms had ik wel behoeftes aan een vriendin aan wie ik alles kwijt kon, maar ja vriendinnen zijn ook niet te vertrouwen helaas...
Laila had een beste vriendin haar buurmeisje die drie deuren verder woont alleen die zogenaamde beste vriendin van haar had haar veraden bij laila's vader door te zeggen dat Laila rookt..
Laila had haar ouders wijs gemaakt dat het voor eeen keer was, maar nu haar vader die aansteker heeft gevonden heeft ze helemaal geen alibi meer.

17-05-2003, 22:56


ga verder...
dit is gelijk je eerste bericht he

17-05-2003, 22:57
ga gauw verder, is dit allemaal egt gebeurd??

17-05-2003, 22:58
Ja mijn eerste bericht haha en meteen een verhaaltje he

17-05-2003, 23:19


Dit soort dingen komen wel vaak voor bij meisjes jah

4 uurtjes later ongeveer

Boem Boem keihard hoorde ik iemand tegen de deur aanslaan...
Laila lag op haar bed te dagdromen tot dat ze werd opgewekt door harde stoten tegen de deur en geschreeuw.
Ik stond op en liep voorzichting naar de deur ik hoorde me vader schreeuwen '' Heli elbab Ya bent elhraam'' (doe open duivels kind)
.. Wilie wat heb ik nu weer gedaan?.. awilie klaar ik ga weg..

Morgen vertel ik jullie wel meer Over Laila en haar leventje

beslama

18-05-2003, 00:44
ga snel verder morgen en dan een hele lange vervolgjee please okie bye bye

18-05-2003, 12:01
egt leuk verhaal ga snel verder

18-05-2003, 17:51
Ik stond op en liep voorzichting naar de deur ik hoorde me vader schreeuwen '' Heli elbab Ya bent elhraam'' (doe open duivels kind)
.. Wilie wat heb ik nu weer gedaan?.. awilie klaar ik ga weg..
Maar Laila kon niet weg want hij vader stond bij de deur...
Ik liep naar de deur en deed hem open... ''Plats'' ik voelde meteen een harde klap op me wang.. en nog een en nog een en nog een..
Laila voelde haar benen niet meer en viel op de grond
..'' Ik gaf het op en viel op de grond ik deed me ogen dicht en ik liet hem ze gang gaan hij bleef slaan, trappen maar ik voelde niks.
Ik plaatste me zelf ergens anders ik begon aan andere dingen te denken zodat ik de pijn minder zou voelen.
Laila's vader schold laila uit voor hoerr xxxx Bent alhraam en nog vele andere dingen.
Hij was klaar en ik bleef liggen ik hield me ogen dicht totdat ik iets nats op me gezicht voelde opeens ik deed mijn ogen open en het bleek spuug te zijn
Hij had op me gespuugd en ging weg... Toen hij de trap af liep ging ik hem nog even achterna om te kijken of ie echt weg zou gaan..
Laila rende naar haar kamer en ze pakte een tas en deed haar kleren en alle spullen die ze nodig zou hebben in de tas..
Met veel angst liep ik de trap af ik sluipde zachtjes langs onze deur en toen ik daar eenmaal langs was gelopen voelde ik vrijheid!

Het was nog al moeilijk voor laila om een slaap plaats te vinden ze had geen geld geen vrienden dus besloot ze toch maar naar haar buurmeisje te gaan om wat geld te lenen..
Ik aarzelde wel eerst toen ik bij de deur stond.. straks zou die trut me weer veraden in de buurt.. jaa? hoorde ik haar stem schreeuwen vanuit haar raam.. ja ik ben het laila!!... Laila? riep ze nogmaals verbaast.. Ja doe open!
Ik liep naar boven en bleef bij de trappenhal staan.. Ik mocht niet meer bij haar binnenkomen omdat haar ouders nu een vette hekel aan me hebben sinds ze erachter zijn gekomen dat ik rook.
Ewa wat is er? zij haar vriendin
kan je me please wat geld lenen als het niet nodig was zou ik je het niet komen vragen na alles wta je me heb aangedaan...
Ze keek me even aan en liep naar binnen.. na 5 min wachten kwam ze terug met 20 euro.. '' jah ik heb wel goed te maken hou het maar'' zei ze met een lieve stem..
Bedankt he laters.......
Zonder te zeggen Waar Laila naartoe liep ging ze weg.. ze liepen uren lang over straten zonder zelf te weten waar ze naartoe ging..

Ik liep als een kip zonder kop mijn mascara was uitgelopen van het huilen en mijn haren waren ongekamt.... Ik besloot op een bankje te gaan liggen ergens in het parkje...
Laila was in slaap gevallen tot dat ze de volgende dag iemand op haar schouder voelde tikken...
'' ik deed me ogen op langzaam open en ik zag een jonge lachend naar me kijken, ik schaamde me kapot''
Wat moet je? zei ik met een brutale stem.. Hai mijn naam faisel.. en ik wil je graag meenemen om te ontbijten ergens..
Ik sterfde van de honger maar ik had eigenlijk zelf nog 20 euro op zak..

Laila bleef de jonge man aankijken Hij had een kort shortje aan met gympen eronder en een hemd Hij was aan het joggen zeker.
Ja wat moet je nou als ik wil eten dat ga ik zelf wel eten kopen! zei Laila frustrerend en opeens begonnen er tranen over haar wangen te rollen..
Faisel keek haar vol met medelijden aan en ging naast der zitten.
''Kijk ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik zweer je op alles je kan op me vetrouwen kom nou mee ik woon samen met me broer je kan bij ons douchen, eten en dan ga ik he lpen oke?
Faisel klonk nog al serieus en sociaal voor iemand die ik pas had ontmoet.. maar zo'n aanbod kon ik niet afslaan..
Onderweg naar zijn huis had ik hem alles verteld hij was zo lief voor het eerst in me leven dat ik zo snel iemand vertrouw het voelde goed om bij hem te zijn.

18-05-2003, 18:12
ga gauw verder

18-05-2003, 19:26
jah ga gauw verder
liefs leila

20-05-2003, 21:26
Het was allemaal zo snel gegaan eerst zat ik vast als een beest in een kooi en nu zit ik thuis bij een jonge.. ze moesten eens weten thuis.

Laila was wel bezorgt om haar moeder, maar aan de andere kant vond ze dit allemaal beter voor iedereen..
Trrrrrrrrrrr de deurbel ging Laila was in de kamer zich zelf aan het drogen.. Ze trok gauw haar pyama aan en liep naar de deur waar Faisel en nog een jonge stond...
Kijk laila dit is nou mijn broer Hafid, Hafid dit is Laila ze komt hier een tijdje logeren ze heeft een aantal problemen..
Zijn broer keek mij nog al vies aan tfoe ik voelde me net een xxxxxxx tussen twee jongens die ik niet eens kende..
Hafid ging even min zitten en hij ging weer weg zonder iets te zeggen..
Ik ging op de bank zitten en ik kreeg een kopje thee van Faisel..
''en voel je al een beetje op je gemak? Vroeg Faisel
Ja best wel antwoorde laila met moeite ze voelde haar eigenlijk niet op der gemak ze was bang dat deze twee jongens iets anders met haar van plan waren ..
Oh hoe kan ik nou zo stom zijn om zomaar bij 2 jongens te slapen..
Trrrrrrrrr weer de deurbel.. Het was Hafid weer en ik hoorde een meisjes stem vanuit de hal het leek op de stem van Hannah.. Ik stond op om even te kijken..
En inderdaad het was Hannah...
Laila werd woedend dus daarom keek die f.... me zo aan hij kent me zus en hij heeft me vast en zeker ook ergens gezien..
Ik rende naar de kamer kleede me snel om en pakte al me spullen weer in..
'' ik ga weg laters'' ik wou weglopen zonder Hannah aan te kijken zonder te doen alsof ik haar kende het me zus was..
Maar net ik bij de deur was voelde ik een arm om me middel en keihard ook nog wel.
Hafid hield me vast en hij zei '' ooh nee dit keer ga je zeker niet zomaar weg00
Laat me los aap ik ken je niet eens wat raak je aan! schreeuwde ik er begonnen tranen over me wangen te rollen ik wou niet terug naar die ellende ik wou vrij zijn..
Schat doe dit nou niet ik ben je zus en het is mijn plicht om je terug te brengen naar huis.. zei Hannah
Ik werd opeens rustig ik veegde me tranen van me wangen af en keek me zus recht in haar ogen aan ''Sorry wat zeg je? je bent me zus? sinds waneer jij en die trutten vinden het maar leuk dat ik alle klappen vang zodat jullie kunnen doen wat jullie willen als jij een echte zus was zou je me helpen en me niet naar de zolder sturen TRUTT!
Laila voelde zich opgelucht ze gooide alles in een keer eruit
Heeeee hee en nu ga ik weg veel plezier thuis..
Ik was Faisel helemaal vergeten.. Ik liep even door het huis en ik hem in zijn kamer aan..
Faisel ik zal nog langskomen het spijt me dat ik je deze schande heb gegeven voor je broer maar ik moet weg..

En net toen ik dat zinnetje had uitgesproken kwam me zus ook de kamer binnen..
Jij gaat nergens heen jij gaat met mij mee nu! anders bel ik papa..
Hafid kwam en trok me mee ik probeerde tegen te werken maar dat ging niet.. hij was te sterk
Faisel stond op met een verdrietige blik en hij zei nog.. Vergeet me niet!
Blijf van me af! blijf van me af! schreeuwde terwijl we naar zijn auto liepen...
Hannah trok me aan me haar de auto in en zo reden we weg..
In de auto bleef ik door schreeuwen.. En doen jullie het ook met elkaar! Hannah geiltt wel op mannen met een auto..
Toen ik dat zei werden hannah's ogen rood van woede en ze begon me nog meer aan me haren te trekken en me te slaan..
Laat er nou maar .. Zei Hafid.. ze komt zich zelf wel een keer tegen..

21-05-2003, 19:24
wow erg man
ga gauw verder
liefs leila

21-05-2003, 23:25


Hafid had ons afgezet voor de deur.. En reed weg Hannah bleef zo hard aan me haar trekken dat me trui onder me haar zat dat was weggetrokken.. Ik vergeef je dit nooit hannah die schande die je me heb gegeven en ik vergeet zeker niet tegen pappa te zeggen dat jij met alle jongens met een auto instapt.... Hou je bek man trutt jij gaat een zware pak slaag van je leven krijgen en ik hoorde pappa zeggen dat hij je naar de GG&D gaat sturen om te kijken of je nog maagd bent..
Toen me zus dat zij stonden we de deur ik begon te huilen ik was nog maagd natuurlijk, maar dat ze al zo ver denken voor mij niet te geloven,
me moeder deed de deur open ze kwam naar buiten en begon me te omhelzen.. Benti fine koenti. (dochter waar was je?) is er niks gebeurd met je? me moeder bleef maar door vragen maar ik had geen zin om antwoord te geven..ik haalde haar handen van me schouder af en liep de woonkamer binnen.. Mijn vader zat t.v te kijken en hij deed alsof ik er niet was... Oke dan niet! zei ik toen ik naast hem ging staan.. Ik pakte me spullen en wou naar de zolderkamer gaan.. Me andere twee zussen kwam de woonkamer binnen.. Hayat kwam naar me toe en gaf me een kus, maar die andere twee hexen warda en hannah moeten mij gewoon niet.. Vroeger kreeg ik altijd alles en hun kregen altijd pak slaag en nu ben ik aan de beurt ze genieten ervan dat het oogappetlje van pappa in een duivels kind is veranderd in zijn ogen... Hayat pakte me hand vast en we gingen haar kamer binnen...
Schat waar was je?.. vroeg me zus met tranen in haar ogen.. Wil je noooit meer weglopen ik maakte me zo'n ergere zorgen ik dacht straks is ze verkracht en ergens gedumpt... Ik kreeg spijt van alles me zus zat er echt mee.. Ik vertelde haar alles wat er was gebeurd.. Hayat is erg bang voor Hannah en Warda ze doet meestal gewoon wat ze van haar vragen.. maar diep in haar hart wil ze mij gelukkig maken en niet hun.
Toen ik alles had verteld deed hayat een arm om me heen ik voelde eindelijk dat er iemand om me gaf ik was zo gelukkig en opeens kwam me vader de kamer binnen...
Hij pakte Hayat bij der arm en sleurde haar mee naar de zitkamer..
Ik zat even een paar min alleen in de kamer te wachten.. ik wist zeker dat me vader nu een stok zou gaan pakken en ja inderdaad hij kwam binnen en.........

21-05-2003, 23:52
ga snel doooor is zo spannend

22-05-2003, 16:28
je hebt een nieuwe fan derbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik zal zeggen:

GA VERDERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-XXX- ANSA


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22