Bekijk volle/desktop versie : Een vraag



03-04-2006, 21:00

Citaat door Nush:
--------------------------------------------------------------------------------

Salaam oe Alleikoem, Broeders en Zusters

Bismillahi Rahamenie Rahiem (In de naam van Allah de Barmhartige en Genadevolle)

Ik heb een serieuze vraag aan alle leden hier het gaat namelijk over een vreselijke ziekte namelijk Kanker. Een familielid van mijn is getroffen door deze ziekte ik weet dat veel mensen met deze ziekte leven en dat het erg moeilijk is om dit te accepteren. Maar Allah (SWT) neemt niks weg zonder er wat voor in de plaats te geven. En alles heeft een reden.

Mijn vraag is hoe de mensen met deze ziekte omgaan. Ik heb het dan over behandelingen, alternatieve (islamitische geneeskunde) of hebben jullie (in jullie nabije omgeveing) het alleen bij medische geneeskunde gehouden. En wat is jullie ervaring hierin. Het gaat hier bij ons om (borstkanker) uitzaaiingen in de longen. Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen en jullie ervaringen met mij willen delen.

Ik wil jullie ook vragen om Dua te doen voor mijn familielid.

Dankje jullie wel voor jullie aandacht.

Alleen serieuze reacties graag.

Djazaka Allah oe gairan.

Alleikoem Salaam,

jullie zuster in Islaam
.

03-04-2006, 21:17


Salaam aleikum,
zelf heb ik mijn vader verloren aan kanker. Bij ons is reguliere geneeskunde geprobeerd en het Moerman-dieet. Het Moerman-dieet is echter heel zwaar om te volgen en ook niet wetenschappelijk bewezen. Misschien kun je met google wat vinden?
Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en sabr.

03-04-2006, 21:50

Citaat door Nush:
Alleikoem Salaam,

Dankje wel voor je reactie, Moge Allah je belonen en ik wens jouw en je familie ook veel sabr toe. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren en voor je tip.


Nush
Trouwens, het is al 20 jaar geleden gebeurd, dus het is voor ons allang verwerkt. Life goes on.

03-04-2006, 21:51
En verder hoop ik dat nog meer mensen reageren insha Allah.