Bekijk volle/desktop versie : HOMO, Omdat ik niet over liefde praat?



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2006, 18:27
Nou wat een dag heb ik vandaag meegemaakt..

Er is leuk nieuws en er is slecht nieuws..

Aangezien ik in een werkruimte werk waar rond de 10 man achter hun pc zitten, worden er namelijk vaak gesprekken gevoerd over prive dingen. bijvoorbeeld een man die praat over zijn seksleven met zijn vrouw.. blunders van de vrouw.. kinderen die stout zijn.. en dat soort dingen..

Aangezien ik werk omdat ik geld wil verdienen hoeft niemand mijn priveleven te weten dus praat ik nooit daarover tijdens werk.. grappen maken zit er wel in.. maar ik ben niet iemand die opeens gaat zeggen.. weetje.. vandaag is me moeder over een stok gevallen.

Een Accountmanager die een stap hoger dan mij zit en die me ook in het begin begeleid heeft om te komen werken vroeg me vandaag opeens een hele idiote vraag.

Ik zat te werken.. en opeens zegt die hardop.. "Hey TYGER, waarom ben jij niet zo open over je priveleven? ben je homo?"

ik zei even niets terug, moest even denken hoe ik moest reageren, ik keek om me heen om te kijken of hij het serieus meende of dat hij een grap maakte..
als het een grap geweest zou zijn zou ik er nog om kunnen lachen..
maar aangezien die serieus zo'n domme opmerking maakte zei ik.. ik homo? breng je moeder dan hier laat ik je homo zien.. hij werd kwaad en ging gelijk ergens heen.

ja dom om zoiets te zeggen tegen iemand die je kan ontslaan.. maar echt.. heb een hekel aan zulke mensen.

zijn er wel mensen hier die zo net als ik zouden doen? of zouden mensen meelachen terwijl die t serieus bedoelt..

of zijn er alleen schoenenpoetsers..

dit is niet stoer bedoeld ofzo.. maar wat ik ermee wil zeggen is dat soms nederlanders verkeerde dingen zeggen.. dan krijgen ze verkeerde dingen terug..

03-04-2006, 18:30


Wie reageert er nu zo?
Ik zou meelachen.


03-04-2006, 18:31
tjah
(niks aan toe te voegen lieverd)

03-04-2006, 18:33

Citaat door BoraSita:
Wie reageert er nu zo?
Ik zou meelachen.

mensen lachen je uit en je lacht mee? ik lach mezelf niet uit sorry

ik heb ook een waarde.. ik ga mezelf niet omlaag halen.. of slijmen bij een baas.. ik heb ook rechten

03-04-2006, 18:34



Citaat door TYGER:
mensen lachen je uit en je lacht mee? ik lach mezelf niet uit sorry

ik heb ook een waarde.. ik ga mezelf niet omlaag halen.. of slijmen bij een baas.. ik heb ook rechten
Jouw reactie zou er bijna op duiden dat je gay bent

03-04-2006, 18:35

Citaat door BoraSita:
Jouw reactie zou er bijna op duiden dat je gay bent
moest die zn moeder halen.. dan liet ik wel zien dat ik hetero ben

03-04-2006, 18:38
Gas terug is goed, maar waarom over moeders?

03-04-2006, 18:39

Citaat door A_K_A:
Gas terug is goed, maar waarom over moeders?
homo is viezer dan moeders..

03-04-2006, 18:41

Citaat door TYGER:
Nou wat een dag heb ik vandaag meegemaakt..

Er is leuk nieuws en er is slecht nieuws..

Aangezien ik in een werkruimte werk waar rond de 10 man achter hun pc zitten, worden er namelijk vaak gesprekken gevoerd over prive dingen. bijvoorbeeld een man die praat over zijn seksleven met zijn vrouw.. blunders van de vrouw.. kinderen die stout zijn.. en dat soort dingen..

Aangezien ik werk omdat ik geld wil verdienen hoeft niemand mijn priveleven te weten dus praat ik nooit daarover tijdens werk.. grappen maken zit er wel in.. maar ik ben niet iemand die opeens gaat zeggen.. weetje.. vandaag is me moeder over een stok gevallen.

Een Accountmanager die een stap hoger dan mij zit en die me ook in het begin begeleid heeft om te komen werken vroeg me vandaag opeens een hele idiote vraag.

Ik zat te werken.. en opeens zegt die hardop.. "Hey TYGER, waarom ben jij niet zo open over je priveleven? ben je homo?"

ik zei even niets terug, moest even denken hoe ik moest reageren, ik keek om me heen om te kijken of hij het serieus meende of dat hij een grap maakte..
als het een grap geweest zou zijn zou ik er nog om kunnen lachen..
maar aangezien die serieus zo'n domme opmerking maakte zei ik.. ik homo? breng je moeder dan hier laat ik je homo zien.. hij werd kwaad en ging gelijk ergens heen.

ja dom om zoiets te zeggen tegen iemand die je kan ontslaan.. maar echt.. heb een hekel aan zulke mensen.

zijn er wel mensen hier die zo net als ik zouden doen? of zouden mensen meelachen terwijl die t serieus bedoelt..

of zijn er alleen schoenenpoetsers..

dit is niet stoer bedoeld ofzo.. maar wat ik ermee wil zeggen is dat soms nederlanders verkeerde dingen zeggen.. dan krijgen ze verkeerde dingen terug..



ik zou niet weten wat ik zou doen dan

03-04-2006, 18:45

Citaat door TYGER:
homo is viezer dan moeders..
Maar toch, je zou liever hebben dat iemand je homo noemde dan wanneer diegene over je moeder begon.

03-04-2006, 18:47
Oo..
Laat ze praten joh.. Beter dat je je privéleven van je werk gescheiden houdt.

03-04-2006, 18:49

Citaat door A_K_A:
Maar toch, je zou liever hebben dat iemand je homo noemde dan wanneer diegene over je moeder begon.
een homo is minder respectvol dan een moeder..

03-04-2006, 18:50



Citaat door justamOkro:
Ja.. had liever gezegd:

Haal je dochter , dan laat ik je homo zien
ik val op oudjes

03-04-2006, 18:57


lekker gerimpeld

wat is er met jou

03-04-2006, 18:59
hmmmmmmmmmmmm heerlijk

Pagina's : [1] 2 3