Bekijk volle/desktop versie : woning met veel stoffering...



03-04-2006, 15:39
Dames,

hebben jullie ook het gevoel dat wanneer je een huis binnentreed of een foto ziet waar veel stoffering dus stoffen gordijnen, vloerbedekking, tafeloverlopers, bakstellen van seude of stof etc etc niet fris uitziet/ruikt. alsof allerlij geuren enzo in de vloerbedekking zitten en gordijnen. ik ga liever voor luxaflex of rol/vouwgordijn met een bepaalde stof die niet veel geur inneemt en liever laminaat/tegels/viniyl. en dan liever geen overlopers enzo.. zo weinig mogelijk stoffering, zodat alles zo fris mogelijk uitkomt en ruikt. dingen die je met water en zeep makkelijk kan schoonmaken.

03-04-2006, 15:43


Ja het word snel muf....ik had eerst ook vloerbeddeking in de gang van mijn oude huis....later had ik overal zeil genomen en zag ik pas hoe goor het eigenlijk was als je het niet kan dweilen....

03-04-2006, 15:43
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik heb alleen nog maar in de slaapkamer vloerbedekking liggen en dat ligt er nog omdat ik het niet waard vind om dat nu nog aan te passen... in m'n nieuwe huis ben ik van plan om overal een houten vloer te leggen, behalve badkamer en toilet dan

03-04-2006, 15:49
safia

ja vind ik ook de beste manier...

sanitair kamers kan je beter tegel of graniet doen

woonkamer slaapkamer laminaat/hout voor een gezellige uitstraling

keuken kan ook wel graniet ofzo maar laminaat kan ook

03-04-2006, 15:56



Citaat door sohaiyla1983:
safia

ja vind ik ook de beste manier...

sanitair kamers kan je beter tegel of graniet doen

woonkamer slaapkamer laminaat/hout voor een gezellige uitstraling

keuken kan ook wel graniet ofzo maar laminaat kan ook
Ik vind het wel mooi als overal dezelfde vloer ligt, dus dat ie gewoon zonder drempels doorloopt...

03-04-2006, 15:57

Citaat door Safia21:
Ik vind het wel mooi als overal dezelfde vloer ligt, dus dat ie gewoon zonder drempels doorloopt...
ja lijkt me ook mooi...

03-04-2006, 16:27
Jah ik heb dat ook, in mijn vorige huis lag karpet. Nu heb ik een houten vloer, tegels en laminaat in mn huis liggen. Ik heb altijd het gevoel dat stoffen dingen altijd viezig zijn, ergens binnenin....

Maar ik vind wel dat stof je huis een gezelliger en huiselijker aanzien geeft..

03-04-2006, 16:28
Ik bedoel dan wel een stoffen bank, gordijnen, hoogpolig tapijt in de slapakamer etc..

03-04-2006, 16:35
Met laminaat heb je wel weer dat je er alles op ziet... maar als je goed schoon gemaakt hebt, weet je ook dat het echt schoon is...

03-04-2006, 16:46

Citaat door Safia21:
Met laminaat heb je wel weer dat je er alles op ziet... maar als je goed schoon gemaakt hebt, weet je ook dat het echt schoon is...
Jah dan is het weer echt frisjes..Op laminaat zie je inderdaad wel snel van alles liggen..maar ik denk altijd van jah dat zie ik dan tenminste en dan kan ik het schoonmaken...op tapijt zie je het niet maar het is er wel...
Maar ik heb laminaat op mn slaapkamers. In de huiskamer die het snelst vies is heb ik een houten vloer, daar zie je ook wel snel de kruimels op

03-04-2006, 18:25
Ik hou daar ook niet van, om die reden heb ik ook geen geen dekens, overgordijnen en vloerkleedjes in huis, die dingen nemen alle stof en vuiligheid in zich op die je niet ziet, maar wel voelt in je neus.