Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen ?



Pagina's : [1] 2

03-04-2006, 14:09
salaam

wat zou je doen als de juf van je kind die 7 is hem belachelijk maakt
voor heel de klas en die juf geeft arabisch en koran les haal je je kind van school of wat doe je

03-04-2006, 14:10


IK zou naar de desbetreffende juf toe gaan en vragen om uitleg

03-04-2006, 14:10
Ik zou die juffrouw erop aanspreken,wil ze het niet aanhoren dan zou ik naar de directeur stappen

03-04-2006, 14:12
eerst een stomp verkopen en dan praten we netjes verder!!!!!

03-04-2006, 14:19



Citaat door Safia21:
IK zou naar de desbetreffende juf toe gaan en vragen om uitleg
EN ALS ZE HET TOEGEEFT DAT ZE HEM BELACHELIJK HEEFT GEMAAKT

03-04-2006, 14:21

Citaat door badparel:
Ik zou die juffrouw erop aanspreken,wil ze het niet aanhoren dan zou ik naar de directeur stappen
HEB IK GEDAAN MIJN ZOON ZIT NU BIJ EEN MEESTER
MAAR IK MAAK ME ZORGEN OM MIJN ZOON
NU HIJ HEEFT ECHT SCHRIK VOOR DIE JUF
EN IK WEET NIET OF IK HEM NOG WIL LATEN GAAN

03-04-2006, 14:22

Citaat door younasie:
EN ALS ZE HET TOEGEEFT DAT ZE HEM BELACHELIJK HEEFT GEMAAKT
Wat was haar reden daarvoor??... ik vind het een Juf niet staan om kinderen belachelijk te maken, daar is ze niet voor aangenomen.... dan zou ik een klacht indienen

03-04-2006, 14:28
Dat mag niet, je kan daar een klacht tegen indienen...

Laat haar eerst weten wat je weet en luister naar haar kant van het verhaal...geeft ze het toe(of komt ze ongeloofwaardig over) dan moet je naar de directeur stappen, schakel desnoods ook de maatschappelijk werkster van de school in....het is een soort geestelijke mishandeling en dat is verboden...

k zou me er in ieder geval niet bij neerleggen.....

03-04-2006, 14:34
Ik zou het ook niet pikken, vooral als ze het toegeeft. Ze heeft toch een voorbeeld functie. Iwa mooi voorbeeld is ze dan voor haar leerlingen. Die denken straks dat dat soort gedrag normaal is.

Nee ik zou zeker een klacht indienen en je zoontje niet van die school afhalen. Want zo geef je alleen maar toe aan haar gedrag.

03-04-2006, 14:36
Ik zou mijn kind niet van school halen, maar bij desbetreffende juffrouw verhaal halen.
Het is toch te gek voor woorden dat een juffrouw een leerling voor de klas belachelijk maakt???!!
Zij moet toch het goede voorbeeld geven????

En als er met haar niets valt te bespreken, dan zou ik het hogerop zoeken, dus bij de directie van de school.

03-04-2006, 14:46

Citaat door Safia21:
Wat was haar reden daarvoor??... ik vind het een Juf niet staan om kinderen belachelijk te maken, daar is ze niet voor aangenomen.... dan zou ik een klacht indienen
HAAR REDEN DAARVOOR WAS DAT MIJN ZOON GEEN ARABISCH KAN SPREKEN EN NOG VEEL FOUTEN SCHRIJFT
VIND ZIJ DAT ZE HEM MAG BELACHELIJK MAG MAKEN OOK AL WEET ZIJ DAT HIJ THUIS ALEEN NEDERLANDS PRAAT

03-04-2006, 14:49
maar mogen wij ook weten waarom ze hem belachelijk heeft gemaakt. Als je het niet wilt vertellen hoeft het niet hoor en sorry voor mijn nieuwsgierigheid.

03-04-2006, 14:50


sorry je was me voor.

Maar hiervoor moet ze helemaal aangepakt worden, hij komt toch op les om arabisch te leren. Iwa safie!

03-04-2006, 14:51
Geen enkele normaal denkend en fatsoenlijk mens mag een kind belachelijkmaken. ik zou een gesprek aanvragen met de leidinggevende van haar en haar ter verantwoording roepen en geen strobreed toegeven. ik zou haarvragen in welk opvoedkundig boek zij deze methode van lesgeven of omgaan met jonge kinderen heeft. vervolgens zou ik innette bewordingen haar juist belachelijk maken en me afvragen waarom een volwassen mens zich genoodzaakt ziet haar frustraties op een kind van zeven bot te vieren. Dit kan helmaal niet wat zij er ook mag van inden. Ik twijfel ernstig aan de mentale capaciteiten van deze dame. Zou zij dit ook doen bij een volwassene of doet zij dit alleen bij hulpeloze kinderen?

03-04-2006, 14:52

Citaat door younasie:
HAAR REDEN DAARVOOR WAS DAT MIJN ZOON GEEN ARABISCH KAN SPREKEN EN NOG VEEL FOUTEN SCHRIJFT
VIND ZIJ DAT ZE HEM MAG BELACHELIJK MAG MAKEN OOK AL WEET ZIJ DAT HIJ THUIS ALEEN NEDERLANDS PRAAT
In plaat van het kind iets te leren, gaat ze em belachelijk maken... Sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen...dan had ze jou op gesprek moeten uitnodigen en dit samen met jou en je zoon moeten bespreken

Pagina's : [1] 2