Bekijk volle/desktop versie : Graag deze rubriek weer in oude staat terug! VOTE!



Pagina's : [1] 2

17-05-2003, 19:55

Citaat door bent_alhalaal:
Mensen, heb je er ook de balen van dat de actualiteitenrubriek de oude lay-out terug moet krijgen:

Stem dan hier, wie weet willen de moderators ons a favor doen!
.

17-05-2003, 21:54


Misschien is het een kwestie van wennen...
Maar ik denk het niet eigenlijk: de oude lay-out vind ik echt veel mooier en gezelliger!

17-05-2003, 22:46
Mag je best vragen hoor.

Ik ben hier in 1e instantie terecht gekomen omdat ik weleens voor Marokkaanse wordt aangezien. (De laatste tijd niet meer trouwens. Waarschijnlijk word ik te oud. Marokkaanse vrouwen van in de 30 lopen niet in westerse kledij en ook niet alleen over straat.) Ik ben blijven hangen omdat ik hier een hoop leer over Marokkanen en de islam. D'r wordt zoveel gesproken over inburgeren door allochtonen. Ik ben als autochtoon hier aan het 'uitburgeren' = meer leren over de Marokkanen in Nederland en hun cultuur. Heel nuttig, vooral als je in Bos en Lommer woont. En behalve dat, vind ik het hier gewoon ook gezellig.

18-05-2003, 10:30
Nope, wij Moderators hebben hier niets mee te maken. Mail je commentaar naar space@hidjra.nl[/email] of [email]info@marokkomedia.nl

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze er nog wat aan zullen doen. Aangezien deze rubriek wordt geïntegreerd met de nieuwssite die volgende week online gaat. Ik denk niet dat ze zo kort voor tijd nog een compleet nieuwe interface gaan ontwikkelen.

Bovendien is 'babyblauw' niet uit de lucht komen vallen, een poll van een paar maanden geleden heeft aangetoond dat deze kleur het het best deed.

Het is even wennen, ik vind hem persoonlijk beter/functioneler dan de rest, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik deze skin al weken gebruik.

Moderator

18-05-2003, 13:38



Citaat:
Origineel gepost door bent__lehram
ik vind deze veel te koud ... het oogt ook een beetje kinderlijk!

ps een persoonlijke vraag, tonk, mag ik vragen wat jou trekt om als hollandse meid hier op deze site te komen?
Tonk inventariseerd het aantal marokkaanse lesbies op dit forum....

18-05-2003, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door bent__lehram
Zou ze mij aan het checken zijn ?

Nou .... ik ben puur HETERO!!!

Ewa dan maakt ze bij jou geen kans.....

18-05-2003, 13:47

Citaat:
Origineel gepost door bent__lehram
nope .....
maar ik mag r wel .... ze is wel ok ....

en verder is ze intelligenter dan de gemiddelde nederlander die hier weleens de site bezoekt!
Ja dat zeker, heb ook nooit problemen met haar....

18-05-2003, 21:05
Dus ik mag blijven?

Het begint bij mij al aardig te wennen trouwens, al het blauw.

18-05-2003, 21:14

Citaat:
Origineel gepost door SoulGirl
NOU DAT IS NOU TYPISCH IETS; ZONDER JE ACHTERBAN TE RAADPLEGEN EEN BELANGRIJKS ALS DE LAY OUT VERANDEREN:

HET OOGT KIL EN ZAKELIJK: LIJK ALSOF IK OP EEN HOLLANDSE SITE BEN: HET WARME GEVOEL VAN MAROKKO:NL IS VERDWENEN EN VAN DEZE KLEUR WORDT IK EVENEENS AGRESSIEVER!

TEVENS VIND IK HET GOEDKOOP OM IETS NIEUWS OP TE ZETTEN OP EEN BESTAANDE FORMAT: MAKKELIJKE EN ZEER GOEDKOOP:
We stellen je mening op prijs. Alleen hebben wij wel degelijk een achterban geraadpleegd. (dat noemen ze begrijpend lezen).

Zou je verder niet zo willen schreeuwen/blèren. Voortdurend CAPS-en is niet toegestaan op dit forum.

Moderator

18-05-2003, 21:31

Citaat:
Origineel gepost door tonk


Het begint bij mij al aardig te wennen trouwens, al het blauw.
Dacht dat jij meer van de roze partij zou zijn.

Geintjuh

18-05-2003, 21:55

Citaat:
Origineel gepost door Moderator
We stellen je mening op prijs. Alleen hebben wij wel degelijk een achterban geraadpleegd. (dat noemen ze begrijpend lezen).

Zou je verder niet zo willen schreeuwen/blèren. Voortdurend CAPS-en is niet toegestaan op dit forum.

Moderator
moderator heeft nix te doen volgens mij

ik vind die grijze kleur echt achterlijk.. zeker door `n boer ontworpen

18-05-2003, 23:15
Het is geen porem.
Ik denk niet dat ik eraan kan wennen.
Blauw/grijs/wit wat een combinatie.

Van mij mag het echt minder aan deze kleuren combinatie.

19-05-2003, 08:30



Citaat:
Origineel gepost door nadiaaa
Dacht dat jij meer van de roze partij zou zijn.

Geintjuh

Kan ik wel waarderen.

19-05-2003, 19:57

Citaat:
Origineel gepost door bent__lehram
wat een dooie opmerking .....
hij is

20-05-2003, 08:47

Citaat:
Origineel gepost door army
Ik vraag me nog steeds af waarom het scherm maar voor 4/5 gevuld is?

ze hebben `t best wel verne4kt vind ik

Pagina's : [1] 2