Bekijk volle/desktop versie : is dit een zwangerschap symtoon?!



Pagina's : [1] 2 3 4

03-04-2006, 10:03
dames ik heb een vraagje is dit nou een zwangerschap syntoom (ofzo)

normaal wordt ik ongesteld en dan komt er veel bloed uit (gebruik de pil al 6 maanden niet), maar ik ben nu wel ongesteld maar er komt heel weinig bloed uit (sidns 4 dagen) en ik krijg zegma alleenmaar vlekken beetje bruine afscheiding. Maar geen bloed! ..

kan het zijn dat ik zwanger ofzo ben of moet er helemaal niets uit komen als je zwanger ben?!

graag jullie hulp en advies

03-04-2006, 10:10


please dames niemand die mij kan helpen??!!

03-04-2006, 10:10
Als je overtijd bent moet je gewoon een test doen. Het is bij iedere vrouw verschillend, de een verliest wat innestellingsbloeding en de ander weer niet.


.:UcA:.

03-04-2006, 10:14
bedankt voor je reactie.. heel raar sinds 4 dagen al zelfde.. gewoon wat bruine afsscheiding.. normaal komt na 2 e dag al veel bloed. ik weet niet of ik overtijd ben want ik weet niet of ik dit als ongesteldheid moet beschouwen.. dus hoe lang moet ik ongeveer wachten om zeker te zijn en als volgende maand hetzelfde gebeurd wat dan? is dit ongesteldheid of niet.

03-04-2006, 10:17


He meid,

het kan een teken zijn van zwangerschap, maar het hoeft niet persee...! Als je zwanger bent, dan kan je vanaf nu al testen...

03-04-2006, 10:19
aard beitje dus als je zwanger ben kan er wel bruine afscheiding komen??.. zeg maar rond de ongesteldheids periode?? want het is gewoon bruin geen bloed ofzo.. heel raar eigenlijk.. en voordat ik die afscheiding kreeg had ik erg gevoelige tepels vooral de rechter..

03-04-2006, 10:19
nog steeds wel eigenlijk

03-04-2006, 10:24

Citaat door sohaiyla1983:
aard beitje dus als je zwanger ben kan er wel bruine afscheiding komen??.. zeg maar rond de ongesteldheids periode?? want het is gewoon bruin geen bloed ofzo.. heel raar eigenlijk.. en voordat ik die afscheiding kreeg had ik erg gevoelige tepels vooral de rechter..
Ja hoor, dat kan gewoon. Het kan ook een innestelings bloeding zijn. En gevoelige tepels...Is ook een teken van zwangerschap...

03-04-2006, 10:27
Ja dit kan zo zijn, een innestelingbloeding is meestal korter en vaak alleen helder rood en minder pijnlijk bloedverlies.
Alleen een zwangerschapstest zal jou uitkomst kunnen bieden. De testen reageren al positief bij zwangerschap op de 15e dag, dus een dag nadat je ongesteld had moeten worden. Dus jij kan er nu al achter komen door een test te doen.
Is deze negatief dan heb je inderdaad een kortere menstruatie gehad dan normaal, dit komt vaker voor.


aardbeitje ik vond net een tekst maar hier staat dan innesteling bloed rood moet zijn...

03-04-2006, 10:32

Citaat door sohaiyla1983:
Ja dit kan zo zijn, een innestelingbloeding is meestal korter en vaak alleen helder rood en minder pijnlijk bloedverlies.
Alleen een zwangerschapstest zal jou uitkomst kunnen bieden. De testen reageren al positief bij zwangerschap op de 15e dag, dus een dag nadat je ongesteld had moeten worden. Dus jij kan er nu al achter komen door een test te doen.
Is deze negatief dan heb je inderdaad een kortere menstruatie gehad dan normaal, dit komt vaker voor.


aardbeitje ik vond net een tekst maar hier staat dan innesteling bloed rood moet zijn...
Nou dan ik je vertellen dat het bij mij niet zo het geval was...Ik had ook bloedsporen..Maar niet rood..ook een beetje bruinachtig..! Ik had even gewacht...Omdat ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden...Maar er kwam niet..Dus had ik getest..En hij was positief...

03-04-2006, 10:34
o ok bedankt meid een beetje opluchting voor mij..

03-04-2006, 10:36

Citaat door sohaiyla1983:
o ok bedankt meid een beetje opluchting voor mij..
Komt goed meid...inshallah zal je zwanger zijn...

03-04-2006, 14:18


dankje wel


wie nog meer die mij kan helpen

03-04-2006, 15:06
sommige vrouwen worden ongesteld terwijl ze zwanger zijn; elke maand weer opnieuw!!!!! het is dus helemaal niet vreemd

03-04-2006, 15:17

Citaat door oem4banat:
een vrouw uit mijn famillie wist pas met de bevalling dat ze zwnger was
hmmmmmmm hoe kan dat nou? was het echt een bevalling dus geen miskraam ofzo toch maar konden ze niet aan de buik zien, was het in een dorp ofzo kon toch ook iets ernstigs zijn. vrouwen uit dorpen weten ook als iemand zwanger is en hoe weet ik niet

Pagina's : [1] 2 3 4