Bekijk volle/desktop versie : Dé Online Facaturebank~!



03-04-2006, 09:54
Stationsfoodstore B.V. Amersfoort
Wie zijn wij?

Stationsfoodstore is een 100% dochter van Servex en exploiteren AH to go winkels op stations als franchisenemer van Albert Heijn. Servex is een dochteronderneming van NS Stations dat één van de bedrijfsonderdelen van N.V. Nederlandse Spoorwegen is en verantwoordelijk is voor alles wat zich op en rondom het station afspeelt. NS Stations maakt vervoersknooppunten tot prettige, veilige en schone plekken met een aansprekend aanbod van producten en diensten, waar reizigers en omwonenden graag komen.


Functie titel : Verkoper
Functie gebied : Horeca, Detailhandel
Commercieel, Verkoop

Omschrijving : De Verkoper is lid van het team van winkelmedewerkers van 25 - 100 personen en is als onderdeel van het team verantwoordelijk voor het goed functioneren van de winkel. Een Verkoper verricht alle voorkomende werkzaamheden in de winkel.
Uren per week : fulltime
Inkomensindicatie (&euro : in overleg
Wij vragen : - Opleiding op LBO of middelbaar niveau (MAVO);
- Goede mondelinge communicatie;
- Klantgericht;
- Flexibele houding en gedrag;
- Teamspeler;
- Stressbestendig.
Opleidingsniveau : VMBO
Mavo

Locatie : Heel Nederland

Branche : Groothandel, Detailhandel

Sollicitatiewijze : Electronisch

Mail jouw sollicitatie en CV naar: sollicitatiefoodstore@servex.nl of ga naar onze website: http://www.stationsfoodstore.nl
Stationsfoodstore B.V.
Mvr. Stefanie Hilhorst
Piet Mondriaanplein 17
3812 GZ, Amersfoort

Telefoon : 088-6711257
Fax : 088-6711240
E-mail : sollicitatiefoodstore@servex.nl
Website : http://www.stationsfoodstore.nl

03-04-2006, 09:58


THUISWERK TELEMARKETEERS
Marketinx.BV

Standplaats
Vanuit je eigen huis


Ben jij een commercieel talent en wil je graag vanuit huis werken, met name in de avonduren?


Telemarketeers

Wil jij vanuit huis werken en je tijd zelf indelen? Marketinx Customer Interaction Marketing, een dynamisch direct marketing bureau, start binnenkort met een geheel nieuwe business unit. Voor deze nieuwe organisatie zijn we op zoek naar 50 medewerkers, die vanuit huis potentiële klanten telefonisch willen benaderen met leuke, interessante en aantrekkelijke aanbiedingen. Je werkt aan opdrachten voor onder meer banken, verzekeringsmaatschappijen, postorderbedrijven en uitgeverijen. Dit betekent dat je potentiële klanten benaderd voor kookproducten, verzekeringen, gezondheidsproducten, CD-series en nog veel meer.

Functiebeschrijving

Je belt consumenten, naar aanleiding van door hun getoonde interesse, met een passend aanbod van één van onze opdrachtgevers
Je maakt afspraken voor bedrijven
Je verzorgt telefonische enquetes
Per project word je klassikaal of via internet opgeleid
Software en telefoniesysteem worden voor je geregeld
Functie eisen

Goede communicatieve en commerciële vaardigheden
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Woonachtig in Nederland
Je beschikt over een rustige thuiswerkplek met computer en ADSL/Kabel aanlsluiting. Software en telefoon worden door ons verstrekt
Telemarketing- en/ of verkoopervaring is een must
Minimaal mbo denk- en werk niveau
Resultaatgericht
Klantgerichte instelling
Telemarketing is een echte, serieuze baan en dus niet te combineren met een andere (fultime baan)
Aanbod

Wij bieden een leuke baan waarbij je vanuit huis werkt. Je werkt minimaal 12 uur per week
Binnen de werktijdgrenzen van maandag t/m vrijdag van 13:00 tot en met 21:00 en zaterdag van 12:00 tot en met 16:00 kun je je eigen werktijden bepalen
De beloning is prima en kan bij goede resultaten zelfs zeer goed worden genoemd
Je krijgt een uitstekende interne opleiding en begeleiding
Arbeidscontract, zonder urengarantie (dus geen free-lance overeenkomst)


Aanvullende informatie
Reacties uitsluitend via dit sollicitatieformulier

Marketinx.BV
Wilgenkade 21
3992LL Houten
http://www.marketinx.com/ThuiswerkTelemarketing.htm


Acquisitie niet gewenst

03-04-2006, 10:00
KOW is een van de grootste zelfstandige architectenbureaus in Nederland. Het bureau heeft een omvang van ruim 100 medewerkers en is gevestigd in een markant gebouw, "Het Magazijn" te Den Haag.

Bij KOW Groep is de vacature ontstaan voor een

1e lijns helpdeskmedewerker / applicatiebeheerder

In deze functie ondersteun je de gebruikers bij problemen op de geautomatiseerde werkplek. Je installeert updates, beheert licenties, en zorgt ervoor dat het netwerk probleemloos draait. De activiteiten zijn een combinatie van 1e lijnszorg en het beheer en onderhoud van alle aanwezige applicaties in een CAD gerelateerde omgeving.

Profiel

:
MBO+ werk- en denkniveau
goede contactuele en communicatieve eigenschappen
pro-actief
service- en oplossingsgericht
in staat zelfstandig te werken
KOW Groep biedt een afwisselende werkkring in een creatieve, soms chaotische, maar altijd respectvolle omgeving. De arbeidsvoorwaarden en de salariëring zijn passend bij de zwaarte van de functie.

Reageren

Stuur je brief met motivatie en cv naar KOW Groep, t.a.v. Annette Schouw, Esperantoplein 19, 2518 LE Den Haag.
http://www.kow.nl

03-04-2006, 10:02
Administratief Medewerker Bedrijfsbureau (21070807)

Salaris: nader over een te komen
Locatie: Utrecht
Adverteerder: H.O.D. Nederland bv
Type dienstverband: Fulltime

Opleidingsniveau: MBO
Vacature referentie: TJNL/Administratief Medewerker Bedrijfsbureau
Geplaatst op: 3-4-2006 9:00





1. Bedrijfstoelichting

Bedrijfstak:Beheer van Leegstaand vastgoed

Omschrijving activiteiten:HOD Nederland beheert leegstaand vastgoed door middel van tijdelijke bewoning.

Aantal medewerkers:20

Overig (bedrijfscultuur):Informeel, no-nonsense, handen uit de mouwen. Een jong team met gedreven enthousiaste mensen.

2. De vacature

Gevraagde functie:Administratief medewerk(st)er op het bedrijfsbureau (4 pers.).

Functieomschrijving .a. beantwoorden van de telefoon, verwerken/doorsturen van rekeningen, het maken van contracten, doorbellen van afspraken/bezichtigingen van bijv. loodgieter, makelaar, installateur.Notuleren bij wekelijks overleg van de operationele afdeling en het bestellen van kantoorbenodigdheden en andere voorraad.

3. Functie-eisen

Opleidings- en niveau-eisen:HBO afgestudeerd of MBO administratief met werkervaring.

Overige functie-eisen:Flexibel, accuraat, leeftijd 20-45. Onze voorkeur gaat naar een herintreder (M/V).

Gewenste capaciteiten en vaardigheden:

Computervaardigheden: algemene kennis van excel en exact.

Nederlands: uitstekend in woord en geschrift.

Engels: goed in woord.

4. Arbeidsvoorwaarden

Contractvorm: vast

Duur dienstverband: onbepaald

Uren: 32

Dagen en tijden: in overleg

Aanvang: zo spoedig mogelijk

03-04-2006, 10:04


toevallig dat ik net naar werk aan het zoeken was iets in de schoonmaak??

03-04-2006, 10:05
Bedrijfsnaam:
Adecco Den Haag Korte Poten

Locatie/Standplaats:
Zuid Holland


Bedrijfsprofiel:
Een facilitair contact center in de omgeving van Den Haag.

Functie omschrijving:
Voor een project op Schiphol zoeken wij eerste lijns helpdeskmedewerkers die vragen van consumenten gaan registreren en vertalen.Vervolgens stuur je deze vragen door naar de tweede lijns helpsdesk die het technische gedeelte gaat behandelen. Vervolgens wordt dit weer vertaald door de eerstelijns helpdesk en worden de consumenten teruggebeld. Het betreft een fulltime project voor langere tijd vanaf 18 april.

Functie eisen:
Beheers je de Nederlandse, Engelse en Duitse taal uitstekend in woord en geschrift en beheers je daarnaast of een Scandinavische taal vloeiend in woord en geschrift of de Franse, Spaanse, Italiaanse of Portugese taal? Stuur dan snel je CV naar caroline.janson@adecco.nl

Werkervaring:
Helpdesk medewerker 1e lijns

Ref. nr.: 216200612025-NVB-NL

Dienstverband:
Uitzenden/Tijdelijk


Contactgegevens:
Adecco Den Haag Korte Poten
afdeling
Korte Poten 34
2511EE Den Haag
Telefoon: 0703560918 Fax: 0703562020
Email: DenHaag216@adecco.nl

03-04-2006, 10:08

Citaat door mcfatoush:
toevallig dat ik net naar werk aan het zoeken was iets in de schoonmaak??
FF KIJKEN

03-04-2006, 10:08

Citaat door mcfatoush:
toevallig dat ik net naar werk aan het zoeken was iets in de schoonmaak??
WOON JE IN DEN HAAG?

03-04-2006, 10:16
medewerker kamerschoonmaak hotel
Seven Homes Ambassador BV
Seinpostduin 23
2586EG 's-Gravenhage

Algemeen
Referentie : 1766361
Bron : Werk.nl website
(Her)publicatiedatum : 29-03-2006
Sluitingsdatum sollicitaties : 01-05-2006

De werklocatie is in 's-Gravenhage.

Het werk
Een hotel in Scheveningen (Den Haag) zoekt naar een part time (en ook seizoen) huishoudelijke dienst medewerkers (schoonmaak).
Interesse? Email brief en CV naar: layla@symphonyhotels.nl

Arbeidsvoorwaarden
Aantal uur per week : 20
Dienstverband : tijdelijk
Beloningsvorm : Vast loon / uurloon
Startdatum : 25-03-2006
Contractduur : 6 maanden

Werktijden ochtend middag avond nacht
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag

zaterdag
zondag

Gevraagde ervaring
Beroep Aantal maanden

--------------------------------------------------------------------------------

Niet vermeld


Gevraagde opleiding

Opleiding Niveau

--------------------------------------------------------------------------------

Niet vermeld

Talenkennis
Talen Schriftelijk Mondeling

--------------------------------------------------------------------------------

Nederlands redelijk goed
Engels redelijk goed

Aanvullende eisen
x Horeca ervaring gewenst
x Aantoonbare ervaring in een dergelijke functie
x Beheersing Nederlandse en/of Engelse taal
x Gastvrij
x Net
x Flexibel en betrouwbaar
x Zelfstandig



Contactpersoon
Contactpersoon : E Baks
Afdeling : HoofdKantoor
Telefoonnummer : 070-3229797
E-mailadres : layla@symphonyhotels.nl

03-04-2006, 10:19

Citaat door c1000:
WOON JE IN DEN HAAG?
jep

03-04-2006, 10:29
Allround Klantenadviseur Schade
Bedrijfsnaam: Vitae Rotterdam

Plaats: Regio Rotterdam

Functie: Allround Klantenadviseur Schade

Opleidingsniveau: - MBO
- HBO


Branche(s): - Financiële dienstverlening


Aantal uur per week: 40

Aanstelling: - Vaste dienst


Salarisindicatie: - 2500 - 3500


Functieomschrijving: Op de afdeling klantenadvies zijn we op zoek naar een klantenadviseur. Je behandelt alle binnenkomende telefoongesprekken ten behoeve van onze particuliere & zakelijke relaties op het gebied van alle schadeverzekeringen. Je adviseert de klantrelaties, brengt offertes uit en accepteert nieuwe verzekeringen. Ook neem je wijzigingen aan op bestaande polissen.



Functie-eisen: Je hebt minimaal een MBO diploma, aangevuld met ruime werkervaring binnen de verzekerings-/intermediairsbranche. Je bent in het bezit van assurantie B of studerende hiervoor. Je beschikt over een commerciele en klantgerichte instelling en je bent accuraat, flexibel en stressbestendig. Je hebt een resultaatgerichte en praktische aanpak. Je bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk) en een goede teamplayer. Je bent bereid tot het volgen van verdere (verzekeringstechnische) opleidingen.



Sollicitatieprocedure: Wil je meer informatie of wil je reageren op deze vacature neem dan contact op met Marjolein Lugies op m.lugies@vitae.nl of 010-2425272.

03-04-2006, 10:31
Call Center Logistics Professional (1721)


Abroad Experience BV
Nederland


Company
Over 90% of the FORTUNE 500, many government organizations, and a significant number of the Global 2000 rely on this company for secure network infrastructures and reliable voice and data applications that power faster decisions, profitable transactions, and closer relationships between customers, employees and suppliers.
The company’s product line include:
• Converged Voice and Data Networks
• Customer Relationship Management
• Unified Communication


Main Tasks

• Responsible for supporting the logistics functions, in coordination with the internal and external customers.
• Ensure that manufacturing confirms the orders according standard lead-times.
• Keep track of all orders for a specific Country and anticipate on expected problems.
• Control and follow up of merging all material, in order to deliver complete customer orders.
• Responsible for handling orders and resolving production scheduling, shipping, or invoice problems
• Ensures materials are received from proper vendors, picked, packed according to specification and shipped in a timely matter/ shipping intervals.
• Coordinating of goods flow to customers and anticipating on expected problems
• Follow up of the delivery flow from various sources to BP's
• Follows standard practices and procedures in analyzing situations or data from which answers can be readily obtained.




Requirements

• English language, fluent
• Basic knowledge of Logistics processes
• SAP knowledge is a plus
• Typically requires 1 - 3 years experience and a Bachelor's degree or equivalent experience.


http://www.abroad-experience.com/