Bekijk volle/desktop versie : Boussouffa beslist aan het einde van het seizoen!



03-04-2006, 08:01

Citaat:
Mbark Boussoufa is de beste speler van de Belgische competitie', aldus de Vlaamse commentator van de BRT gisteravond. Boussoufa is spelmaker bij het verrassend goed presterende AA Gent, dat gisteravond Club Brugge klopte met 4-1. Boussoufa schoot zelf driemaal raak en gaf de assist voor de vierde goal.

Oud-Ajacied Boussafa is 'hot' bij AA Gent. Met acht goals en een groot aantal assists is hij gewild in Belgie en de rest van Europa. Voorzitter De Witte zei voor de BRT er alles aan te doen om Boussoufa te behouden. 'Alles wat financieel en menselijk mogelijk is, zullen wij doen', aldus de preses.

Boussoufa weet nog niet waar zijn toekomst ligt. 'Ik wil aan het einde van het seizoen een beslissing nemen. We doen volop mee voor Europees voetbal en ik wil me daarop concentreren. En wat daarna gebeurt, zien we wel ', aldus Boussafa.
Mocht AA Gent Europees spelen volgend seizoen, vind ik dat hij nog wel een jaartje bij kan tekenen!

03-04-2006, 08:54


jaa gek.. die jongen doet t meer dan goed goed!!
Ajax grijp je kans

03-04-2006, 09:48
naar ajax gaat hij toch niet

03-04-2006, 10:53
daar gaat t niet om.. t gaat eerder om zn toekomst en ik denk dat als hij mocht kiezen dat hij eerder naar ajax dan naar anderlecht gaat want die hebben ook volop intresse in hem..

03-04-2006, 12:19


Ik denk niet dat hij terug wil naar blind die hem wegstuurde

03-04-2006, 12:56
maar blind gaat zo goed als zeker weg dit zomer http://www.ajaxshowtime.com/ dus jah..