Bekijk volle/desktop versie : Het missen van familieleden



03-04-2006, 00:38
Hey dames...

Ik wou effe kijken of mijn familie nu zo gek was of dat iedereen zo is

Mijn broer is 10 dagen weggeweest.....hij is vandaag gelukkig heelhuids thuisgekomen....maar jullie willen niet weten wat voor ontvangst hij heeft gekregen en tranen.....we zijn met 4 zussen en een ma en hij is men enige broer...gisteren had hij een bericht achtergelaten bij men zwager gaan men zus men ma en ik spontaan huilen....we hadden hem zo erg gemist...zelfs de kids...wanneer komt galo...wanneer komt galo...

zelfs als ik elk weekend thuiskom ga ik eerst iedereen uitgebreid zoenen en knuffelen...

nu vraag ik me af is dit normaal?????????

of zijn wij te aanhankelijk

03-04-2006, 00:40


ja te afhankelijk

03-04-2006, 00:44
dat dacht ik al

03-04-2006, 00:47
Ooit moet je ze loslaten

of niet soms

03-04-2006, 00:48


Ik vind het alleen goed dat je zo een band hebt met je familieleden...want voor je het weet heb je ze niet meer.......

03-04-2006, 00:49
jah loslaten....men zussen wonen 5 minuten bij men ma vandaan...men broer woont 10 km verder....was drama hahhahahhaha

03-04-2006, 00:59
Of jullie aanhankelijk zijn weet ik nog net niet zo.. Sommige mensen/families zijn nou eenmaal hechter dan andere..
Ik heb het met mijn moeder, als ik ergens heen ga, mis ik haar constant, soms tot het punt dat ik niet kan genieten van mijn uitje.. Constant vraag ik me af wat ze aan het doen is en of er iemand met haar is, als ik thuis kom dan kus en knuffel ik haar fijn omdat ik haar ECHT gemist heb, ik zal maar niet zeggen dat ik er niet aan moet denken om haar een paar dagen te missen.. (pfff ik moet er niet aan denken..)
Met mijn broers heb ik het niet zo, alleen met mijn ouders (mijn vader Allahi rehmou) en mijn oudste zus.
Ik kon vroeger ook nooit uit logeren gaan, ik werd dan letterlijk ziek van de heimwee (schoolreisjes waren helemaal een ramp!! :hihi Om maar niemand tot last te zijn ging ik dus nooit slapen bij anderen (het risico was te groot dat ze me midden in de nacht naar huis zouden moeten brengen :moe
Het bizarre is dat ik altijd bang ben dat er iets kan gebeuren wanneer ik niet in de buurt ben, of dat mijn moeder zich verveelt of verdrietig is en ik er niet voor haar kan zijn..

Dat wordt dus echt een probleem wanneer ik ooit de deur uit ga
Dus als er iemand aanhankelijk is, dan moet ik het wel zijn..

03-04-2006, 01:02
Sammargirl...dat heb ik niet....het is ook niet dat ik ze mis doordeweeks....laatst heb ik ze 2 weken niet gezien...ging ook goed...eigenlijk gaat het best goed...maar we begroetten elkaar altijd zo uitbundig....volgend mij heeft het meer met men broer te maken.....zijn vrouw gaat het echt heeeel zwaar krijgen met ons....

03-04-2006, 01:06
Nee hoor schat, jullie zijn gewoon close met elkaar. Niets mis mee. Als ik mijn zus een week niet gezien heb mis ik haar enorm, en ook wij begroeten elkaar uitgebreid, zelfs als we elkaar een paar dagen niet hebben gezien. Mensen van wie je houdt ga je nou eenmaal missen als je ze een tijdje niet hebt gezien.

(Ik mis mijn zus nu al, heb haar vier uur geleden nog gezien)

03-04-2006, 08:30
Ik woon nu 200 km bij mn moeder vandaan en ga nu ongeveer eenmaal in de twee weken een paar daagjes langs...Elke keer dat ik weer terugmoet is het voor ons beiden tranen Waarschijnlijk is het omdat mijn moeder en ik altijd met zn 2'en gewoond hebben...

03-04-2006, 09:30
hahaha nou nysha zo ben ik ook.

Mijn ouders gingen afgelopen vrijdag een weekend naar parijs, samen met mijn zusjes en broertje. We hebben afscheid genomen alsof ze naar de andere kant van de wereld gingen. En alsof ze weken weg bleven.

Ik heb ze echt gemist het weekend. Woon ook dicht bij mijn ouders en ben gewend om elke dag langs te gaan met mijn kids. Nou en nu was het huis leeg.

Mijn ouders misten ons ook (eigenlijk de kleinkinderen). Ze belden zaterdag ochtend vroeg al om met de meiden te praten

Gisteravond kwamen ze thuis en kunnen niet wachten om de kleintjes weer te zien.

03-04-2006, 13:30
GELUKKIG MAAR!!!! jeetje ik dacht echt dat we gek waren.....

03-04-2006, 13:38



Citaat door Nysha:
Hey dames...

Ik wou effe kijken of mijn familie nu zo gek was of dat iedereen zo is

Mijn broer is 10 dagen weggeweest.....hij is vandaag gelukkig heelhuids thuisgekomen....maar jullie willen niet weten wat voor ontvangst hij heeft gekregen en tranen.....we zijn met 4 zussen en een ma en hij is men enige broer...gisteren had hij een bericht achtergelaten bij men zwager gaan men zus men ma en ik spontaan huilen....we hadden hem zo erg gemist...zelfs de kids...wanneer komt galo...wanneer komt galo...

zelfs als ik elk weekend thuiskom ga ik eerst iedereen uitgebreid zoenen en knuffelen...

nu vraag ik me af is dit normaal?????????

of zijn wij te aanhankelijk
ik vind het normaal hoor!!

ik ben ook zo! maar niet dat ik in tranen ga huilen dat niet!!
ik huil wel als ik moet afscheid moet nemen van me familie dat wel! omdat ik ze dan heel erg ga missen

03-04-2006, 13:41
hahaha bij ons is het ook zo!!! toen souraida naar marokko ging voor 3 weken!!! nou we kwamen met zijn alle bij mijn ouders samen en zaten echt te wachten tot ze komen en bleven mijn pa bellen: zijn ze al geland? zijn jullie al onderweg.

het leek alsof ze zooooooooooo lang weg waren.

zelfs toen souraida maar 2 weken in spanje was, zat iedereen op haar terugkomst aan het wachten. in onze gezin is het ook zo ja

03-04-2006, 15:03
jah rzinia...dat kan ik me nog goed herinneren toen souraida in marokko zat