Bekijk volle/desktop versie : Van Preuts naar Prof...



Pagina's : [1] 2

02-04-2006, 14:10
Elke man heeft het liefst een maagd, lief, respectvolle dame.. (natuurlijk hebben ze gelijk, mits ze zelf ook aan deze eis voldoen) maar goed.. dat valt te regelen...

Maar wanneer ze zo een dame hebben gevonden en haar huwen, verwachten ze dat die die dame gelijk veranderd (dus als ze eindelijk getrouwd zijn) tot een ware prof (ik hoef niet letterlijk te schrijven wat ik bedoel)

Hoe gaat een preuts meisje, dat letterlijk zich beschermde tegen alles van buiten af.. ineens horentjes krijgt

02-04-2006, 14:13



Citaat door ShadowCatcher:
waar sommige mensen zich druk om maken
Je moet je toch ergens druk om maken waar sommige mensen hun tijd mee door brengen

02-04-2006, 14:16

Citaat door ghizlen:
Elke man heeft het liefst een maagd, lief, respectvolle dame.. (natuurlijk hebben ze gelijk, mits ze zelf ook aan deze eis voldoen) maar goed.. dat valt te regelen...

Maar wanneer ze zo een dame hebben gevonden en haar huwen, verwachten ze dat die die dame gelijk veranderd (dus als ze eindelijk getrouwd zijn) tot een ware prof (ik hoef niet letterlijk te schrijven wat ik bedoel)

Hoe gaat een preuts meisje, dat letterlijk zich beschermde tegen alles van buiten af.. ineens horentjes krijgt

Eshmen horentjes? we weten allemaal dat wanneer men eenmaal getrouwd is vanzelf wel loskomt...communicatie, communicatie....en nog eens communicatie.

Dat schept vertrouwen en een goede band; als je veel geluk hebt, heb je dat voor heel je leven inshallah...

02-04-2006, 14:18

Citaat door CASA4U:
Eshmen horentjes? we weten allemaal dat wanneer men eenmaal getrouwd is vanzelf wel loskomt...communicatie, communicatie....en nog eens communicatie.

Dat schept vertrouwen en een goede band; als je veel geluk hebt, heb je dat voor heel je leven inshallah...
je hebt gelijk, misschien is het omdat ik nog niet de ware heb gevonden.. alleen kan ik me echt niet voorstellen dat je makkelijk jezelf zowel letterlijk als figuurlijk blootgeeft aan een persoon..

02-04-2006, 14:19


Preuts

Is maar schijn.

Elke meid heeft wel een sletterige kant dat zij laat zien op haar huwelijksnacht

02-04-2006, 14:20

Citaat door BoraSita:
Preuts

Is maar schijn.

Elke meid heeft wel een sletterige kant dat zij laat zien op haar huwelijksnacht
ik vraag me serieus af.. waar ze het vandaan halen.. natuurlijk heb je soms van die rare ideeen.. maar om het toe te passen

02-04-2006, 14:22

Citaat door ghizlen:
ik vraag me serieus af.. waar ze het vandaan halen.. natuurlijk heb je soms van die rare ideeen.. maar om het toe te passen
Dan mogen ze loskomen.

02-04-2006, 14:23

Citaat door ShadowCatcher:
hij komt toch wel aan z'n trekken dus maak jij je maar ergens anders druk om.

klinkt echt zo van; oh jeeeee, wat nou!! helluppp straks krijg ik de bons!
lieverd, we begrijpen elkaar verkeerd.. en denk dat het onnodig is om het nog uit te leggen nergens staat geschreven dat er iemand bang is de bons te krijgen zeker niet als je een nette meid bent

voor de rest.. doe je ding, ik doe de mijne en dan komt het goed

02-04-2006, 14:24

Citaat door BoraSita:
Dan mogen ze loskomen.
tja het wordt eens tijd.. denken we soms maar als het zover is denk je toch van... mag er uitstel komen?!

02-04-2006, 14:24
Horentjes.


Esheawen.

02-04-2006, 14:25

Citaat door ghizlen:
tja het wordt eens tijd.. denken we soms maar als het zover is denk je toch van... mag er uitstel komen?!
Het kan niet snel genoeg gebeuren.

Meiden trouwen juist om die reden zo vroeg.

02-04-2006, 14:28

Citaat door madame_nadia:
Horentjes.


Esheawen.
je weet toch


inprincipe..zolang het halal gebeurt.. is er niets aan dehand.. maar zelfs als het halal is is het een beetje eng

02-04-2006, 14:29



Citaat door BoraSita:
Het kan niet snel genoeg gebeuren.

Meiden trouwen juist om die reden zo vroeg.
Om die redenen zou ik met een aantrekkelijke man willen trouwen Maar ik trouw alleen als ik me zelf kan zijn en mijn wederhelft vind in die man

02-04-2006, 14:31
Ik vind het wel een interessante stelling. Eerst kuis, teruggetrokken en dan ineens meegaan in sexuele grillen en fantasieen die daarvoor taboe en slecht waren.

02-04-2006, 14:33

Citaat door ghizlen:

je weet toch


inprincipe..zolang het halal gebeurt.. is er niets aan dehand.. maar zelfs als het halal is is het een beetje eng
Ah ik heb er neit zo een probleem mee enzo.

Pagina's : [1] 2