Bekijk volle/desktop versie : Spoed!!!! Op zoek naar een stijl volle WITTE takshita



01-04-2006, 22:59
Ben op zoek naar een witte takshita, voor de dag na bruiloft!!!!
Wie heeft ideeen of weet waar ik ze kan halen???? Please Help Me, me bruiloft is over wken!!!!!

01-04-2006, 23:00


sorry 6weken, die stomme numlock stond weer is ui!

01-04-2006, 23:02
welk maatje heb je????


01-04-2006, 23:03
Heb maatje 36 en ben 1.73 lang

01-04-2006, 23:05


zie mijn onder tekening in alle maten en modellen

xx_riffia

01-04-2006, 23:05
Ik was vandaag in rue de brabant.. en ik heb wel een aantal leuke witte takchita's gezien voor bruidjes! Je moet gewoon goed rondkijken daar..

Maar geen enkele takschita overtreft mijn eigen ontworpen witte takschita

01-04-2006, 23:06

Citaat door kaatke:
Heb maatje 36 en ben 1.73 lang
Hmmm ik denk dat de mijne te kort zal zijn ... ik ben nl 1.68

01-04-2006, 23:06

Citaat door Ghatar_tangawia:
Ik was vandaag in rue de brabant.. en ik heb wel een aantal leuke witte takchita's gezien voor bruidjes! Je moet gewoon goed rondkijken daar..

Maar geen enkele talschita overtreft mijn eigen ontworpen witte takschita
hoe was t in belgie.. ik ga insha Allah morgen

01-04-2006, 23:21

Citaat door Doumo3_el_3aiN:
hoe was t in belgie.. ik ga insha Allah morgen
Jah was leuk!!! Ik ben echt kapot.. mijn voeten doen pijn!!!

Maar ik heb echt leuke dingentjes gekocht enzo. Kaarsen voor de meiden op de henna avond..mandjes voor de bloemenmeisjes..rozenbladen.. tasjes voor bij mijn takschita's..nette schoentjes met hoge hakken !! Echt je hebt heeeeel veeeeeel keus.. ik ben ook nog in een andere straat met winkels geweest!!

01-04-2006, 23:22

Citaat door Ghatar_tangawia:
Jah was leuk!!! Ik ben echt kapot.. mijn voeten doen pijn!!!

Maar ik heb echt leuke dingentjes gekocht enzo. Kaarsen voor de meiden op de henna avond..mandjes voor de bloemenmeisjes..rozenbladen.. tasjes voor bij mijn takschita's..nette schoentjes met hoge hakken !! Echt je hebt heeeeel veeeeeel keus.. ik ben ook nog in een andere straat met winkels geweest!!
leuk!! Bse7tek!!!

vertel waar moet ik allemaal wezen??? .. heb er zin in..

01-04-2006, 23:27

Citaat door kaatke:
Ben op zoek naar een witte takshita, voor de dag na bruiloft!!!!
Wie heeft ideeen of weet waar ik ze kan halen???? Please Help Me, me bruiloft is over wken!!!!!
Ik heb deze bruidstakchita voor je te huur voor € 75,-



Of deze te koop voor € 125,-

de foto van deze takchita is niet helder maar het is het zelfde wit als de bruidstakchita.

01-04-2006, 23:42

Citaat door Doumo3_el_3aiN:
leuk!! Bse7tek!!!

vertel waar moet ik allemaal wezen??? .. heb er zin in..
Allah ie3tiek a saha!! Ik hoop dat jij morgen ook slaagt.. Ik ken het daar niet zo goed hoor.. dus ik zou niet weten waar ik precies ben geweest. Het was de 2de keer voor me.. ik was ooit een keer eerder geweest maar dat is alweer een tijd terug.. Maar je komt die winkeltjes vanzelf tegen op rue de brabant.. en de etalages zien er ook superleuk uit.. dus wandel naar binnen en oordeel zelf. Sommige winkels waren gewoon super.. er waren ook veel andere spulletjes die ik wilde halen.. maar geen tijd, mijn moeder zei je moet spullen kopen die je NU nodig hebt!!!!! Kom maar later terug met je man al die onzin dingen halen

Ik was echt moe..werd moe van het auto zitten!! Ruim 2 uur heen.. en 2 uur terug!!

02-04-2006, 21:24


salam meid,

bedoel je zoiets