Bekijk volle/desktop versie : Verdriet .. I'm Starting 2 Hate Ex Love..



01-04-2006, 20:47
Zij is diegene waar je nu je leven mee deelt..
en ik wacht op de dag dat deze wond is geheelt..

Want jij mijn liefste, hebt tegen me gelogen..
En haar heb je bedrogen..

Waarom zei je. "nee ik heb niks met haar" waarom kon je mij de waarheid niet zeggen.. Was je bang om me aand8 kwijt te raken..
Lieverd, waarom moest ik het van haar horen?? Waarom moest je me kapot maken..

Hebben we niet al genoeg meegemaakt na 4 jaar..? Heb je mij niet genoeg pijn aangedaan.. Heb jij mij nu nog niet genoeg gekwetst.. Heb je nu nog steeds niet genoeg tranen gezien, die enkel vallen om jou..
Heb je nu nog geen genoeg van deze spelletjes? Waarom lieverd, waarom zoek je verder terwijl er hier 1 is, die alleen van jou is.. die met heel haar hart kan zeggen IK HOU VAN JOU..!!!

Ik ben hier, en wacht stilletjes op een bevestiging van jou kant, en ondertussen weet ik dat ik op niks wacht..
Ik mis je zo my ex love, de manier hoe je naar me keek.. maar vooral de manier hoe je naar me lachte..

Ik zie je nu nog welis, en dan kijk ik in je ogen. in de hoop te zien wat ik jaren lang gezien heb.. jou stralende ogen omdat ik de ware voor je was..
maar nu zie ik niks meer dan gewoon een blik, die je aan ieder aan geeft..
Ik heb het nu eindelijk begrepen, een ONS is er niet meer en zal ook niet meer komen..
Maar dat verandert niks aan mij.. mijn tranen blijven komen bij elke gedachte aan jou.. ze blijven stromen..