Bekijk volle/desktop versie : Ik WIL geen Dochters!!!!Is dat erg???



05-04-2006, 20:34

Citaat door Donderstorm:
Weeral de schuld steken op jongens.Pfffff ik word daar echt moe van.
Ik zie enormmmmmm veel slechte tot heeel slechte hijaabloze en hijaabdragende moslimas en dan zeg jij dat jongens slecht zijn.
Kan mss zijn .Maar waarom doe je alsof mijn ogen liegen???Waarom doe je alsof ik nu aan het overdrijven ben??? WAAROM WAAROM???




En wat vind je van nieuwe topic.
Ik wil die plaatsen maar ik durf niet.
Wrm dat ik denk da je liegt? heel simpel, lees je vorige topic, jij zegt veel over wa haram is, ma je doet het zelf, vandaar dak nu je ni geloof, wak wel weet is da er goede mensen zijn & ook slechte mensen, ma wa jij zegt da elke meid slecht is, no way!!!

& je hoeft die topic ni te opene & weet je wrm???? omda je nog twijfelt & das ni goe!!!!

05-04-2006, 20:38



Citaat door Donderstorm:
Jou reactie was niet echt overtuigend.
Ik vind dat een echte moslima begrip moet tonen voor mijn mega angsten en niet direct zeggen dat ik verkeerd bezig ben.
Maar ik zal je wel respecteren.Enkel en alleen.......alee je weet wel.
ik zei niet dat jij ongelijk had, ik zei alleen dat we in Allah moeten blijven geloven en inscha Allah dat Allah ons goede kinderen zal schenken

05-04-2006, 20:39

Citaat door Donderstorm:
Jou reactie was niet echt overtuigend.
Ik vind dat een echte moslima begrip moet tonen voor mijn mega angsten en niet direct zeggen dat ik verkeerd bezig ben.
Maar ik zal je wel respecteren.Enkel en alleen.......alee je weet wel.
hahaha..... ik heb het haar ff prive uitgelegd... ze begrijpt je standpunt...

05-04-2006, 20:40

Citaat door Donderstorm:
Neen neen neen ik twijfel nooit .
Ik ben heel zeker over inhoud van die topic.
Maar ik kan er niet tegen dat iedereen mij aanvalt zoals jij nu bezig bent.


Alsof ik geen recht heb op een mening.
Je hoeft mijn mening niet te accepteren maar ik EIS wel respect.
Die moe je verdiene eh!!!!

05-04-2006, 20:40



Citaat door sa_mira:
hahaha..... ik heb het haar ff prive uitgelegd... ze begrijpt je standpunt...
wallah ik hou van je

05-04-2006, 20:42

Citaat door Donderstorm:
Ik ga je in mij ondertekening zetten.
Je hebt me nog nooit teleurgesteld als moslima.
Alee ik ken je niet zo lang op forum.
Maar hetgeen ik van jou lees maakt indruk op mij.
Je bent Islamitisch bezig en je weigert tot op het bot om te plooien voor hijaabloze hakkendragende make up meiden.
Ik zal je een plaatjes geven.
Maar als je mij eens zwaar teleursteld dan zla ik je daar onverbiddelijk terug uitschoppen.
Ik ben lief en ik uit dat op een keiharde manier.
Tssss.....en ik dan...?


Je hebt me tot vier keer toe gelijk gegeven en ik mijn DISS-gehalte is hoog....dusss


Hoe gaat ie by the way? Nog steeds haatdragend of zakt dat af..?

05-04-2006, 20:45
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=872305

klik en lees

05-04-2006, 20:47

Citaat door Donderstorm:
ALs men een moord pleegd dan mag men dat niet op de buren steken .PUNTUIT RECHTUIT.
Haha...maar als jij jouw dochter voldoende liefde en aandacht geeft, als je haar goede morele waarden bijbrengt, kan het bijna niet mislopen (er zijn ook andere factoren). Dus het ligt ook aan de opvoeding.

Kullu mulado youladu 3ala alfitra, faabaouaho youhaouadanuhu aw youmsiranuhu aw youmjisanahu: opvoeding door ouders is belangrijk: ouders hebben invloed op wat het kind wordt.

05-04-2006, 20:48

Citaat door Donderstorm:
Jij gaat daar nooit in komen.
Jou avatar is haram dus zie ik jou ook als haram.

Maar idd jou disgehalte is indrukwekkend.
Maar niet genoeg om in mijn OT terecht te komen.
Je moet veeeeel te bieden hebben om daar terecht te komen.
Zelfs ik ben die plaats niet waard.
Tssss...dus als ik mijn avatar verander dan zie jij mij niet als "haram"? Jij weet écht niet wat nuance is hé..?

05-04-2006, 20:48

Citaat door Donderstorm:
Jij gaat daar nooit in komen.
Jou avatar is haram dus zie ik jou ook als haram.

Maar idd jou disgehalte is indrukwekkend.
Maar niet genoeg om in mijn OT terecht te komen.
Je moet veeeeel te bieden hebben om daar terecht te komen.
Zelfs ik ben die plaats niet waard.
en ben ik geschikt, met mij ot

05-04-2006, 20:49

Citaat door duivel24:
Haha...maar als jij jouw dochter voldoende liefde en aandacht geeft, als je haar goede morele waarden bijbrengt, kan het bijna niet mislopen (er zijn ook andere factoren). Dus het ligt ook aan de opvoeding.

Kullu mulado youladu 3ala alfitra, faabaouaho youhaouadanuhu aw youmsiranuhu aw youmjisanahu: opvoeding door ouders is belangrijk: ouders hebben invloed op wat het kind wordt.

05-04-2006, 20:49
Niet te veel onzin praten.. De meeste zullen er in trappen.

05-04-2006, 20:50



Citaat door duivel24:
Haha...maar als jij jouw dochter voldoende liefde en aandacht geeft, als je haar goede morele waarden bijbrengt, kan het bijna niet mislopen (er zijn ook andere factoren). Dus het ligt ook aan de opvoeding.

Kullu mulado youladu 3ala alfitra, faabaouaho youhaouadanuhu aw youmsiranuhu aw youmjisanahu: opvoeding door ouders is belangrijk: ouders hebben invloed op wat het kind wordt.
Dat zeg ik dus ook de hele tijd: in plaats dat ie bij zichzelf te rade moet gaan of zijn imaan en kracht wel sterk genoeg is, en dat de zwakte daarvan wellicht de angst veroorzaakt dat zijn eventuele dochters in de toekomst "losbandig" zullen worden, schuift ie de schuld "lekker gemakkelijk" op andere factoren die een opvoeding bepalen.

Ik bedoel....wees mans genoeg en durf en gá ook die confrontatie aan, in plaats je als een angsthaas achter dwaze smoezen te gaan schuilen

05-04-2006, 20:50

Citaat door Donderstorm:
Dit verdient toch veel respect.
Als je da echt wilt doen, help dan de broeders ook, al diegene die dealen....of vind je da ni erg????

05-04-2006, 20:50

Citaat door ta7amoesht_:
Ja Idd, La hawla walla quwatta illa billah.
Ik schrok echt toen ik die topic las, je kan toch n ie je bloedeigen moeder slaan?

Manis Thekka Tabiyeth? By ons, als mn broertje alleen een hand opheft als ie schreeuwt krygt hy ervan langs, dat durven we niet eens. Sorry hoor,macha llahie koefel 3awn.
erg man

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73