Bekijk volle/desktop versie : Hirsi ali hepl de Antillianen, maak een christelijke film



Pagina's : [1] 2

31-03-2006, 21:46
Antilliaanse vrouwen zijn vaker slachtoffer van huiselijk geweld dan vrouwen uit andere etnische groepen. Dit blijkt uit cijfers van het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP). De cijfers zijn gebaseerd op een onderzoek onder Surinamers, Antillianen en Turken. Autochtonen worden in het rapport buiten beschouwing gelaten. Maar liefst 41 procent van de Antillianen zegt ooit slachtoffer te zijn geweest van niet-incidenteel huiselijk geweld. Bij Surinaamse en Turkse vrouwen liggen de percentages aanzienlijk lager: respectievelijk 28% en 21%. Met 14 procent krijgen Marokkaanse vrouwen het minst te maken met geweld in de huiselijke sfeer.

31-03-2006, 22:25


Nou heb ik nog nooit gehoord van het SCP (sorry)
maar uit eigen ervaring meen ik te mogen concluderen
dat Antilliaanse vrouwen hun man ook vaker slaan
dan Marokkaanse en Turkse vrouwen.
Aangezien Antilliaanse mannen ook in eigen kring
niet bekend staan om hun huwelijkstrouw is dat
nou niet zo'n wonder.
En ja, wie meer klappen geeft zal er ook wel
meer terugkrijgen, niet?

31-03-2006, 22:28

Citaat door MooiRood:
Nou heb ik nog nooit gehoord van het SCP (sorry)
maar uit eigen ervaring meen ik te mogen concluderen
dat Antilliaanse vrouwen hun man ook vaker slaan
dan Marokkaanse en Turkse vrouwen.
Aangezien Antilliaanse mannen ook in eigen kring
niet bekend staan om hun huwelijkstrouw is dat
nou niet zo'n wonder.
En ja, wie meer klappen geeft zal er ook wel
meer terugkrijgen, niet?
Actie, reactie toch.

31-03-2006, 23:15
als marokkaan op de eerste plaats waren haden .deze hollanders heel anders gereageerd

het blijft en rot volk

31-03-2006, 23:23



Citaat door said_denhaag:
als marokkaan op de eerste plaats waren haden .deze hollanders heel anders gereageerd

het blijft en rot volk
Sorry maar je reactie toont aan dat je onze teksten
niet echt hebt begrepen.

31-03-2006, 23:26

Citaat door said_denhaag:
als marokkaan op de eerste plaats waren haden .deze hollanders heel anders gereageerd

het blijft [B]en [/B]rot volk
Het is hadden, en een.

01-04-2006, 00:28

Citaat door hasj2:
Antilliaanse vrouwen zijn vaker slachtoffer van huiselijk geweld dan vrouwen uit andere etnische groepen. Dit blijkt uit cijfers van het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP). De cijfers zijn gebaseerd op een onderzoek onder Surinamers, Antillianen en Turken. Autochtonen worden in het rapport buiten beschouwing gelaten. Maar liefst 41 procent van de Antillianen zegt ooit slachtoffer te zijn geweest van niet-incidenteel huiselijk geweld. Bij Surinaamse en Turkse vrouwen liggen de percentages aanzienlijk lager: respectievelijk 28% en 21%. Met 14 procent krijgen Marokkaanse vrouwen het minst te maken met geweld in de huiselijke sfeer.
Hier hebben we weer het bewijs dat er met twee maten word gemeten in de nederlandse politiek. Gebeurt het bij de marokanen( moslims) dan is het onderdrukking van het geloof, en vrouwen rechten die worden geschonden, en de emancipatie van de moslim vrouw is niet voltooid. Maar nu het een christen is ............ shitttt er valt niemand de schuld te geven, het geloof? nee dat heeft er niets mee te maken, verder valt er niets meer te verzinnen. o ja tog wel. misschien is het overgeslagen van de moslim mannen op de anti`s en dus tog de schuld van de islaam.
Ik hoop voor al die moslimhaters dat ze de flinke vogelgriep krijgen.

01-04-2006, 00:29

Citaat door rianne:
Het is hadden, en een.
kan jij op niets beters lette dan taalfouten ? ( ja je ziet het weer goed lette is zonder n geschreven maak er maar weer een opmerking over )

01-04-2006, 00:32

Citaat door MooiRood:
Sorry maar je reactie toont aan dat je onze teksten
niet echt hebt begrepen.
Ik heb al moeite om zijn tekst te begrijpen.

01-04-2006, 00:35

Citaat door rijmaran:
Ik heb al moeite om zijn tekst te begrijpen.







01-04-2006, 17:20

Citaat door hakim_LaHaye:
Hier hebben we weer het bewijs dat er met twee maten word gemeten in de nederlandse politiek. Gebeurt het bij de marokanen( moslims) dan is het onderdrukking van het geloof, en vrouwen rechten die worden geschonden, en de emancipatie van de moslim vrouw is niet voltooid. Maar nu het een christen is ............ shitttt er valt niemand de schuld te geven

Kijk, de Antilliaanse vrouwen praten er openlijk over dat hun
mannen over het algemeen niet trouw zijn. Over die ontrouw
ontstaan geregeld ruzies en geloof me, de vrouwen meppen er
net zo hard op los als ze kunnen. Wat dat betreft is er geen
sprake van onderdrukking. Jammer alleen dat de mannen
lichamelijk toch wel sterker zijn en dat die vrouw dan het
onderspit moet delven.

01-04-2006, 17:22
Ik mishandel vrouwen allen tijdens de SM

02-04-2006, 09:18



Citaat door MooiRood:

Kijk, de Antilliaanse vrouwen praten er openlijk over dat hun
mannen over het algemeen niet trouw zijn. Over die ontrouw
ontstaan geregeld ruzies en geloof me, de vrouwen meppen er
net zo hard op los als ze kunnen. Wat dat betreft is er geen
sprake van onderdrukking. Jammer alleen dat de mannen
lichamelijk toch wel sterker zijn en dat die vrouw dan het
onderspit moet delven.
beetje onzin vind je zelf ook niet, maar goed daar zijn de nederlanders goed in.
overal een oplossing voor zoeken. het slaan van en vrouw blijft het slaan van een vrouw. het gebeurd in alle culturen en rassen. Maar om een film over èèn groep de moslima vindt ik, een beetje te ver gezocht. Net zo goed de film die uitkomt over homo`s. of alle moslims een hekel hebben aan homo`s dat is natuurlijk niet zo. als je een gemiddelde mens zou vragen wat ze vinden over hom0`s dan zal misschien 80% zeggen. [COLOR="Black"]gatver wat vies, moet ik niets van hebben. daar hoef je echt geen moslim voor te zijn.[/COLOR]

02-04-2006, 09:33
Het verschil zit hem een beetje in het feit dat de christelijke en/of autochtone mannen weten dat wat ze doen, niet mag. Dat zodra ze ermee geconfronteerd worden, ze zich ook schuldig voelen, dat ze zich er zelf vaak niet eens bewust van waren. In tegenstelling tot mannen die een bepaalde geloof aanhangen, zij vinden rechtvaardiging, de eis soms, in hun geloof om hun vrouwen te "corrigeren" op fysieke wijze. Omdat hungod nu eenmaal de mannen boven de vrouwen gesteld heeft.

Ik citeer:


Citaat door mohammedALI:

vrouwen en kinderen moeten geslagen worden om op het rechte pad te blijven.
Dit is de plicht van de man geveven door Allah , heeft donner niets mee te maken.

Citaat door mohammedALI:

Ach ja , je hebt ook recht op een mening.
Net zoals ik de plicht heb corrigerende tikken uit te delen.
Ik zal het zeker niet nalaten .
Heb er een mooi banboe latje voor
Die heb ik destijds gekregen van een familie lid.
Het werkt kan ik je vertellen.
Staat niet voor niets in de geschriften

Citaat door mohammedALI:

De mening van een vrouw telt niet of nauwelijks

Citaat door mohammedALI:

__________________________
Soera 4:34
Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.


Citaat door mohammedALI:

Je hebt pas respect voor je vrouw als je haar tucht want als je het op zijn beloop laat gaan kan je in dit soort situaties komen . Familie van mijn vrouw zal haar waarschijnelijk verstoten na zo'n incident .

Als je om je vrouw geeft moet je ook tikken durven geven
Het is je plicht als man .

02-04-2006, 09:41

Citaat door HabibiZoef:
Het verschil zit hem een beetje in het feit dat de christelijke en/of autochtone mannen weten dat wat ze doen, niet mag. Dat zodra ze ermee geconfronteerd worden, ze zich ook schuldig voelen, dat ze zich er zelf vaak niet eens bewust van waren. In tegenstelling tot mannen die een bepaalde geloof aanhangen, zij vinden rechtvaardiging, de eis soms, in hun geloof om hun vrouwen te "corrigeren" op fysieke wijze. Omdat hungod nu eenmaal de mannen boven de vrouwen gesteld heeft.
Wat wil jij nu duidelijk maken?

Pagina's : [1] 2