Bekijk volle/desktop versie : Vraagje voor de Dames ,,



Pagina's : [1] 2

31-03-2006, 19:13
Wat zouden jullie ervan vinden als jullie ouders kiest voor jou ware!!

Liefss ,,

31-03-2006, 19:14


als ze goeie keuze make.. waarom niet

31-03-2006, 19:15
En nu de vraag in het nederlands

31-03-2006, 19:15
Ben het niet helemaal eens met Kleintjj^, ze kiezen misschien wel de goeie maar jij moet die keuze bepalen en als jij er pas achter komt wanneer het tè laat is..

31-03-2006, 19:15



Citaat door S-babe:
Wat zouden jullie ervan vinden als jullie ouders kiest voor jou ware!!

Liefss ,,
niks mis mee waarom niet,zollang het een goede praktiserende man is..Dan ga ik ervoor

31-03-2006, 19:15
sorry not done niet anno 2006.

maar gelukkig mijn ouders zouden dat nooit doen

31-03-2006, 19:16

Citaat door Magribia_Fadoua:
Ben het niet helemaal eens met Kleintjj^, ze kiezen misschien wel de goeie maar jij moet die keuze bepalen en als jij er pas achter komt wanneer het tè laat is..
ewa jah ik bedoeling als ik ermee eens ben..en ik hem ook zou kiezen als hun het niet deden.. dan vind ik dat niet erg..

31-03-2006, 19:17

Citaat door Kleintjj^:
ewa jah ik bedoeling als ik ermee eens ben..en ik hem ook zou kiezen als hun het niet deden.. dan vind ik dat niet erg..
Ooh oke, nee dan begrijp ik het wel !
Maar ik vindt dat het eigenlijk meer iets voor jou zelf is om te ontdekken. Je man zoeken hè

31-03-2006, 19:20

Citaat door Magribia_Fadoua:
Ooh oke, nee dan begrijp ik het wel !
Maar ik vindt dat het eigenlijk meer iets voor jou zelf is om te ontdekken. Je man zoeken hè
ahaha jah .. maar ik weet niet of dat iets voor mij is.. zoeken pff.. maarjah meisje je weet maar nooit.. misschien dat de ware je nieuwe buurjonge is of je achter achterneef.. je weet ma nooit wat je mektab zal worden..

31-03-2006, 19:21

Citaat door Kleintjj^:
ahaha jah .. maar ik weet niet of dat iets voor mij is.. zoeken pff.. maarjah meisje je weet maar nooit.. misschien dat de ware je nieuwe buurjonge is of je achter achterneef.. je weet ma nooit wat je mektab zal worden..
Hahaha,, !
Dat is waar, maar het ligt ook gedeeltelijk in jezelf..

31-03-2006, 19:23

Citaat door Magribia_Fadoua:
Hahaha,, !
Dat is waar, maar het ligt ook gedeeltelijk in jezelf..

31-03-2006, 19:24

Citaat door Kleintjj^:

31-03-2006, 19:26


Salaam gelekom

Ik heb een vraag?
Mijn klas en ik willen heel graag naar Londen maar we zoeken de goedkoopst manier en we willen alles erop en er aan(met hotel de reis en dergelijk)maar we willen het liefs niet boven de 80 euro komen en de reis duurt 2 dagen
Als iemand dit weet wil je me aub dan mailen naar deze email chaimae_meid@msn.com


Alvast heel erg bedankt..sokran

31-03-2006, 19:29
ik zou heel boos zijn
maar bij mij zal da nooit gebeuren

31-03-2006, 19:32

Citaat door Cheema:
Salaam gelekom

Ik heb een vraag?
Mijn klas en ik willen heel graag naar Londen maar we zoeken de goedkoopst manier en we willen alles erop en er aan(met hotel de reis en dergelijk)maar we willen het liefs niet boven de 80 euro komen en de reis duurt 2 dagen
Als iemand dit weet wil je me aub dan mailen naar deze email chaimae_meid@msn.com


Alvast heel erg bedankt..sokran
heb je wel eerlijk toestemming gevraagd aan je ouders? maar wel eerlijk met de klas naar hotel in londen waarbij stikum naar jongenskamer sneakt en andersom?

blijf lekker thuis je moeder helpen i.p.v teflaijes in londen

Pagina's : [1] 2