Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse racist doodt moeder van 10 kinderen

Pagina's : 1 [2] 3

26-03-2004, 12:13
Met 1 woord triest! Dat je je eigen moeder moet verliezen door een iemand die niet kan leven met een buitenlander. Ik zou gek worden Allah -yester.

26-03-2004, 12:25

Citaat:
Origineel gepost door Elberfeld
Ik zie het al: het kijk-eens-hoe-gemeen-Nederlanders-zijn-front zit zo erg zonder munitie, dat het maar oude berichten uit de recycle-bak haalt.

'Actualiseren' noemen ze dat in Telegraaf-termen.
Dat van 11 september wordt op de dag van vandaag nog herinnerd. En wat er ook in die recycle-bak ligt. Het is en blijft TRIEST. Vraag me af waarom dit akkefietje van die blanda-onmenselijk-wezen niet in de kranten heeft gestaan. Maar goed...ieder krijgt wat ie verdiend vroeg of laat en een straf of beloning.

26-03-2004, 13:35

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Heb je misschien 1 link of persbericht van 1 van deze voorvallen?
Dit is al een tijdje geleden gebeurt en ik kan me het nig herinneren als de dag van gister
ik ga even op zoek of ik er wat over kan vinden

26-03-2004, 13:43

Citaat:
Origineel gepost door Abracadaver
Moet ik op gaan komen voor white trash ? Nee dank je, qua verstandelijke vermogens verdienen zij en de meeste moslims elkaar.

Vraag me af wat Regrouz zijn bedoeling is met al de topics uit 2002 die hij opdiept. LPF is bij mijn weten op sterven na dood en heeft in tijden niet zoveel aandacht gekregen op dit forum.
De vergelijking white trash en meeste moslims vind ik nogal kort door de bocht..

Maar ik vraag me ook af wat Regrouze van plan is hier, ben blijkbaar niet de enige die zich dit afvraagt.

26-03-2004, 13:47

Zulke mensen heb je overal, ik heb zelf naast een gezin gewoond die het niet openlijk liet blijken dat hij 'zwartjes' niet moet, totdat er iets gebeurt en dan heb je de 'vlam in de pan' ...na aangifte bleek dat ook dit gezin telkens verhuizen moesten omdat zij ruzie/problemen kregen met de buurt.

Gebeurt het vaker met een gezin, dan begrijp ik niet men hen steeds maar weer een huis toewijst. Er staan genoeg gezinnen op de wachtlijst die dringend een huis nodig hebben, terwijl dit a-sociale gezin telkens een ander krijgt. Stoppen hiermee, en laat ze maar een half jaar in een caravan zitten, heropvoeden en dan weer terug in een rijtjes-huis.

26-03-2004, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Heb je misschien 1 link of persbericht van 1 van deze voorvallen?
helaas heb ik m niet gevonden
maar ik blijf t zoeken

26-03-2004, 14:50
En weet dat allah streng is in het vergelden!!!!

26-03-2004, 15:02

Citaat:
Origineel gepost door Reqrouz
hmmmmm als het mij moeder zou zijn, zou ik ontploffen!!!! Wollah billah ik zou dat echtpaar neerschieten. Dat ik naar de hel ga jammer dan. Ik heb ook soms last van racisten. Maar ik zeg er wat van terug. Mijn vrienden en ik zijn echt niet bang voor dat soort mietjes die alleen maar vrouwen durven aan te raken. Wollah als we met een groep zijn lopen ze strak door. 1 keer liep het ook bij mij uit de hand. kwam er een kale nazi op ons af en we dachten echt van: ?????!!!!!!!!!! Hij wilde een van ons pakken en hij had een mes bij zich. We dachten echt dat hij iets ergs zou doen Maar er kwam redding want Hafid verjoeg de racist met zn echtlijkende buks. Phoeeeeeeeee echt geschrokken
Je hoeft niet meer zo te schrikken want je reageert op een topic uit 2002 !!!!

26-03-2004, 15:15
Wollah, ik zou die echtpaar ook helemaal in elkaar hebben geslagen! Niemand zit aan mijn moeder....

Wat is dat?.... Ik zou het ook terug doen bij zijn vrouw...haar in haar buik schoppen!

Meskiena allah j rhamha... Je gaat tog niet een lieve vrouwtje met een hoofdoek in elkaar slaan... Voor zulke vrouwen hoor je respect te hebben!

Insha'allah komt het wel goed met die kinderen!

26-03-2004, 17:07

Citaat:
Origineel gepost door kloppendhartje

Meskiena allah j rhamha... Je gaat tog niet een lieve vrouwtje met een hoofdoek in elkaar slaan... Voor zulke vrouwen hoor je respect te hebben!
Lieve vrouwtjes zonder hoofddoek wel?

26-03-2004, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door NuchtereMarok
Dit was EEN keer en niet meer. De volgende hond die zoiets flikt staat garant voor de dood van 10 Negerlanders.
Ik hoop dat het een vergissing is, Negerlanders...

Het gezin zal altijd mot zoeken met hun buren, sommige mensen zijn echt niet te veranderen.

26-03-2004, 17:17

Citaat:
Origineel gepost door Ole_Guapa
Lieve vrouwtjes zonder hoofddoek wel?

26-03-2004, 17:19

Citaat:
Origineel gepost door nozaroc
Dit soort verhalen die men niet op waarheid kan controleren hebben geen waarde.
Ik kan zelf ook wel zulk verhaal uit mijn duim zuigen.
Als je zulke vehalen plaatst, zorg dan dat er een bron beschikbaar is.
Tot dan geloof ik er de b.llen van.
Voor men het weet staat een heel forum te roepen en te tieren door de fantasieën van één of andere lepe gozer.
He dicho.
Ach...is het dan altijd nodig om een bron te vermelden? Het valt me op dat er vaak gezegd wordt dat hét niet gebeurd is, of het wel waarheid is, of het wel werkelijk gebeurd is...

wake up, het gebeurd, en dat het weer onder onze neus gedrukt wordt , mooi...dan slapen we niet in, en blijven we alert.

26-03-2004, 17:36

Citaat:
Origineel gepost door nozaroc
kijk maar eens naar deze reactie.
[b]Dit was EEN keer en niet meer. De volgende hond die zoiets flikt staat garant voor de dood van 10 Negerlanders.
Deze reactie op basis van een bericht dat niet bevestigd kan worden.
En ja, men heeft steeds een bron nodig.
Ieder met kwade bedoelingen kan zonder problemen een stel heethoofden op hol brengen met berichten die niet waar zijn of niet te controleren vallen.
Zulke verhalen zonder bron hebben een twijfelachtig gehalte.
Ik krijg zelfs de indruk dat men nu plots geen bron hoeft.
Stel je voor dat de titel was..
Marokkaanse racist doodt moeder van 10 kinderen.
Wat dan Sahira? [/B]
Ik heb de reactie van Nuchtermarok gelezen.

Ach, ik zie het tegenwoordig zo, beter op marokko.nl dit soort dingen bespreken dan dat het in real-life voorkomt.

Goed, een bronvermelding kan serieuze topic's ondersteunen, dat ontken ik niet.

Stel je eens voor de titel was: Molukker dood moeder van 10 kinderen, dan zou ik er ook van schrikken. Maar maakt het uit dat hij molukker is? Maakt het uit dat zij moeder van 10 kinderen is? Is een moord niet gewoon een moord, of moet men altijd dit soort details erbij vermelden?

26-03-2004, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door NuchtereMarok
Dit was EEN keer en niet meer. De volgende hond die zoiets flikt staat garant voor de dood van 10 Negerlanders.
Natuurlijk NuchtereMarok, vooral doorgaan met het vergelden van geweld met ander geweld. Daar krijg je echte vrede mee (kijk maar in Palestina).

Wat denk je dat er zou gaan gebeuren als de Spanjaarden ook zo zouden denken. Dan zouden er in Madrid nu 2000 dooie Marokkanen op straat liggen.

Geweld is niet de oplossing. Absoluut niet. Als je je gaat verlagen tot het niveua van dit soort domme rascisten ben je zelf net zo erg of misschien nog wel erger.

Pagina's : 1 [2] 3