Bekijk volle/desktop versie : Diane de pil tegen acne

Pagina's : [1] 2

31-03-2006, 12:57
wie heeft hier ervaring mee

31-03-2006, 13:03

Ik

Nu al bijna 2 jaar en al mijn acne is verdwenen.

Moeskiela

31-03-2006, 13:06
en ikmheb gehoord dat je er dik van wordt enz hoe was jou ervaring er mee

31-03-2006, 13:19
Ik ben er niet door aangekomen. Je kan meer trek krijgen door de pil, maar als jij gewoon normaal blijft eten zoals je altijd deed gebeurd er niks.

Moeskiela

31-03-2006, 14:11

Ik heb de pil ook jaren geslikt en heb er goede ervaringen mijn acne verdween erdoor, en mijn gewicht was ook gewoon normaal.
Je slikt wel hormomen dus je hele huishouding verandert daardoor dus het verschilt per persoon.

31-03-2006, 14:23
Ik slik de pil nu bijna een jaar en alhamdoellilah me acné is verdwenen.

31-03-2006, 14:30

Citaat door moulat_elmachak:
wie heeft hier ervaring mee
Ik... en het helpt echt heeeel goed

31-03-2006, 14:43
Het helpt supergoed ik kreeg een mooie huid maar het kwam wel terug na het stoppen en oh ja je snor verdwijnt er ook van ....ik adviseer je om naar de dermatoloog te gaan en iets te vragen....je krijgt namelijk wel cellulitus van de pil....

31-03-2006, 14:45

Citaat door NoHide:
Het helpt supergoed ik kreeg een mooie huid maar het kwam wel terug na het stoppen en oh ja je snor verdwijnt er ook van ....ik adviseer je om naar de dermatoloog te gaan en iets te vragen....je krijgt namelijk wel cellulitus van de pil....
wat is cellulitus

31-03-2006, 16:45
Ik ben ook 2jaar aan de pil geweest....maar heeft niks geholpen uiteraard, terwijl het bijna bij IEDEREEN wél helpt..ben nu een maand gestopt en mn huid is net hetzelfde, dus had op mij echt geen effect, maar ik zou het toch wel eens proberen als ik jou was, het helpt namelijk wel bij bijna iedereen

31-03-2006, 18:22
same here, goede ervaringen er mee gehad en nu nog steeds, acné verdween en kilo's bleven weg....

Groetjes Roosje

P.s Algemeen vraagje: is het wetenschappelijk bewezen dat je onvruchtbaar kunt worden van de pil???

31-03-2006, 20:08

Citaat door XXXroosjeXXX:
same here, goede ervaringen er mee gehad en nu nog steeds, acné verdween en kilo's bleven weg....

Groetjes Roosje

P.s Algemeen vraagje: is het wetenschappelijk bewezen dat je onvruchtbaar kunt worden van de pil???
ja dat zegt mijn moder ook dat je er onvruchtbaar van kan worden
mar de dokter en de apothekersassistente zeggen van niet dus volgnes mij ,gherba praatjes wa allahou a3lam

31-03-2006, 21:05

Ik raad Diana 35 absoluut niet aan. Zeker niet als je niet de rest van je leven aan Diana wilt blijven vast zitten. Veel vrouwen lukt het niet meer met die pil te stoppen, omdat ze na het stoppen hun haar verliezen (jeukende en vette huid en enorm veel haarverlies). Artsen zijn hier bekend mee, maar lichten je er niet over in bij het beginnen met de pil. Op internet kun je er veel over vinden (tik op google Diana in en vette huid bv).

Feit blijft wel dat de pil voor iedereen anders uitpakt, maar wees er hoe dan ook voorzichtig mee!

31-03-2006, 21:17
Ik heb het ook 6 maanden gebruikt...ik werd er moe van iedere dag te moeten onthouden om het in te nemen, soms vergat ik het weleens.
Maar het resultaat mocht er wezen
Ik ben nu gestopt 3 maanden en je krijgt het gewoon terug...minder erg maar p,dat je gewend bent geraakt een hele tijd een zuivere huid te hebben ga je je irriteren aan ieder klein pukkeltje en je gaat er weer aanzitten en zo worden het er steeds meer...

Ik had heel veel littekentjes en een vage huid heel raar door het gebruiken van de pil kreeg ik een mooie strakke zuivere huid..waar je weinig voor hoefde te doen...
Ik begin me nu weer te irriteren aan de puistjes...maar ik probeer er toch niet weer aan te beginnen...

31-03-2006, 21:19

Citaat door NoHide:
Wat kan de dermatoloog doen zoal? En wordt het vergoed???

Pagina's : [1] 2