Bekijk volle/desktop versie : Enter hier!



Pagina's : [1] 2

31-03-2006, 09:36

luister naar een kleine kind van 6 jaar die een lezing in de moskee van Cairo geeft!

Echt indrukwekkend


http://ozkorallah.net/subject.asp?hit=1&lang=ar&parent_id=101&sub_id=116 6


31-03-2006, 09:53


Masha Allah

waar kan ik het luisteren?

31-03-2006, 10:43
Is hij echt bekwaam?

31-03-2006, 10:57
Het is de vraag of hij zelf wel weet wat ie oplepelt

31-03-2006, 10:59


Dat deed Jezus ook in de Tempel ... maar die wist waar Hij het over had

31-03-2006, 11:32

Citaat door BeertjeBee:
Dat deed Jezus ook in de Tempel ... maar die wist waar Hij het over had
dat staat wel in de koran

31-03-2006, 11:33

Citaat door essytazia:
Masha Allah

waar kan ik het luisteren?
mp3
http://media.islamway.com/lessons/several//347-MoslemGhorbatEddeen.mp3

realplayer
http://media.islamway.com/lessons/several//347-MoslemGhorbatEddeen.rm

31-03-2006, 12:11
Dus alle negatief postende lieden hier hebben als kind nooit zaken geleerd/aangenomen waarvan ze niet wisten wat het precies inhield?

Knap.

31-03-2006, 12:23

Citaat door Patrick:
Het is de vraag of hij zelf wel weet wat ie oplepelt
en het is ook de vraag of jij weet wat hij zegt!
groeten

31-03-2006, 12:50

Citaat door Harunyahya:
en het is ook de vraag of jij weet wat hij zegt!
groeten
Like i care. Kinderen misbruiken voor propaganda hoort niet.

31-03-2006, 13:22
propaganda?? wat lul jij allemaal hij geeft een lezing over het geloof neem ik aan (ik heb het nog niet beluisterd) c'est tout! godsdienst hoort bij het opvoeding opeens noemt men het kinder misbruik. Jongen we don't care either about your crap!

31-03-2006, 13:38
Bewijs maar dat deze jongen weet wat hij zegt. Kinderen worden wel vaker geindoctrineerd door 'korangeleerden' waardoor die kinderen enkel de koran kunnen reciteren maar geen flauw benul hebben wat ze zeggen. Godsdienst hoort bij de opvoeding. Dit is geen opvoeding, dit is misbruik. Bovendien, alsof je mening me iets zou interesseren. Hoe kom je daar toch iedere keer bij

31-03-2006, 14:46



Citaat door Patrick:
Bewijs maar dat deze jongen weet wat hij zegt. Kinderen worden wel vaker geindoctrineerd door 'korangeleerden' waardoor die kinderen enkel de koran kunnen reciteren maar geen flauw benul hebben wat ze zeggen. Godsdienst hoort bij de opvoeding. Dit is geen opvoeding, dit is misbruik. Bovendien, alsof je mening me iets zou interesseren. Hoe kom je daar toch iedere keer bij
komt ie weer met zn bewijs heb je niks anders te zeggen ofzo? Ik heb het niet beluisterd ik zit op school voor de duidelijkheid. Dat zou wel heel verkeerd zijn van de koran geleerde...een goed koran geleerde geeft tafsier..en jij trekt veel te snel conclusies..ik zou zeggen KOM JIJ ES MET BEWIJS DAT HIJ IS GEÏNDOCTRINEERT?? zo ik kaats de bal ff terug

31-03-2006, 15:08

Citaat door essytazia:
komt ie weer met zn bewijs heb je niks anders te zeggen ofzo? Ik heb het niet beluisterd ik zit op school voor de duidelijkheid. Dat zou wel heel verkeerd zijn van de koran geleerde...een goed koran geleerde geeft tafsier..en jij trekt veel te snel conclusies..ik zou zeggen KOM JIJ ES MET BEWIJS DAT HIJ IS GEÏNDOCTRINEERT?? zo ik kaats de bal ff terug
Tuurlijk, je denkt toch niet dat ik alles zomaar van je aanneem. Daar ben je iets te ongeloofwaardig voor

Mijn bewijs? Ik koppel de ontwikkeling van een zes jarig kind aan de mogelijkheid dat hij weet wat hij zegt. De kans daarop is 0,0% aangezien zes jarige kinderen op z'n zachts gezegd nog enigszins beperkt zijn in de mogelijkheden te kunnen lezen en schrijven. Kinderen horen niet gebruikt te worden voor propaganda .

31-03-2006, 15:09

Citaat:
Bovendien, alsof je mening me iets zou interesseren. Hoe kom je daar toch iedere keer bij
laat mij maar es ff zien waar ik dat beweert heb?? Ik reageer op jou lompe reactie op die jongen.

Pagina's : [1] 2