Bekijk volle/desktop versie : ik hou van 2 jongens tegelijk wat moet ik doen ?



Pagina's : [1] 2

16-05-2003, 21:41
ik heb echt een probleem, maar ik weet niet wat ik moet doen !
ik ben verliefd op 2 jongens me ex en me vriend, ik had 2 jaar met me ex gehad ik hield echt van hem en nu ook maar ik wou met hem trouwen maar hij wou wachten tot hij ze bedrijf af heeft over een ander half jaar maar ik kon niet wachten. toen had ik het uit gemaakt hij vond dat heel erg en toen had ik een andere jongen ontmoet ik werd in een keer verliefd op hem waar ik nu mee ga trouwen in de zomervakantie maar ik hou nog steeds van me ex ik droom over hem als ik hem tegen kom word ik gek en hij wil nu met me trouwen omdat hij ook van me houd maar ik weet niet wat ik moet doen. ik hou van ze allebij ik kan moeilijk me vriend dumpen voor me ex maar toch hou ik van hem wie kan me helpen met deze probleem en me tips geven wat ik moet doen beslamma .

16-05-2003, 21:44


heet hij abdelilah?

16-05-2003, 21:45
jah dat is me vriend nu

16-05-2003, 21:46
Mijn tip luidt heel gemakkelijk:
neem ff afstand van allebei... verbreek voor ff het contact met allebei, dus geen telefoontjes, geen sms´jes, niks!!! en kijk dan, wie je het meest gaat missen en het snelst!!! dat is dan gelijk antwoord op je vraag, want je kan dan niet zonder hem!!!!

16-05-2003, 21:47


moeilijke situatie

16-05-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door xxxprinsesxxx
Mijn tip luidt heel gemakkelijk:
neem ff afstand van allebei... verbreek voor ff het contact met allebei, dus geen telefoontjes, geen sms´jes, niks!!! en kijk dan, wie je het meest gaat missen en het snelst!!! dat is dan gelijk antwoord op je vraag, want je kan dan niet zonder hem!!!!
HAHAH ja dat is een goeie!






16-05-2003, 21:48
bedankt voor jullie reacties, ik hou echt van ze allebij en ik zou met ze allebij willen trouwen omdat ik van ze hou .maar dat kan niet, maar ik weet niet wat ik moet doen xxxxxxxxx

16-05-2003, 21:50
uh tip van prinses

16-05-2003, 21:51
en af en toe spreek ik stiekem af met me ex, en hij zegt dat hij met me wil trouwen .maar ik kan me andere vriend niet dumpen ,dat is schande voor me familie .maar geef me tips ik weet echt niet wat ik moet doen .

16-05-2003, 21:52
hmmm...echt moeilijk.....solly kan je niet helpen....maar leef met je mee.........................................

16-05-2003, 21:55
hey lieverd,

neem ff tijd voor jezelf... denk nu ff aan jezelf... doe wat ik je heb gezegd... en kijk dan wie je echt wilt... stel dat het toch je ex is, dan moet je niet denken aan de schande van de familie... jij moet met hem trouwen en niet je familie... jouw geluk gaat voor alles!!!! en als je ouders echt van je houden en het beste voor je willen, dan zullen ze jouw besluit accepteren...

Veel sterkte!!!

:kusgrijs:

p.s.: laat ons weten voor wie je gekozen hebt...

16-05-2003, 21:56
hoe zou jij het vinden als je vriend en op jou en op zijn ex vriendin is?????????


als hij erachterkomt dat je nog van je ex houdt en zelfs van hem DROOMT............




je ex vriend is verleden tijd!!!!


je moet alleen oog hebben voor je vriend!!!



voor je het weet ben je hem ook kwijt, en hoeft je ex vriend je ook niet meer!!!!





Denk daar maar eens over na

16-05-2003, 21:57



Citaat:
Origineel gepost door marocgirl18
en af en toe spreek ik stiekem af met me ex, en hij zegt dat hij met me wil trouwen .maar ik kan me andere vriend niet dumpen ,dat is schande voor me familie .maar geef me tips ik weet echt niet wat ik moet doen .
STIEKEM NOG WEL!!!!!



Je bent eigenlijk al een schande voor je familie!!!


en zeker als ze er achterkomen!!!!

16-05-2003, 21:58
jah het is heel moeilijk ik hou van ze allebij en me echte vriend woont bij ons thuis hem zie ik elke dag en dan spreek ik stiekem met me ex maar ik wil echt niet vreemd gaan als ik toch voor me vriend kies dan wil ik echt niet vreemd gaan ik wil trouw blijfen maar ik moet de tijd nemen en nadenken van wie ik echt hou en mee wil leven bedankt allemaal

16-05-2003, 21:58
ahhahahha allebei Trouwen

Meid je moest gewoon geduld hebben en niet haastig beslissen Want Ik vind het maar belachelijk dat je het uit maakt alleen omdat het wat langer duurde je liefde enzo is toch belangrijker? je hele leven is toch belangerijker dan anderhalf jaar

de juiste persoon is heel belangrijker onthou dat

Pagina's : [1] 2