Bekijk volle/desktop versie : aangehouden en gefouileerd!!!



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2006, 20:09
ik hoor net van mijn broertje dat ie is aangehouden omdat ie een baard heeft en een jellabba aanhad.

het gebeurde voor de deur van mijn ouders, hij wou net vertekken naar de moskee en stapte net in zijn auto, hij wil net wegrijden en zag een politiewagen aan komen rijden, houden ze hem ineens aan, ze hebben hem gefouileerd, zijn autotje volledig onderzocht en ze vroegen hem of ie geen wapens had
en ze waren ook nog eens stomverbaasd toen hij zich moest identificeren en hij dat deed met zijn universiteitspas, ze zeiden toen; oh zit jij op de k.u.T ???ze3ma ze konden het niet geloven dat een marokaan met een baard en jellabba aan hooggestudeerd is

30-03-2006, 20:12


oefffff vertel dit soort dingen niet want daar word ik echt van

mogen ze je zomaar aanhouden en je auto onderzoeken zonder reden??? ik krijg bij dit soort verhalen meteen de neiging om mensen voor het gerecht te slepen enzo

30-03-2006, 20:19
Gebeurd vaak genoeg, helaas.

30-03-2006, 20:21
Oh my god!!!!!!!!

Wat denken ze wel niet!!!!!

Vader Abraham gaan ze toch ook niet fouilleren omdat ie een baard heeft???????

Wallah word daar echt vreselijk boos om..........

30-03-2006, 20:26


meskien en hij is de rust zelf, hij is nog maar 22 jaar,hij volgt zijn studie, is een vrome moslim die nooit slecht spreekt over een ander en altijd zijn salat op tijd vericht, en hem is ook nooit iets slechts overkomen en dus totaal niks gewend dus hij was echt geschrokken toen ze hem aanhielden en al die stomme vragen stelden

30-03-2006, 20:27

Citaat door oem_ayman:
meskien en hij is de rust zelf, hij is nog maar 22 jaar,hij volgt zijn studie, is een vrome moslim die nooit slecht spreekt over een ander en altijd zijn salat op tijd vericht, en hem is ook nooit iets slechts overkomen en dus totaal niks gewend dus hij was echt geschrokken toen ze hem aanhielden en al die stomme vragen stelden
MasshAllah!!!!!!

30-03-2006, 20:28
Echt om kwaad over te worden! Je kan toch niet zomaar iemand aanhouden!

30-03-2006, 21:09
gatverdamme zeg. hier kan ik zoo boos om worden

meskien hij helemaal geshokeerd

30-03-2006, 21:37
Helaas dat dit gewoon gebeurd, want ik hoorde op het journaal van half 8, dat er meer moslim extremisten zijn dan ze zelf dachten, dus dat gaat voor veel problemen zorgen de komende tijd. Ik vind dat dit niet zomaar zou kunnen, 1 verpest het voor een hele groep andere... Je wordt voortaan op je uitterlijk beoordeeld!!! Het moet niet nog gekker gaan worden...

30-03-2006, 21:40
Soubhan Allah belachelijk toch!! Me man zat eens een keer in de trein, en hij was op een papier iets aan het uittekenen voor een vereniging waar hij voorzitter is, toen werd opeens de tram gestopt maar de deuren gingen niet open, hij werd gepakt door politie en moest mee naar het bureau, iemand had gebeld en gezegd dat er een terrorist in de tram zat die een plan zat te tekenen om een bom te laten ontploffen.

30-03-2006, 21:44

Citaat door oem_mujahid2:
Soubhan Allah belachelijk toch!! Me man zat eens een keer in de trein, en hij was op een papier iets aan het uittekenen voor een vereniging waar hij voorzitter is, toen werd opeens de tram gestopt maar de deuren gingen niet open, hij werd gepakt door politie en moest mee naar het bureau, iemand had gebeld en gezegd dat er een terrorist in de tram zat die een plan zat te tekenen om een bom te laten ontploffen.
dit meeeeeeeen je toch niet en toen?? heeft ie excuses gekregen? heeft ie een klacht ingediend??

30-03-2006, 21:47

Citaat door Miem:
dit meeeeeeeen je toch niet en toen?? heeft ie excuses gekregen? heeft ie een klacht ingediend??
Ja dat meen ik, het is alweer een jaar geleden ofzo, nee hij heeft geen klacht ingediend, ze hebben hem niet hardhandig behandeld ofzo.

2 weken terug is ie ook meegenomen naar het bureau, ze gingen fouileren voor controle allemaal mesnen op het station en hij had een mes in zijn zak. Maar dat kreeg ie terug omdat hij dat nodig heeft voor school. HIj doet sportopleiding en met klimmen hebben ze een mes nodig.

30-03-2006, 21:48


oh foutje in mijn 1e stukje dat moet tram zijn inplaats van trein.

30-03-2006, 21:48

Citaat door oem_mujahid2:
Soubhan Allah belachelijk toch!! Me man zat eens een keer in de trein, en hij was op een papier iets aan het uittekenen voor een vereniging waar hij voorzitter is, toen werd opeens de tram gestopt maar de deuren gingen niet open, hij werd gepakt door politie en moest mee naar het bureau, iemand had gebeld en gezegd dat er een terrorist in de tram zat die een plan zat te tekenen om een bom te laten ontploffen.
Oh meeeeen!!!!

30-03-2006, 21:49

Citaat door oem_mujahid2:
Soubhan Allah belachelijk toch!! Me man zat eens een keer in de trein, en hij was op een papier iets aan het uittekenen voor een vereniging waar hij voorzitter is, toen werd opeens de tram gestopt maar de deuren gingen niet open, hij werd gepakt door politie en moest mee naar het bureau, iemand had gebeld en gezegd dat er een terrorist in de tram zat die een plan zat te tekenen om een bom te laten ontploffen.
heb er geen woorden voor....

Pagina's : [1] 2 3