Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je doen als jongen/man?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-03-2006, 19:18
Verhaal berust op waarheid.

Stel je voor, op de een of andere manier kom je aan een msn van een voor jou nog onbekend meisje. Na 1 jaar met elkaar te hebben gesmst en haar - denk je - helemaal te kennen wil ze jou wel een keer zien.In de gesprekken heeft ze duidelijk gemaakt dat ze heel serieus is en islam staat hoog in het vaandel bij haar.

Nou zo gezegd, zo gedaan, jullie spreken af. Doen wat leuks bij jouw thuis. Geen vieze dingen. ;-). Goed, ze vondt het leuk en wil je een maand later nog een keer zien. Dit keer ga je iets leuks doen in een grote stad. Nog een aantal keer gaat het zo verder, maar op een dag vindt er gemeenschap plaats door haar initiatief! Als jongen stemde jij toe.

Toen werd het elkaar zien heviger, maar op een dag wordt ze gebeld door een jongen - die later haar verloofd - bleek te zijn. Je voelt je enerzijds gebruikt, en anderzijds denk je - wat een vieze xxxx is dit?!.

Hoe dan ook; je vindt het zielig voor die jongen omdat hij allemaal goede plannen had met deze meid, en je ziet dat ze met hem speelt.

Zul je die jongen benaderen om het verhaal te vertellen, of denk je.. boeiend, ik heb in elk geval wat te krikken, en hou me kop dan kan ze later rustig trouwen met die gast.

Wat zou je doen?

(Ik vertel later in het verhaal wat de betreffende jongen heeft gedaan.)

30-03-2006, 19:22


dit is heel moeilijk!!! ik kan t eigenlijk niet geloven dat dit gebeurt is?? ik bedoel is ze dan niet bang?? ze had toch een verloofde:s ik snap het niet waarom gaat ze dan met anderen?? hraam wallah hraam?? JA of je hem moet waarschuwen. aan de ene kant vind ik dat hij de waarheid moet weten, als hij meskin heel serieus is en zijn met hem speelt is zij hem niet waard!! maar als zij echt spijt heeft van wat zij gedaan heeft en met hem heel serieus verder wil gaan dan zeg ik ALA OK LAAT T RUSTEN en ga lekker verder met je leven en inshallah zal zij haar oogjes openen en zich weer richten op iets wt haar beter is haar geloof dus!!

yallah ik hoop dat je hier uitkomt en inshallah zal het allemaal goed komen
tis namelijk heel moeilijk!!

liefs

30-03-2006, 19:22
Walou Ra3ker ah t7amoust eni

30-03-2006, 19:25

Citaat door GirlOnly:
dit is heel moeilijk!!! ik kan t eigenlijk niet geloven dat dit gebeurt is?? ik bedoel is ze dan niet bang?? ze had toch een verloofde:s ik snap het niet waarom gaat ze dan met anderen?? hraam wallah hraam?? JA of je hem moet waarschuwen. aan de ene kant vind ik dat hij de waarheid moet weten, als hij meskin heel serieus is en zijn met hem speelt is zij hem niet waard!! maar als zij echt spijt heeft van wat zij gedaan heeft en met hem heel serieus verder wil gaan dan zeg ik ALA OK LAAT T RUSTEN en ga lekker verder met je leven en inshallah zal zij haar oogjes openen en zich weer richten op iets wt haar beter is haar geloof dus!!

yallah ik hoop dat je hier uitkomt en inshallah zal het allemaal goed komen
tis namelijk heel moeilijk!!

liefs
Allereerst, Ik vul in dit verhaal geen enkele rol!
Maargoed, op een van die dagen dat ze waren werd ze dus gebeld door haar verloofde en vertelde ze hem dat ze samen aan het winkelen was met haar neef.

30-03-2006, 19:25



Citaat door Sweet_bibi:
Walou Ra3ker ah t7amoust eni
Ti7ramien/Timgarien, Timagrabijien, Timsermien enyida!

30-03-2006, 19:28

Citaat door RzPkT:
Ti7ramien/Timgarien, Timagrabijien, Timsermien enyida!
En dit betekent


Woellah, dat meisje hoort zich te schamen wakhallah lhadiem yeh Rfdayeh!

30-03-2006, 19:28

Citaat door justamOkro:
Ik dump r en hou me bek dicht,..


komt ie naar me toe !?

'Wa zebbie,.. ik ken haar niet '
Ik had iets meer van je verwacht, kickboxer,

30-03-2006, 19:28

Citaat door Sweet_bibi:
En dit betekent


Woellah, dat meisje hoort zich te schamen wakhallah lhadiem yeh Rfdayeh!
'van deze tijd'

30-03-2006, 19:28

Citaat door justamOkro:
Ik dump r en hou me bek dicht,..


komt ie naar me toe !?

'Wa zebbie,.. ik ken haar niet '


Het zou jou maar overkomen

30-03-2006, 19:29

Citaat door RzPkT:
'van deze tijd'
Woellah. Felsent

30-03-2006, 19:30
Jongens, waar zijn jullie?!

30-03-2006, 19:30

Citaat door Sweet_bibi:
Woellah. Felsent
Dat is een ding wat zeker is,

30-03-2006, 19:30



Citaat door RzPkT:
Allereerst, Ik vul in dit verhaal geen enkele rol!
Maargoed, op een van die dagen dat ze waren werd ze dus gebeld door haar verloofde en vertelde ze hem dat ze samen aan het winkelen was met haar neef.
okkk!! ze staat keihard te liegen!! ik vind dat iedereen zijn recht heeft. zowel zij als een ander!! maar waarom liegen, en weet haar verloofde nu meer of denkt hij nog steeds dat hij EEN BETROUWBARE ECHTGENOTE HEEFT!! mijn god ik heb het echt met hem te doen als hij althans ook HEEL EERLIJK IS TEGEN OVER HAAR!! MAAR IS HIJ NET ALS HAAR DAN DENK IK 1 pot nat IK WENS JULLIE EEN FIJN HUWELIJK MET AL JULLIE ZONDES EN LEUGENS!! je moet ook weten dat de reden is waarom zij een met een ander gaat, waarom ze liegt tegen haar verloofde dus kortom waarom gaat zij vreemd!! ben je daar achter gekomen??

liefs

30-03-2006, 19:35

Citaat door GirlOnly:
okkk!! ze staat keihard te liegen!! ik vind dat iedereen zijn recht heeft. zowel zij als een ander!! maar waarom liegen, en weet haar verloofde nu meer of denkt hij nog steeds dat hij EEN BETROUWBARE ECHTGENOTE HEEFT!! mijn god ik heb het echt met hem te doen als hij althans ook HEEL EERLIJK IS TEGEN OVER HAAR!! MAAR IS HIJ NET ALS HAAR DAN DENK IK 1 pot nat IK WENS JULLIE EEN FIJN HUWELIJK MET AL JULLIE ZONDES EN LEUGENS!! je moet ook weten dat de reden is waarom zij een met een ander gaat, waarom ze liegt tegen haar verloofde dus kortom waarom gaat zij vreemd!! ben je daar achter gekomen??

liefs
Hij is zo een nerdje die niets heeft in te brengen.
Reden waarom ze zich zo gedraagt weet ik niet.

30-03-2006, 19:36

Citaat door justamOkro:
ok nu serieuze reactie


Kijk sowieso als ze xxxx wou dan zou ik weigeren..

maagd tot het huwelijk !! en dat zou ik haar ook even instampen

als ze het al vraagt dan zou ik er een punt achter zetten.




Maar mocht het gebeuren dan zou k praten met die gast en hem overtuigen van 't feit dat ik r niks aan kon doen. maar dat zal hij wel begrijpen !!
Oke, ik vertel zo wat de jongen in het verhaal heeft gedaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5