Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen...



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2006, 16:12
Ik kwam vandaag op straat een Marokkaanse vrouw tegen, ik groette haar en wilde doorlopen, maar ineens liep ze met me mee.. ze vertelde dat ze net uit Marokko was gekomen, dat ze niemand kende en dat ze verveeld was, ze vroeg wat ik ging doen... ik vertelde haar dat ik op weg naar huis was, ik wilde haar het beste wensen en haar gedag zeggen... toen vroeg ze of ze mee naar huis mocht... ik schrok hiervan... want ik kende haar totaal niet, ik verontschuldigde me en zei dat het nu niet gelegen kwam

Maar wat zouden jullie doen??

30-03-2006, 16:14


ik zou haar ook niet mee naar huis nemen. 3la rare vrouw!

30-03-2006, 16:14
Hetzelfde als jij, ik moet niks van dat opdringerige gedoe.
Als ze hulp nodig had ofzo, da's een ander verhaal, maar wat zij deed is gewoonweg verdacht...

30-03-2006, 16:16
vreemd gedrag zeg...maar Allahoe a'lam...kwam ze zielig/arm over? Dan weet ik niet wat ik zou doen...maar sowiezo altijd toestemming vragen van je man. Je kan niet zomaar ieman din huis halen zonder je man's toestemming volgens de Islaam.

30-03-2006, 16:17


no way.... mee naar huis...je hebt het juiste gedaan.. zomaarr..pfff

by the way dat was ik.....herkende je me niet....

30-03-2006, 16:19
Raar hoor. Ik zou haar ook niet naar huis nemen. Maar misschien had ze hulp nodig... was het een oude vrouw of een jong vrouw?

30-03-2006, 16:20
Heeel vreemd ja..ik zou haar ook niet zomaar meenemen hoor.

30-03-2006, 16:22
Het was niet zo'n hele oude vrouw, ze zei dat ze net uit Marokko getrouwd was... en ze zag er echt uit als een plattelands vrouwtje ( dit bedoel ik niet beledigend) en ze sprak alleen arabisch... en m'n Arabisch is ook niet denderend

30-03-2006, 16:23

Citaat door Sabira23:
vreemd gedrag zeg...maar Allahoe a'lam...kwam ze zielig/arm over? Dan weet ik niet wat ik zou doen...maar sowiezo altijd toestemming vragen van je man. Je kan niet zomaar ieman din huis halen zonder je man's toestemming volgens de Islaam.
Mijn man zou dat niets vinden, hij zegt altijd dat ik in dat soort situaties heel hard moet wegrennen

30-03-2006, 16:24

Citaat door mother_to_be:
no way.... mee naar huis...je hebt het juiste gedaan.. zomaarr..pfff

by the way dat was ik.....herkende je me niet....
Ja Hoor Jou zou ik zo mee naar huis nemen.....

30-03-2006, 16:27
Gelijk heb je, vreemde mensen in je huis... daar moet ik ook niks van hebben helemaal niet als je weet met wat voor reden ze willen komen.

Als je haar de volgende keer tegenkomt, loop dan nog even een blokje om

30-03-2006, 16:28
Ze vroeg waar ik woonde, ik zei dat ik in de buurt woonde... ik heb nooit zoveel vertrouwen in mensen die ik niet ken

30-03-2006, 16:29



Citaat door lief marokkaantje:
Gelijk heb je, vreemde mensen in je huis... daar moet ik ook niks van hebben helemaal niet als je weet met wat voor reden ze willen komen.

Als je haar de volgende keer tegenkomt, loop dan nog even een blokje om
'ze liep bijna tot aan m'n deur mee, toen ik beslemma zei, ben ik de straat overgestoken en gewacht tot ze uit het zicht was voor ik naar binnen ging

30-03-2006, 16:30
Kun je ook beter niet hebben, tegenwoordig zijn zelfs mensen die je kent niet te vertrouwen laat staan wildvreemden.

Je hoort de gekste verhalen...

30-03-2006, 16:31

Citaat door Safia21:
'ze liep bijna tot aan m'n deur mee, toen ik beslemma zei, ben ik de straat overgestoken en gewacht tot ze uit het zicht was voor ik naar binnen ging
Oh mijn god, klinkt nogal stalkerig...

Pagina's : [1] 2 3