Bekijk volle/desktop versie : RWE...klote mensen



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2006, 14:22
ja sorry voor die titel .


Het gaat om RWE obragas.Ik krijg al weken van hun de nota's die ik moet betalen.We hebben energie via eneco en zij (rwe) beweren ze dat wij bij hun een cotract hebben.

ik had daarover gebeld en ik zei :we willen die cotract zien en met handtekening.Ik heb tot nu toe niks gekregen.

vandaag weer gebeld (na 2 weken wachten) en beweert die andere dat we een mondelinge cotract hebben en dat ze ze3ma een bandje daarover heeft.Ik zei er is geen cotract als er niet op getekend is. .Ze zei o ja wel hoor het kan wel.IK zei: nog iets..we zjn verhuisd (en we hebben hier geen gas) hoe kan het zijn dat de nieuwe bewoners via een andere energie leveransier betaald en wij ook nog moeten betalen.Daarhad ze geen antwoord op.


nu mijn vraag: het bestaat toch niet??en contract via telefoon aansluiten?Want we hebben nog nooit van hun een meterstand brief gekregen om onze meterstanden op te zetten of wat dan ook.

en wie weet waar ik bezwaar moet maken...hogerop (ik wil dat niet bij hun,want dan kom ik niet ver)

30-03-2006, 14:25


Jawel bestaat wel.. ik heb zelf ooit voor eneco gewerkt en daar deed ik ook mensen telefonisch aanmelden.. is wel heel erg want de meeste weten niet dat het wordt opgenomen en het is dus een officiele contract..
het is een mondelinge overeenkomst!

30-03-2006, 14:31

Citaat door boug85:
Jawel bestaat wel.. ik heb zelf ooit voor eneco gewerkt en daar deed ik ook mensen telefonisch aanmelden.. is wel heel erg want de meeste weten niet dat het wordt opgenomen en het is dus een officiele contract..
het is een mondelinge overeenkomst!
ha wat grappig ik heb ook gewerkt bij eneco...

en indd tangia het bestaat wel..

30-03-2006, 14:32
ps je kan doen wat je wilt (hoger beroep ofzo) als ze jouw stem op een bandje hebben dan heb je verloren.. een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig!

30-03-2006, 14:34


maar hoe kan dat dan? want we hebben nog nooit van hun een brief gekregen dat wij onze meterstanden moeten doorgeven.

en het rare is, we hebben al die tijd gewoon eneco...en die hebben nooit gezegd dat wij onze cotract bij hun afgelopen is.Ook nu met verhuizen,heeft alleen eneco onze meterstanden aangevraagd bij ons.Dus er klopt iets niet

30-03-2006, 14:37
Er mogen helemaal geen gesprekken opgenomen worden zonder dat beide partijen op de hoogte zijn
Bij sommige telefoondiensten word dat vooraf in de keuze menus gezegd dat er gesprekken opgenomen worden ik weet niet of dat hier het geval is geweest
Ik zou het allemaal gewoon uitzoeken en een klachtenbrief schrijven

30-03-2006, 14:44
Ja klopt je moet dan een script oplezen.. maar ik denk dat bij tangia haar buren rwe hadden en het niet heeft opgezegd kan dat?

30-03-2006, 14:50

Citaat door boug85:
Ja klopt je moet dan een script oplezen.. maar ik denk dat bij tangia haar buren rwe hadden en het niet heeft opgezegd kan dat?
dat is ook niet gebeurd.

buren hadden geen rwe

30-03-2006, 15:02

Citaat door tangiia1:
dat is ook niet gebeurd.

buren hadden geen rwe
hahahahahaha ik zeg buren hoe kom ik daar nou bij


ik bedoel de oude bewoners van je huis nu..

ps jij zult niet merken dat het een script is.. heb je ze ooit wel aan de lijn gehad?

30-03-2006, 15:03

Citaat door boug85:
hahahahahaha ik zeg buren hoe kom ik daar nou bij


ik bedoel de oude bewoners van je huis nu..
nee..dit gaat over onze oude woning.En die stomme cotract is ze3ma per januari 2006 ingegaan

dus kan noooooooit

31-03-2006, 00:12
dat zijn vieze oplichters het heeft me bijna 800 euro armer gemaakt

31-03-2006, 00:41
ga naar kassa, daar is zoiets ook een keer behandeld want ze hadden een oude man telefonisch erin geluisd door hem een contract aan te smeren omdat ie ja had gezegd op een of andere vraag, zo makkelijk gaat dat dus

31-03-2006, 08:04



Citaat door lilchakir:
dat zijn vieze oplichters het heeft me bijna 800 euro armer gemaakt
enwat heb je gedaan om het toch niet te betalen?

31-03-2006, 09:09
Nee hoor als het telefonisch gebeurd is en je hebt daarna geen contract van ze gekregen en binnen 7 werkdagen terug gestuurd is het niet rechtsgeldig. Ze hebben geen poot om op te staan. Dus niet betalen, zeg maar dat je er ee advocaat op afstuurt. Eens zien hoe snel ze terugkrabbelen.
Heb zelf trouwens ook telefonische verkoop gedaan voor verschillende bedrijven.

31-03-2006, 09:23

Citaat door bonbon:
Nee hoor als het telefonisch gebeurd is en je hebt daarna geen contract van ze gekregen en binnen 7 werkdagen terug gestuurd is het niet rechtsgeldig. Ze hebben geen poot om op te staan. Dus niet betalen, zeg maar dat je er ee advocaat op afstuurt. Eens zien hoe snel ze terugkrabbelen.
Heb zelf trouwens ook telefonische verkoop gedaan voor verschillende bedrijven.
ja want toen ze hadden gebeld,zei mijn man tegen hun: stuur ons meer informatie over.Toen kregen we het contract en dat moesten we invullen en terug sturen.

dat hebben we niet gedaan,want ik had die dingen ZELF wgescheurd en weggegooid

Pagina's : [1] 2 3