Bekijk volle/desktop versie : wééér ziek?



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2006, 13:14
Salaam alaikum,

Wat is dat toch? Ben ik de enige met een kind dat nu al 3x ziek is in nog geen 2 maanden???

Eerst had ie griep, een week op mijn schoot gezeten, helemaal niets kunnen doen. Dat was over, maar hij was best zwak geworden (niet gegeten) en superhangerig. Na 2 weken was ie weer een beetje de oude... tadaaadaaa kreeg ie diaree en overgeven, duurde bij elkaar zo'n 4-5 dagen, weer niets gegeten, hangerig etc en nu is dat bijna een week over en tadaaaaa...

volgens mij heeft ie nu waterpokken, voor de 2e keer??? !!!!

Toen ie baby was had ie nooit wat, niet eens griep of verkoudheid en nu opeens ziek ziek ziek... Hij is nu trouwens 2 jaar.

Ik wilde ff beetje klagen..... niet dat het vreselijk is, maar ook niet echt leuk.

M.

30-03-2006, 13:15


o ik was net ff blij dat mijn zoontje nooit ziek word...maar jouw zoontje had dat dus ook als baby.

ik heb het tot nu toe maar 1 keertje meegemaakt dat ie ziek was en het duurde ook maar 1 dag. verder is ie nooit ziek alhamdoelilah en ik hoop dat het zo blijft.

30-03-2006, 13:16
waterpokken 2x.. heeft ie dat gehad toen hij nog geen 1 was.. ja dan kan het wel.. maar 2 keer waterpokken? misschien is het wat anders..

wel zielig .. arm ventje.. heeel veel beterschap..

en ja, het heerst heel erg..

30-03-2006, 13:17
Wat zegt de Dokter Marisah?

30-03-2006, 13:17


mijn kids waren constant ziek toen ze pas naar school gingen

ik heb ze kauwvitamines van davitamon gegeven en het lijkt iets te stabiliseren

30-03-2006, 13:18
Zeg Alhamdulilah,

Ik kan best begrijpen dat je nu denkt van wat is dit nou, maar misschien is het el3ain???

30-03-2006, 13:22

Citaat door mother_to_be:
waterpokken 2x.. heeft ie dat gehad toen hij nog geen 1 was.. ja dan kan het wel.. maar 2 keer waterpokken? misschien is het wat anders..

wel zielig .. arm ventje.. heeel veel beterschap..

en ja, het heerst heel erg..
Het kan wel 2x waterpokken want ik heb dat zelf ook gehad. Een keer toen ik een jaar of 5/6 was en nog een keer toen ik een jaar of 17 was. Ik was toen naar de dokter gegaan en die zei dat ik voor de 2e keer waterpokken had volgens hem kan dat wel maar komt het gewoon niet zo vaak voor

30-03-2006, 13:22
Ik moet zo de huisarts bellen, want ze hadden pas een afspraak voor morgen, einde middag. Nou als het waterpokken zijn dan heb je speciaal spul tegen de jeuk en dan wil ik niet 2 dagen wachten voordat ik het in huis heb. (hij krabt nu namelijk al op zijn buik)

De 1e keer dat ie waterpokken kreeg was ie inderdaad nog geen 1 jaar.

Enne... ik weet dat het niet vreselijk is (de ziektes zijn onschuldig), dus moet ik ook zeggen alhamdoelilah. Maar het is wel erg vaak. Mss dat ie zijn babytijd inhaalt?

Als ze opeens naar school gaan, dan komen ze opeens in aanraking met een heleboel bacterien, maar er is wat dat betreft niets veranderd. Hij komt nu niet opeens meer of minder in aanraking met anderen.

30-03-2006, 13:24
Het kan ook mazelen zijn, lijkt een beetje op waterpokken, volgens mij als je eenmaal waterpokken hebt gehad krijg je het niet meer, want dan ben je immuun voor de ziekte...

Heel veel beterschap !

xx

30-03-2006, 13:30

Citaat door nadorhalfbloed:
Het kan ook mazelen zijn, lijkt een beetje op waterpokken, volgens mij als je eenmaal waterpokken hebt gehad krijg je het niet meer, want dan ben je immuun voor de ziekte...

Heel veel beterschap !

xx
Worden ze daar niet voor ingeent? Nou ik ga de dokter bellen, kijken of ik erdoor kom en wat die zegt. Zal wel weer langs moeten komen... hele wereldreis...

30-03-2006, 13:31
Bij Lina is t omgekeerd. Ze was vanaf haar geboorte tot aan 8 maanden dagelijks ziek. Dat ze zelf zowat iedere week naar eerste hulp moest en 1 keer werd opgenomen in t ziekenhuis. Nu is dat niet meer zo elhamdoelilah. Moge Allah swt je zoontje genezen Amin.

30-03-2006, 13:36
ja als het voor zijn 1 jaar heeft gehad, dan is de kans heel groot dat hij het daarna weer krijgt...

die jeuk weer.. vind het wel sneu voor m

30-03-2006, 13:38



Citaat door Souraida:
Bij Lina is t omgekeerd. Ze was vanaf haar geboorte tot aan 8 maanden dagelijks ziek. Dat ze zelf zowat iedere week naar eerste hulp moest en 1 keer werd opgenomen in t ziekenhuis. Nu is dat niet meer zo elhamdoelilah. Moge Allah swt je zoontje genezen Amin.
Oh echt? Wat erg zeg, helemaal als ze klein zijn lijkt het me dubbelschrikken.. nu denk ik echt zo van ag... hij is nu groot, maar als ie klein zou zijn zou ik al laaaaang... bij de dokter voor de deur zitten denk ik.

Ik sta nog steeds in de wacht bij de dokter.....

Volgens mij heeft mijn zoontje er niet veel last van, hij rijdt door het huis op zijn auto'tje, kletst en is ondeugend... hahah...

30-03-2006, 13:45

Citaat door Marisah:
Oh echt? Wat erg zeg, helemaal als ze klein zijn lijkt het me dubbelschrikken.. nu denk ik echt zo van ag... hij is nu groot, maar als ie klein zou zijn zou ik al laaaaang... bij de dokter voor de deur zitten denk ik.

Ik sta nog steeds in de wacht bij de dokter.....

Volgens mij heeft mijn zoontje er niet veel last van, hij rijdt door het huis op zijn auto'tje, kletst en is ondeugend... hahah...
Ja klopt als ze kleiner zijn is t dubbel schrikken. Ik kon niet slapen en was vaker midden in de nacht naar de eerste hulp. Ewa ja elhamdoelilah

30-03-2006, 13:48
Ik moet morgen op het inloopspreekuur langskomen... oh men! Om 830 uur! Dan moet ik hem echt wekken en is ie supersjaggy de hele dag... En dan ook weer met de auto...

Pagina's : [1] 2 3