Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie dit ook?



Pagina's : [1] 2

30-03-2006, 11:29
De meeste huisvrouwen hebben schrale handen en verrotte nagels van het afwassen, gele vingers van de safraan of hier en daar een snee van al dat hakken en snijden in de keuken, maar ik...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....ik heb dit :




een eeltknobbel op mn muishand van al dat geinternet

ik doe vast iets verkeerd, ik leg em altijd op de desk neer maar ik heb er verder geen last van

waar ik wel last van heb is mn nek en mn schouders en mn rug en ik vertoon volgens mij ook rsi-verschijnselen ofzo...het is wel duidelijk dat ik onderhand maar eens moet gaan minderen met die stomme computer

Vertel, hebben jullie ook last van computerkwalen? Ik zie hier toch heel wat dames die ook uren per dag achter dat ding zitten, vallen jullie niet half uit elkaar???

30-03-2006, 11:34



Citaat door ExcuseMe:

waar ik wel last van heb is mn nek en mn schouders en mn rug en ik vertoon volgens mij ook rsi-verschijnselen ofzo...het is wel duidelijk dat ik onderhand maar eens moet gaan minderen met die stomme computer

Vertel, hebben jullie ook last van computerkwalen? Ik zie hier toch heel wat dames die ook uren per dag achter dat ding zitten, vallen jullie niet half uit elkaar???

Hier heb ik al jaren last van.... Combi van stress en de hele dag op het werk achter de pc...

30-03-2006, 11:37



ik heb nog nergens last van

30-03-2006, 11:38

Citaat door serenity:
Hier heb ik al jaren last van.... Combi van stress en de hele dag op het werk achter de pc...
dat kan toch niet goed zijn, ik heb sinds een paar dagen een nieuwe computer-stoel want ik zat altijd op zo'n lompe klapstoel, als het nu niet beter gaat dan moet ik een andere hobby gaan zoeken

als het voor je werk is dan heb je weinig keus maar je hoort wel eens van die verhalen van mensen die thuis komen te zitten met al die klachten enzo dus volgens mij is het best wel serieus

30-03-2006, 11:41


Waarom schaf je geen laptop aan?

30-03-2006, 11:42

Citaat door nadine26:
Waarom schaf je geen laptop aan?
ik heb een laptop, maar zo'n laptop muis irriteert me dus heb ik er een gewone aan aangesloten

30-03-2006, 11:42
Ahhh. Heb rugklachten, pijn in m'n schouders, pijn in m'n arm, koude handen, hoodpijn en toch...toch kan ik niet afkicken

30-03-2006, 11:43

Citaat door Oem Ishaaq:
Ahhh. Heb rugklachten, pijn in m'n schouders, pijn in m'n arm, koude handen, hoodpijn en toch...toch kan ik niet afkicken
oja die ook nog

als we gaan afkicken krijgen we volgens mij opvliegers en hallucinaties

30-03-2006, 11:44

Citaat door ExcuseMe:
oja die ook nog

als we gaan afkicken krijgen we volgens mij opvliegers en hallucinaties
Dat dacht ik ook..en dat kan ik de mensen thuis niet aan doen. Dus voor hun eigen bestwil...blijf ik maar m.nlen

30-03-2006, 11:45
wajoooow hahahha

30-03-2006, 11:47

Citaat door ExcuseMe:
dat kan toch niet goed zijn, ik heb sinds een paar dagen een nieuwe computer-stoel want ik zat altijd op zo'n lompe klapstoel, als het nu niet beter gaat dan moet ik een andere hobby gaan zoeken

als het voor je werk is dan heb je weinig keus maar je hoort wel eens van die verhalen van mensen die thuis komen te zitten met al die klachten enzo dus volgens mij is het best wel serieus

Het is ook serieus, ik heb van de huisarts allerlei spierontspanners gekregen en slikte ze als snoepjes, maar ze deden me helemaal niks.
Uiteindelijk wilde ze me morfine geven maar heeft ze zich bedacht......Toen kreeg ik psychosomatische fysiotherapie, da's dus masseren en praten over je dingen...Wel ok, maar da's 1x per week, en als je ineens last krijgt van stijve nek/ schouders kun je nergens terecht.
Via mijn manager ben ik gewezen op iemand die in Chinese geneeswijze doet, acupunctuur en soort botten kraken, dat hielp wel maar mocht niet meer van m'n huisarts omdat het schadelijk is....

Pff heel verhaal, ik zit er echt mee he!

30-03-2006, 11:48
En by the way, laptop is nog erger, daar zit je nooit mee in een goede houding!

30-03-2006, 11:48


Hahahahahahhahahahahah sorry...

30-03-2006, 12:00

Citaat door serenity:
Het is ook serieus, ik heb van de huisarts allerlei spierontspanners gekregen en slikte ze als snoepjes, maar ze deden me helemaal niks.
Uiteindelijk wilde ze me morfine geven maar heeft ze zich bedacht......Toen kreeg ik psychosomatische fysiotherapie, da's dus masseren en praten over je dingen...Wel ok, maar da's 1x per week, en als je ineens last krijgt van stijve nek/ schouders kun je nergens terecht.
Via mijn manager ben ik gewezen op iemand die in Chinese geneeswijze doet, acupunctuur en soort botten kraken, dat hielp wel maar mocht niet meer van m'n huisarts omdat het schadelijk is....

Pff heel verhaal, ik zit er echt mee he!
ow dat lijkt me heerlijk dat maseren maar dat kraken zou ik echt niet durven, dan breken ze toch zowat je nek ofzo, brrrrr nee niks voor mij maar ze mogen mij wel kopen slapkneden

maar zie je het nog wel zitten om naar je werk te gaan dan?

30-03-2006, 12:06

Citaat door ExcuseMe:
ow dat lijkt me heerlijk dat maseren maar dat kraken zou ik echt niet durven, dan breken ze toch zowat je nek ofzo, brrrrr nee niks voor mij maar ze mogen mij wel kopen slapkneden

maar zie je het nog wel zitten om naar je werk te gaan dan?

Kraken klinkt erger dan het is, ik was ook heel bang maar eigenlijk is het heel simpel. Soms met bepaalde bewegingen kraak je jezelf al, dus is niet zo erg hoor.

Ik heb sinds vorig jaar een nieuwe baan waar ik veeeeeeeeeeeeel relaxter werk, dus de laatste tijd gaat het erg goed alhamdoullah.

Pagina's : [1] 2