Bekijk volle/desktop versie : Je kindje voor het eerst naar de kleuterschool



Pagina's : [1] 2

30-03-2006, 10:57

Ik mis hem zo, nu al
het is toch anders dan de peuterspeelzaal,
hij moet nog wel even voor halve dagen wennen maar toch, het word al een grote jongen

Toen ik hem vanmorgen bracht, ging ik eerst bij hem zitten in de kring,
zegt ie: Mama je mag nu wel gaan hoor......dus ik dacht

Maargoed dit moest ik effe kwijt,
wie had nog meer moeite met de 1e schooldag van zijn kindje? of waren jullie juist blij

Ik heb nu wel meer tijd voor mezelf, en die benut ik op elke seconde

Alhoceima Rose


30-03-2006, 10:59


bij mij precies hetzelfde verhaal,ik stond daar met een brok in mijn keel en mijn dochter stuurde me gewoon naar huis


bij al mijn kinderen is het zo makkelijk gegaan alhamdoelilah,terwijl ze niet naar een speelzaal zijn geweest...ik stond daar en hun stonden daar zo

30-03-2006, 11:03

Citaat door Alhoceima_Rose:

Ik mis hem zo, nu al
het is toch anders dan de peuterspeelzaal,
hij moet nog wel even voor halve dagen wennen maar toch, het word al een grote jongen

Toen ik hem vanmorgen bracht, ging ik eerst bij hem zitten in de kring,
zegt ie: Mama je mag nu wel gaan hoor......dus ik dacht

Maargoed dit moest ik effe kwijt,
wie had nog meer moeite met de 1e schooldag van zijn kindje? of waren jullie juist blij

Ik heb nu wel meer tijd voor mezelf, en die benut ik op elke seconde

Alhoceima Rose

Wat schattig!!!!!!!

Hij kan beter zelf zeggen dat je mag gaan dan dat hij de hele buurt bij elkaar schreeuwt en niet op school wilt blijven, maar met jou naar huis wilt.
Dan zal je helemaal een rot gevoel hebben.
Nu heeft ie het be3da Inshallah naar zijn zin..........

30-03-2006, 11:11

Citaat door islaamparel:
bij mij precies hetzelfde verhaal,ik stond daar met een brok in mijn keel en mijn dochter stuurde me gewoon naar huis


bij al mijn kinderen is het zo makkelijk gegaan alhamdoelilah,terwijl ze niet naar een speelzaal zijn geweest...ik stond daar en hun stonden daar zo

Dat is wel fijn inderdaad, vooral als ze nooit naar de peuterspeelzaal zijn geweest.
Mijn zoontje zit nu al 2 jaar op de peuterspeelzaal, en achteraf gezien vind ik het best veel voor hem.
Ik denk als ik een 2e kindje zou krijgen inschallah, zou ik hem/haar pas op 3 of 3,5 op de peuterspeelzaal plaatsen om te wennen.


30-03-2006, 11:12


Oh wat erg ik kan er niet aan denken om Samia langer dan een half uur te moeten missen..Als ik baby foto's kijk van Samia en ik kijk nu naar haar... tabarkAllah ze wordt al zo'n grote meid..alles gaat zo snel.. straks zit ik haar trouwfeest te plannen

30-03-2006, 11:13

Citaat door marocloubna:
Wat schattig!!!!!!!

Hij kan beter zelf zeggen dat je mag gaan dan dat hij de hele buurt bij elkaar schreeuwt en niet op school wilt blijven, maar met jou naar huis wilt.
Dan zal je helemaal een rot gevoel hebben.
Nu heeft ie het be3da Inshallah naar zijn zin..........

Ja dat klopt inderdaad, alhamdoellilah hij heeft het erg naar zijn zin op school


30-03-2006, 11:15
ik was die dag om 4u 's ochtends op...ik ontbeet pas toen ik terugkwam en het was heeel anders zonder hen

en 1 van de 2 heeft 4 weken lang elke ochtend gebruld, dat was helemaal niet leuk

30-03-2006, 11:15

Citaat door boug85:
Oh wat erg ik kan er niet aan denken om Samia langer dan een half uur te moeten missen..Als ik baby foto's kijk van Samia en ik kijk nu naar haar... tabarkAllah ze wordt al zo'n grote meid..alles gaat zo snel.. straks zit ik haar trouwfeest te plannen

Ja joh, had ik ook, geniet van je kindje want ze worden echt zoo snel groot


30-03-2006, 11:16
de mijne gaat na de zomer heel de dag zal hem ook wel missen ook al roep ik nu hart van o wat heerlijk heel de dag rust hihhihih
gisteren was ie met mijn broertje en zijn verloofde heel de dag naar avontuureland ik moest om 7 uur weg dus had hem heel de dag niet meer gezien ik miste hem zo erg
dus we weten wat je mee maakt alhoecima rose

30-03-2006, 11:17

Citaat door noona:
ik was die dag om 4u 's ochtends op...ik ontbeet pas toen ik terugkwam en het was heeel anders zonder hen

en 1 van de 2 heeft 4 weken lang elke ochtend gebruld, dat was helemaal niet leuk

zo herkenbaar


30-03-2006, 11:18
mijn moeder vindt het geweldig want nu hoeft ze neit meer op te passen...

30-03-2006, 11:20

Citaat door xxxboy&:
de mijne gaat na de zomer heel de dag zal hem ook wel missen ook al roep ik nu hart van o wat heerlijk heel de dag rust hihhihih
gisteren was ie met mijn broertje en zijn verloofde heel de dag naar avontuureland ik moest om 7 uur weg dus had hem heel de dag niet meer gezien ik miste hem zo erg
dus we weten wat je mee maakt alhoecima rose

Wallah ik ben zo blij dat ik niet de enige ben


30-03-2006, 11:21



Citaat door noona:
mijn moeder vindt het geweldig want nu hoeft ze neit meer op te passen...

30-03-2006, 11:26

Citaat door Alhoceima_Rose:

Wallah ik ben zo blij dat ik niet de enige ben

nee gelukkig zijn we niet de enigste..... ik denk dat alle moeders hier last van hebben..maar gelukkig is het van korte duur,en daarna is het genieten geblazen

30-03-2006, 11:37
gelukkig is het nog niet zo ver bij mij.

Pagina's : [1] 2