Bekijk volle/desktop versie : Wat mij opvalt..



Pagina's : [1] 2

30-03-2006, 00:55
Vrouwen, als jullie iets ergs meemaken met jullie ventje.. waarom openen jullie dan topics in de trant van; "ik snap mannen echt niet meer." , "mannen zijn honden" , "mannen dit , mannen dat".

Doen jullie dat om het leed voor julliezelf te beperken en het maar af te schuiven op alle mannen dat jouw sukkeltje je niet goed behandeld. Krijgen jullie daardoor innerlijk rust ofzoiets...? Kunnen jullie niet leven met het feit dat je gefaald hebt en met een idioot gaat.

Mohiem , jullie doen maar.. het viel me alleen op.

30-03-2006, 01:00



Citaat door Nisar:
alaikoem salaam,

Denk eerder om hun ervaringen te delen met andere vrouwen... En tips/adviesen te krijgen...



Nisar
Delen is iets anders dan "ik snap mannen echt niet meer"
Zeg dan "ik snap mn man echt niet meer"


30-03-2006, 01:01

Citaat door Wayagher:
Vrouwen, als jullie iets ergs meemaken met jullie ventje.. waarom openen jullie dan topics in de trant van; "ik snap mannen echt niet meer." , "mannen zijn honden" , "mannen dit , mannen dat".

Doen jullie dat om het leed voor julliezelf te beperken en het maar af te schuiven op alle mannen dat jouw sukkeltje je niet goed behandeld. Krijgen jullie daardoor innerlijk rust ofzoiets...? Kunnen jullie niet leven met het feit dat je gefaald hebt en met een idioot gaat.

Mohiem , jullie doen maar.. het viel me alleen op.
hahahaha, het is idd opvallend

30-03-2006, 01:08

Citaat door Wayagher:
Vrouwen, als jullie iets ergs meemaken met jullie ventje.. waarom openen jullie dan topics in de trant van; "ik snap mannen echt niet meer." , "mannen zijn honden" , "mannen dit , mannen dat".

Doen jullie dat om het leed voor julliezelf te beperken en het maar af te schuiven op alle mannen dat jouw sukkeltje je niet goed behandeld. Krijgen jullie daardoor innerlijk rust ofzoiets...? Kunnen jullie niet leven met het feit dat je gefaald hebt en met een idioot gaat.

Mohiem , jullie doen maar.. het viel me alleen op.
Het is makkelijker om de fout bij een ander te zoeken dan jezelf te onderzoeken op de vraag wat had ik kunnen doen om het beter te maken..het is ook makkelijker om te zeggen/geloven dat mannen gewoonweg allemaal zo zijn dan je te beseffen dat slechts je partner een rotzak is..I think..Denk dat het ook ligt aan het type vrouw..net zoals een type man ook voortdurend praat in termen als vrouwen zijn..vrouwen dit vrouwen dat..

30-03-2006, 01:10


Ik heb er geen relatie voor nodig gehad om tot deze conslusies te komen

30-03-2006, 01:18

Citaat door nana_:
Ik heb er geen relatie voor nodig gehad om tot deze conslusies te komen
Tja, we hebben niet allemaal slechte vaders en broers.

30-03-2006, 01:20
weer een onozele topic

30-03-2006, 01:25

Citaat door <:
weer een onozele topic
Ik probeer juist die andere onnozele topics te begrijpen...

30-03-2006, 01:27

Citaat door Wayagher:
Tja, we hebben niet allemaal slechte vaders en broers.
Mijn vader is een prachtige man! Al-hamdoelilah

Door hem blijf ik nog hoop houden ookal zie ik je dat alle ellende door mannen veroorzaakt worden. Natuurlijk zijn er goede mannen maar de meeste mannen denken niet met hun hersenen dat kun je niet ontkennen.

30-03-2006, 01:29

Citaat door nana_:
Mijn vader is een prachtige man! Al-hamdoelilah

Door hem blijf ik nog hoop houden ookal zie ik je dat alle ellende door mannen veroorzaakt worden. Natuurlijk zijn er goede mannen maar de meeste mannen denken niet met hun hersenen dat kun je niet ontkennen.
Dan leef jij toch in een bepaalde aso wijk ofzo hoor..
Hier allemaal nette mensen, nette mannen ... de dorpsgek niet meegerekend.

30-03-2006, 01:32

Citaat door Wayagher:
Ik probeer juist die andere onnozele topics te begrijpen...
Wat maakt het weer uit laten ze maar onzinuitkramen daar dient het toch voor

30-03-2006, 01:32

Citaat door Wayagher:
Dan leef jij toch in een bepaalde aso wijk ofzo hoor..
Hier allemaal nette mensen, nette mannen ... de dorpsgek niet meegerekend.
valt wel mee


ja tuurlijk

30-03-2006, 01:34



Citaat door <:
Wat maakt het weer uit laten ze maar onzinuitkramen daar dient het toch voor
soms erger ik me aan dingen, dan moet ik het van me afschrijven anders word ik depressief

30-03-2006, 02:00

Citaat door Wayagher:
Vrouwen, als jullie iets ergs meemaken met jullie ventje.. waarom openen jullie dan topics in de trant van; "ik snap mannen echt niet meer." , "mannen zijn honden" , "mannen dit , mannen dat".

Doen jullie dat om het leed voor julliezelf te beperken en het maar af te schuiven op alle mannen dat jouw sukkeltje je niet goed behandeld. Krijgen jullie daardoor innerlijk rust ofzoiets...? Kunnen jullie niet leven met het feit dat je gefaald hebt en met een idioot gaat.

Mohiem , jullie doen maar.. het viel me alleen op.
Waarom zeg je gelijk jullie

30-03-2006, 02:02

Citaat door Naadjuh:
Waarom zeg je gelijk jullie
heb het over degene die doen waar ik op doel in dit topic..
het zijn er meerdere, dus vandaar jullie..

Pagina's : [1] 2