Bekijk volle/desktop versie : story!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

10-06-2002, 10:32
Karim belde me steeds vaker op. Ik begon het eerlijk gezegd wel leuk te vinden. Hij was echt heel lief voor me. Ik besloot vandaag om mijn vriendin te bellen, met wie ik dus ruzie had over het feit dat zij mijn nummer had weggegeven. Ik zei haar dat ik het echt niet leuk vond eerst, maar dat ik het nu allemaal toppie vind. Ze begon te lachen. " ik wou je al eerder bellen om mijn excuses aan te bieden, maar ik dacht laat haar maar eerst afkoelen". Enne….ik zou nooit jou nummer geven aan niemand als ik niet wist dat degene een player zou zijn. Hij had toen jij wegging met mij gekletst en hij was heel lief en ik wist dat hij alleen het beste wou. Geeft niet …..hij heeft mij vaak gebeld en ik ben zelfs een keer wat met hem gaan drinken. Hij zegt dat hij mij wilt als zijn vrouw. Wat?!?! Serieus. Jaa. Hij wilt mijn hand binnenkort komen vragen. Woellah, laila echt leuk voor je. Weet je wat een knappe en een lieve man dat is. Echt woellah je hebt geluk met hem. Jaaa, ik weet het, zei ik tegen mijn vriendin. Wanneer komt hij? Vroeg zij. Volgende week zaterdag. Tenminste dat is wat hij tegen mij en mijn ouders heeft gezegd. OOOO, weten je ouders het ook??? Jaa, mijn moeder is al helemaal in de weer met koekkies. Ze vind het helemaal te gek. Ook mijn vader vind het een hele verlossing om eindelijk van mij af te zijn. Hij lachte zelfs tegen mij. Goh, dat is inderdaad een verandering, zei mijn vriendin. Hahahah, we lachten beiden. Ik heb je erg gemist, zei ik tegen mijn vriendin. Ik jou ook….maarre ik kom zekers voor volgende week langs om je te helpen. Jaaa das goed. Ik was blij dat ik en mijn vreindin normaal met elkaar konden praten. Mijn zus en mijn moeder waren druk bezig en telkens wanneer de keuken binnen kwam om te helpen stuurden zij me weg. Al had ik geweten dat het zoveel goeds met zich meebrengt als je gaat trouwen dan was ik al veel eerder gaan trouwen. Ik was een aantal kilo's kwijt geraakt en zag er slank uit. Ik was blij met mijn figuur. Enne mijn moeder zei voor het eerst sinds ik me kan herinneren dat ik er mooi uitzag.

Karim belde mij vandaag nog op, of we samen wat te gaan eten. Ik had wel zin om met hem mee te gaan…..maar officieel kon dat nog niet. Ik besloot niet te gaan en had een smoesje verzonnen. Ik heb hoofdpijn karim. Aaagh el hbiba djelie, heb je hoofdpijn? Jaa, ik stelde me nog een klein beetje aan. Hij zei me dat ik dan beter thuis kon blijven. Okee, ik ga dan niet vandaag el hbiba…ik wacht tot jij weer beter bent. Je moet er wel gezond uitzien op ons feestje. Karim maakte mij helemaal gelukkig. Ik wist dat hij een goede man voor mij zou zijn. Mijn broer vond het ook helemaal te gek dat een neefje van zijjn vriend met mij ging trouwen. Hij kent Karim ook en hij weet dat het een rustig jongen is. Dat is een geruststelling voor mij geweest. Toen ik naar school ging, kwam ik Karim onderweg tegen. Hij zei me dat hij me wel ff met de auto wou brengen. Ik stapte in en we reden richting school. Hij zette muziek op vanne???( Eh die ene van dik m3eja tfoezie…ranie 3edda koenzie..volgens mij heet hij hajib
) Hij begon spontaan mee te zingen. Hij keek me aan en zong. Wat een gevoel in mijn buik. Hij keek me aan en zag niet dat de auto die voor hem reed stil stond,enne in een keer, BAM!!! Ik schoot naar voren tegen de ruit aan en Karim ook. Ik werd helemaal duizelig. Ik zag niets meer voor me..alles werd zwart. Ik probeerde mijn ogen open te houden..maar het lukte niet. Het enigste wat ik daarna hoorde..is de sirene van de ambulance…vervolgens werd ik op de brancard gelegd en werd ik weggereden.

10-06-2002, 10:47


Ik hoorde de sirenes loeien. OP een gegeven moment hoorde ik niets meer. Toen ik bijkwam zag ik mijn moeder bij mijn hoofd. Ze huilde zachtjes...a benti yaa benti, zei ze zacht. Ik wou tegen mijn moeder zeggen dat het beter ging met mij, maar er kwam niets uit mijn mond. Mijn moeder zag dat ik het probeerde, maar ze hield me tegen. Ook mijn vader zat bij de voeteinde. Mij zus was er niet. Ik draaide me om...enne zag dat mijn zus er toch was. Ze kwam net aanlopen van de wc. Ik voelde me beroerd. Waar is Karim..dacht ik. Zou het goed gaan met hem, of zou hij er ernstig aan toe zijn??? Ik hoop het eerste.

MIjn ouders en mijn zus werden de kamer uitgestuurd door de verpleegster. Ik was nu alleen in de kamer met de verpleegster. Gaat het met je, vroeg ze me. Ik knikte. Goed zo meisje. Ik heb een vervelende mededeling voor je. De man die samen met jou was die is zwaargewond. Hij is op de intensive care. Safieeeeeeee, die woorden deden mijn hart sneller doen kloppen . Neee, dat kan niet. Waarom, yaa rabie??? Ikkke, ik wil m zien, zei ik stotterend. Nee...hij zit op de IC zei ik, zei de verpleegster. Ik begon te huilen. Denk ook aan jou situatie..je bent nog niet genezen...jij bent ook gewond, zei ze.

Safie, ik viel in een diepe slaap. Ik droomde dat het weer helemaal goed ging met ons beiden. HIj zag er stralend uit in mijn dromen...en ik zag dat we hand in hand liepen...we waren de gelukkigste. Ik werd wakker van iemand die over me heen was gebuigd. Ik zag een donkere vlek. Ik probeerde mijn ogen wijder te maken om te zien wie het was.....

Het was mijn vriendin. Ze had rode ogen. Laila...oooo laila het spijt me zoo!!! Wat spijt haar?? Vroeg ik mezelf af. Laila..ik ben niet meteen gekomen....ik was in Breda en ging niet naar school vandaag. Ik kreeg een telefoontje van je zus. Hoe bedoelt ze niet gelijk gekomen?? Ik vroeg haar wat voor dag het vandaag was. Het is vandaag de derde dag dat je hier ligt, laila! Wat!?!?!?!?!? Drie dagen lig ik in het ziekenhuis?? Ze sloeg haar armen om me heen en begon te snikken.

10-06-2002, 18:41
NEEEEEEEEEEEE.........als er maar niks met Karim is.....wajewwwwww, maar toch vrees ik het ergste


Missje

11-06-2002, 20:10
ik hoop dat er niets is met karim!!!!!


jalatif jalatif, what the xxx is going on????

Ik hoop dat je er wel een goede einde aan gaat maken, want ooooooooooooo als het niet zo is, men dan is het echt shit.

Nawaltje ga maar lekker door hoor schatje, laat je fantasie de vrije loop.

boesa's from camillia

13-06-2002, 11:03


Dank je wel meissies......heel erg lief van jullie!!!!!


Maar op dit moment laat ik jullie nog in de spanning, omdat ik heel veel tentamens heb die ik moet leren!!!


Boessaaaaaaaaaaaaaaaa,

14-06-2002, 10:52
ik duwde haar zowat omver. Wat...Wawaaat iss er? Vroeg ze me stotterend. Ik MOET karim zien. Maarre lailaa..zei naima....ik heb gehoord dat hij op Intensive care ligt!! Nou en ik ga daar heen!

Lailaaaa, je ligt helemaal in verband! Naimaa...ga je me helpen of ga je daar staan treuzelen??

"Duw die rolstoel hierheen en leh mij daarin!" Oeef, laila je blijft altijd eigenwijs! Mijn ouders waren intussen al weggegaan. We reden de gang op ...overal zusters!!!!! Naima reed mij richting intensive care. ShiT.....die deur is dicht en niemand mag naar binnen. Oppeeen zag ik dat er een broeder met een ziekenbed naar buiten kwam.................


Mijn hart stond stil. Naimaa..kijk is goed naar die ziekenbed...is dat niet...niet Karim??? Naima keek scherp....we stonden nogal ver dus we zagen het niet goed.

Allahoe akbar, allahoe akbar zei mijn vriendin ineenkeer. Die woorden... Ik viel flauw toen zij die woorden uitsprak maar ik hoorde die woorden door mijn hoofd galmen. Mijn vriendin schudde mij wakker....Lailaaaaaaaaaa.....A>U>B lailaaaaaaaaa...ik hoorde haar jammeren. . Lailaaaaaaaaaaaaa, hoor je me!! Lailaaa, karim leeft. fluisterde ze. Ik zag m! Hij deed zijn ogen open. Ik zag het......hij was het KARIM!!!! Ik was meteen wakker. Waar..waar is ie?????

14-06-2002, 11:01
nawal ga jij maar lekker verder met je tentamens leren,

We wachten wel op het vervolg, het laatste stuk heeft ons in ieder geval wel weer gerustgesteld, goedzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muhim talk to you later,

A lot off kisses camillia_3

14-06-2002, 11:04
foutje het berichtje hierboven is van camillia_3, en niet van lelalaila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat heb ik nou altijd,maar dan weet je het in ieder geval he nawal.

doei doei groetjes van een stupid girl!!!!!!!!!!!!!!!!

14-06-2002, 11:07
Daaaar hij gaat een kamer in....sneeeeeeeel duw me daarheen. Nee, laila er zijn veel mensen bij. Lailaa...ik geloof dat ik jou schoonmoeder en vader zie. Zijn moeder huilt zachtjes en zijn vader troost haar!!

Waat ..ik zie niemand...waar dan...daar laila...ik zag het niet goed. Ik wreef in mijn ogen en zag inderdaad een vrouw en een man. Ook zag ik een kleine jongetje...maar die hoorde er volgens mij niet bij...want hij liep verder.

Kom, laila naar jou kamer..strax komt de zuster en ziet ze niemand! Dan gaat ze pas echt boos worden...okeee zei ik met mijn ogen teneergeslagen.

Eenmaal 5 minuten op de kamer..kwam de zuster binnen. HAllo.....gaat het alweer beter?? Kan je je een beetje bewegen??

jaa, maar heel erg moeizaam.

OKee...ik kom strax je bloeddruk meten. Blijft je vriendin hier nog, want het bezoekuur is eigenlijk al voorbij!

Neeeee, ze moet met mij blijven, want anders val ik flauw!!

14-06-2002, 11:18
IK voelde me eigenlijk al beter. IK wou rennen om Karim te zien. Maar het was inderdaad raar om daar naar binnen te vallen, waar zijn ouders bij zijn.

10 minuten later hoorde ik geklop om mijn kamer deur. Naima liep naar de deur. Salaam oe alaikoem..hoorde ik een vrouwenstem. Ligt hier ene LAila??? Jaa, hoorde ik naima zeggen. Mag ik misschien binnenkomen?

Ja, tuuurlijk hoorde ik naima zeggen. In een keer zag ik een mooie vrouw van ongeveer 40 jaar. ze zag er heel modern uit. Salaam a benti...jij kent mij niet en ik jou eigenlijk ook niet. Maar ik ben Salima...de moeder van Karim. Dat zij de moeder was kon ik al zien toen ze binnen kwam. Karim heeft de mond en kuiltjes van zijn moeder. Salaam a galti..ik wou voorover komen..maar had ineen keer pijn in mijn rug! Auuuuuuuuuuuuu, schreeuwde ik uit van de pijn. Kijk uit laila....a benti blijf gewoon liggen. Ze was te hulp geschoten en hield mijn arm vast. Semhilie a galthi. Geeft niet...je moet blijven rusten. Ik ben hier gekomen omdat ik van mijn zoon hoorde dat jij hier ook lag. KArim....is het goed met hem??? Jaa, a benti...3laa slemtkoem bzoez! Mijn zoon stuurde mij naar de receptie om jou op te zoeken...hij wilt weten hoe het gaat met je. En hij wilt dat ik jou ontmoet...ik wilde het ook heel graag. DAarom ben ik hier. Mijn zoon heeft je al verteld dat wij vorige week zaterdag zouden komen....maar zoals je nu al ziet....koelsi m3a el mektaab a benti! Kijk wat allah wou...hij wou dat wij elkaar niet thuis maar in het ziekenhuis zouden tegenkomen. Ja ik glimlachte naar haar. Wat een lieve vrouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maar ik a benti. Insha allah zal het goed gaan met jullie beiden! Galti....el hamdo lilah dat je zoon niets mankeert! Ze keek me glimlachend aan met tranen in haar ogen. O yaa rabie wat een lieve vrouw!

14-06-2002, 11:34
KEEP GOING GIRLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL



bye bye

14-06-2002, 20:31
thnkx Camiliaaa,

Ik zal maandag verder gaan enne ik kan jullie alleen maar zeggen....dat het verhaal een hele andere wending zal krijgen!!! Wat er gaat gebeuren.......................


KIjk de volgende keer naar:


STORY< presented by NAwal



groetjes aan iedereeeeeeeeeeeeeeen!

14-06-2002, 20:41


Wat hedde gij nouuuuuuu wit in petto voor ons..??? hihihi ben benieuwdd


Ciaaaaaaaokes

17-06-2002, 11:39
Ik keek mijn vrindin naima glimlachend aan. "Lailaa, wajooow wat een lieve vrouw was dat". Woellah, laila ik zie dat je straalt...je bent echt gelukkig. Nee, zei ik tegen haar. Wat!?!?!?!?

Ik ben niet gelukkig...ik zou pas gelukkig zijn als ik Karim weer eens kon zien. OOOefff je liet me schrikken! Wat lief van je, lailaa. Ik hoop echt dat je gelukkig wordt met hem.

IK ga strax wanneer het bezoekuur is afgelopen naar hem toe naima. Ik zet ff deze boeket rozen in een vaas, zei naima. Jaaa is goed. Ik ging ff liggen. Laila, ik ga nu naar huis, want mijn moeder weet niet waar ik ben..ik ben rechtstreeks naar jou gekomen. OOOh, ok das goed. Maar dan moet je me wel beloven dat je morgen weer komt! Ahum...en met een doos bonbons!!!! hahahaha, lachte ze. Ik ben blij dat het beter gaat en ze vloog de kamer uit. Ik merkte nu pas hoe stil het wel niet was in mijn kamertje. Die stilte...het was wel lekker, maar ik miste mijn ouders en zus. Ze waren er vanochtend. Mijn moeder had meteen van alles en nog wat meegenomen voor mij> kleding enz. Ik besloot om mijn badjas uit te doen en mijn pyjama aan te doen. Oeeeei , dat deed vreselijk pijn. Was naima er maar!!!

Ik kon mijn armen moeilijk bewegen. Ik deed toch wel mijn best. In een keer hoorde ik geklop. EEN momentje riep ik!! Pfff...ik deed toch maar weer mijn badjas aan, dat was veel makkelijker!!!

KOm maar binnen!!! In een keer zag ik ......KARIM!!! In een rolstoel kwam hij binnenrijden.....Lailaaa, zei hij....hoest met mijn HBIBA?? OOOh KARIM!!! Alles goed met je??? IK dacht..ooooo karim ik dacht...ik begon te huilen...ik kon die woorden niet over mijn lippen krijgen. Stil maar, laila. Het gaat el hamdo lilah weer beter met ons beiden. Wat gebeurd is , was mektaab, daar kunnen we niet onderuit! HIj had ook tranen in zijn ogen. Karim..ik was zielsgelukkig toen jou moeder net kwam bij mij en toen ze me vertelde dat het beter ging met jou. Laila...ik ook. Ik heb mijn moeder meteen gestuurd toen ik bijkwam. OOh, laila ik hou van je! Ik begon te huilen...we omhelsden elkaar. We leken net een stelletje kneuzen. Hij zat in zijn rolstoel en ik lag op mijn bed. Hij had verband om zijn hoofd en gips op zijn arm. Hij bleef me aankijken....ik kon hem zo niet aanzien met dat verband om zijn hoofd heen...het deed pijn in mijn hart om hem zo te zien!

Laila? zei hij rustig. Wat is er? vroeg ik hem. Wat vind je van je schoonmoeder zei hij lachend. Jij lijkt veel op je moeder Karim. Is dat positief of negatief zei hij er lachend achter. Wajoooooow, durf je dat nog te vragen zei ik. Haaahhaha, hij lachte...OW AUw...schreewde hij. Stttttttttttttttttt, karim je moet voorzichtig zijn. Niet lachen!!! Gaat moeilijk met jou in de buurt zei hij. Kom je mee, gaan we naar het kamertje hiernaast heb je een tv en dan kunnen we zitten daar! KOm je mee met je URKELTJE IN ZIJN ROLSTOEL??? hahaha, Karim, Yallah.....ik wou opstaan en in mijn rolstoel zitten, maar ik werd duizelig. LAilaa, lailaa, gaat het?? Ehh, ja. KOm ik help je wel ff. Ben je gek schreeuwde ik het uit...jij bent een nog ergere zombie dan ik en je wilt mij helpen???

Ik ging in de rolstoel zitten en we reden net twee oudjes de kamer uit! Eenmaal in de tv-kamertje aangekomen.....

17-06-2002, 11:45
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? eenmaal in het kamertje aangekomen, TOEN waaaaaaaaaaaaat.

Girly je kan ons echt in spanning houden, wejooooooooooooooooo, kom snel met je vervolgggggggggggggggggggggggg.


Muhim schrijfse lieverd

camillia_3

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9