Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik doen



Pagina's : [1] 2

28-03-2006, 23:31
Hallo mensen, ik zit met een probleem nou echt een probleem ook al niet, ik werk sinds kort, en sinds dat ik daar werk, heb ik een jongen ontmoet, hij is een taxichauffeur, hij komt elke keer koffiedrinken en dan zit die me altijd uren lang aan te kijken, en te lachen, hij geeft me ook knip oog, maar me collega's zeggen hij is een player wat moet ik doen, hij vraag ook geef je nr, wat moet ik doen geef me een raad mensen. er op in gaan of niet

28-03-2006, 23:37


schat, begin nooit aan jongens!

28-03-2006, 23:44
hahah kan ik ook doen, maar alles wat ik zeg vind die ook goed, snap je, ik weet ook niet of die een vriendin heb etc ik weet helemaal niks van hem
alleesn zijn lach ken ik

28-03-2006, 23:44
als je een kaaskop bent moet je vooral doen wat je wilt..

jullie hebben tog geen regels a dieren

28-03-2006, 23:44



Citaat door anitha:
Hallo mensen, ik zit met een probleem nou echt een probleem ook al niet, ik werk sinds kort, en sinds dat ik daar werk, heb ik een jongen ontmoet, hij is een taxichauffeur, hij komt elke keer koffiedrinken en dan zit die me altijd uren lang aan te kijken, en te lachen, hij geeft me ook knip oog, maar me collega's zeggen hij is een player wat moet ik doen, hij vraag ook geef je nr, wat moet ik doen geef me een raad mensen. er op in gaan of niet
dat zegt genoeg toch?

28-03-2006, 23:45

Citaat door anitha:
hahah kan ik ook doen, maar alles wat ik zeg vind die ook goed, snap je, ik weet ook niet of die een vriendin heb etc ik weet helemaal niks van hem
alleesn zijn lach ken ik
ik zou gewoon mee flirten

28-03-2006, 23:46
als je een kaaskop bent moet je vooral doen wat je wilt..

jullie hebben tog geen regels a dieren

ik ben geen kaaskop, als je niks te zeggen reageer dan niet, want nl zijn ook mensen, heb je niet geleerd dat je mensen inhun waarde moet laten, maakt niks uit of ze wit,zwart zijn,daaamm

28-03-2006, 23:47

Citaat door anitha:
Hallo mensen, ik zit met een probleem nou echt een probleem ook al niet, ik werk sinds kort, en sinds dat ik daar werk, heb ik een jongen ontmoet, hij is een taxichauffeur, hij komt elke keer koffiedrinken en dan zit die me altijd uren lang aan te kijken, en te lachen, hij geeft me ook knip oog, maar me collega's zeggen hij is een player wat moet ik doen, hij vraag ook geef je nr, wat moet ik doen geef me een raad mensen. er op in gaan of niet
Negeren... dan weet ie zelf hoe laat t is ...
En zal je met rust laten

28-03-2006, 23:47

Citaat door anitha:
als je een kaaskop bent moet je vooral doen wat je wilt..

jullie hebben tog geen regels a dieren

ik ben geen kaaskop, als je niks te zeggen reageer dan niet, want nl zijn ook mensen, heb je niet geleerd dat je mensen inhun waarde moet laten, maakt niks uit of ze wit,zwart zijn,daaamm
als het niets uitmaakte was het wat rustiger in de wereld..

het maakt wel uit.. en nee.. kaaskoppen zijn dieren

28-03-2006, 23:48

Citaat door TYGER:


jullie hebben tog geen regels a dieren
waar slaat dit op

28-03-2006, 23:49
misschien als jij ophoud, help hier op het site ook

28-03-2006, 23:50
een taxichauffeur

28-03-2006, 23:50



Citaat door anitha:
misschien als jij ophoud, help hier op het site ook
een mening kun je niet zomaar veranderen

en nee.. ze blijven dieren

28-03-2006, 23:51
waarom lach je

28-03-2006, 23:51
noem je dat een mening, is eerder afkatten

Pagina's : [1] 2