Bekijk volle/desktop versie : Te grote broek?



Pagina's : [1] 2 3

28-03-2006, 23:08
Op http://www.tegrotebroek.nl staat te lezen dat Nederland geen kans heeft op een wereld titel als het gaat voetballen met het huidige tenue. Het broekje is te groot en het zou onestetisch zijn. Bovendien is er maar één kledingstuk oranje, en wel het thuis shirt.

De initiatiefnemer heeft vandaag naar aanleiding van de vele reactie's op zijn website een open brief geschreven naar het hoofdbestuur van het KNVB. Hen is gevraagd om, in overleg met spelers, leiding en sponsers, nog voor het toernooi een nieuw tenue aan te schaffen.

Zou het helpen?

28-03-2006, 23:12


Ik stel het volgende voor;

Geen shirtjes, alleen een oranje strikje
Strakkere broekjes


28-03-2006, 23:14

Citaat door Rebel_1963:
Op http://www.tegrotebroek.nl staat te lezen dat Nederland geen kans heeft op een wereld titel als het gaat voetballen met het huidige tenue. Het broekje is te groot en het zou onestetisch zijn. Bovendien is er maar één kledingstuk oranje, en wel het thuis shirt.

De initiatiefnemer heeft vandaag naar aanleiding van de vele reactie's op zijn website een open brief geschreven naar het hoofdbestuur van het KNVB. Hen is gevraagd om, in overleg met spelers, leiding en sponsers, nog voor het toernooi een nieuw tenue aan te schaffen.

Zou het helpen?
Denk het niet, maar eerlijk gezegd vind ik die broeken ook veel te groot, want laten we eerlijk zijn ze hangen bijna over hun knieén.

28-03-2006, 23:16

Citaat door rianne:
Denk het niet, maar eerlijk gezegd vind ik die broeken ook veel te groot, want laten we eerlijk zijn ze hangen bijna over hun knieén.
Waarschijnlijk willen ze voorkomen dat er na een wedstrijd
bepaalde foto's op internet gaan circuleren.

28-03-2006, 23:17



Citaat door lemster:
Ik stel het volgende voor;

Geen shirtjes, alleen een oranje strikje
Strakkere broekjes

Je kunt er wel lacherig over doen, maar die broekjes zijn echt te lang. Een voetballer ondervind daar alleen maar hinder van!

Te strak moet natuurlijk ook niet, het moet wel funcitioneel blijven.

28-03-2006, 23:21

Citaat door lemster:
Ik stel het volgende voor;

Geen shirtjes, alleen een oranje strikje
Strakkere broekjes




28-03-2006, 23:22

Citaat door MooiRood:
Waarschijnlijk willen ze voorkomen dat er na een wedstrijd
bepaalde foto's op internet gaan circuleren.
Jij weet meer, wat voor foto's Mooirood.

28-03-2006, 23:23

Citaat door Sara7a:


We mogen niet lachen van Rebel. Ik ben tot de orde geroepen


28-03-2006, 23:24

Citaat door lemster:
We mogen niet lachen van Rebel. Ik ben tot de orde geroepen



Heb je op de site gekeken? Die man, de maker van die site, heeft er wel verstand van.

28-03-2006, 23:25

Citaat door Rebel_1963:


Heb je op de site gekeken? Die man, de maker van die site, heeft er wel verstand van.
Staan er ook fotoos op van voetballers?

28-03-2006, 23:27
Met een grotere broek willen ze een indicatie geven van de grootte van hun geslacht.

28-03-2006, 23:27

Citaat door Lady_Zina:
Met een grotere broek willen ze een indicatie geven van de grootte van hun geslacht.
Kan ook met een strak broekie...

28-03-2006, 23:29



Citaat door lemster:
Kan ook met een strak broekie...
Nee, dan moeten ze aan de slag met sokken. Je beweegt toch wel veel op zo een veld. Stel je voor dat je je sokken verliest, sta je dan mooi voor paal.

28-03-2006, 23:29

Citaat door Lady_Zina:
Nee, dan moeten ze aan de slag met sokken. Je beweegt toch wel veel op zo een veld. Stel je voor dat je je sokken verliest, sta je dan mooi voor paal.
Leuke woordenspeling op het eind..

28-03-2006, 23:32
Vroeger droegen voetballers kleine glimmende broekjes en die waren heel erg eng.

Pagina's : [1] 2 3