Bekijk volle/desktop versie : sommige zeggen dat dromen betekenissen heeft of dat het in de toekomst zal gebeuren



28-03-2006, 20:01
sommige zeggen dat dromen betekenissen heeft of dat het in de toekomst zal gebeuren wie gelooft daarin??
bv:ze zeggen dat als je droomt dat er een kies (tand) getrokken word dat er iemand van wie je houdt dood gaat

of ze zeggen als je droomt over een persoon die dood gaat in je droom ..dat die persoon in het echt juist langer blijft leven ???

raar he heeeft er iemand nog van die soort voorbeelden ,,
daaaag doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieoeiiii

28-03-2006, 20:33



Citaat door samiraangel:
http://www.walidin.com/dromen.htm
aaah merci ik zal die site zeker en vast binne 5 sec bezoeken


30-03-2006, 21:49
ewa mensen wie weet er nog over die soort dromen hier kun je alles schrijven

30-03-2006, 21:57

Citaat door moii_17:
sommige zeggen dat dromen betekenissen heeft of dat het in de toekomst zal gebeuren wie gelooft daarin??
bv:ze zeggen dat als je droomt dat er een kies (tand) getrokken word dat er iemand van wie je houdt dood gaat

of ze zeggen als je droomt over een persoon die dood gaat in je droom ..dat die persoon in het echt juist langer blijft leven ???

raar he heeeft er iemand nog van die soort voorbeelden ,,
daaaag doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieoeiiii
dromen over de doden,of enge dromen hebben mag jej niet doorvertellen is afgeraden om dat te doen.

30-03-2006, 22:12



Citaat door moii_17:
sommige zeggen dat dromen betekenissen heeft of dat het in de toekomst zal gebeuren wie gelooft daarin??
bv:ze zeggen dat als je droomt dat er een kies (tand) getrokken word dat er iemand van wie je houdt dood gaat

of ze zeggen als je droomt over een persoon die dood gaat in je droom ..dat die persoon in het echt juist langer blijft leven ???

raar he heeeft er iemand nog van die soort voorbeelden ,,
daaaag doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieoeiiii
dromen uitleg kun je beter aan een imaam vragen die daar over kennis heeft je kan wel een boekje lezen maar erkomt meer bij kijken dan alleen die droom die je hebt gehad dus ook welke seizoen welk deel van de nacht enz
kusje

31-03-2006, 20:54

Citaat door Ladystar:
dromen over de doden,of enge dromen hebben mag jej niet doorvertellen is afgeraden om dat te doen.
hey wrm mag dat niet ik doe dat dagelijks
ik vertel altijd aan men zus wat ik heb gedroomd of eht nu eng is of leuk ik vertel elke detail wat ik heb gedroomd
duss dat mag ik voortaan niet meer doen he wrm niet?? weet je dat ?

02-04-2006, 10:43
Dit is ong. 2 jaar geleden gebeurd ; Ik liep met mn moeder en mn broertje naar de tandarts.. zie ik opeens een kat/poes en vroeger stopte ik altijd om ze te aaien ensoó. En opeens knipoogde die kat naar me .. Ik schrok me dood en ik liep snel door.. Heb het die avond aan mn moeder verteld .. wejooow dat was echt eng !

02-04-2006, 11:05

Citaat door BabyGirlxx:
Dit is ong. 2 jaar geleden gebeurd ; Ik liep met mn moeder en mn broertje naar de tandarts.. zie ik opeens een kat/poes en vroeger stopte ik altijd om ze te aaien ensoó. En opeens knipoogde die kat naar me .. Ik schrok me dood en ik liep snel door.. Heb het die avond aan mn moeder verteld .. wejooow dat was echt eng !
Oeps haha .. verkeerde topic

02-04-2006, 17:30

Citaat door BabyGirlxx:
Oeps haha .. verkeerde topic
hahaah zozo maar toch leuk om te lezen he hahahah

zal ik eens vertellen:
ik droomde eens over een nicht van me van engeland
echt toevallig die dag (wnt normaal droom ik nooit over haar en heb ook bijna geen contact met haar)
dus ik droomde dat ik met haar praat en zo en net 5 min later werd ik wakker en ik hoorde beneden zo druk mijn moeder tegen men broer zo roepen: roh awid 5 agrom sie hend (haal 5 broden van de winkel)
en ik zo jah wat is er nou weer en zo druk in zo'n vroegte ??,
dus ik met men boss haar zo naar beneden ik zo jema wat is er??
ze zei in het marokkaans kom zied help mij je tante van engeland komt met haar 125 506 kinderen naaar ons dus zied kom
die tante is dus die moeder van me nicht waarover ik droomde
en ik zo wajaww???
wat raar duss sinds dien dacht ik hmm dromen kunnen in de toekomst waarkomen he hahhaha


zied iemand nog zulke verhalen??
vertel dan

02-04-2006, 17:59
hey, weten jullie soms komt het echt uit..
tenminste bij mijn zus komen ze meestal uit echt waar..
ben er zelf van geschrokken, soms dan voel je dingen aan
dat is ook weer zoiets..maar alles heeft een reden....

ik heb wel een marokkaanse dromenboek, en meestal
klopt het hoor...

gr leila

05-04-2006, 11:36

Citaat door Ikky_Hoceima:
wat als je droomt over hete kolen maar je zegt ook in je droom de hel is warmer!!!
En ik kon niet wakkker worden me ogen bleven dicht het is vandaag gebeurd
hey ik heb er een boek over ik zal voor je opzoeken maar niet voor vandaag he want ik moet vandaag en morgen laat werken dus zal voor overmorgen of zo zijn beslamma