Bekijk volle/desktop versie : gezichtverzorging

Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-05-2003, 12:17
ik ben op zoek naar een goeie gezicht product die help tegen meeters en die lekker ruikt en een goeie prijsje
wie kent er eentje ik wil zo een gezicht als die modelen

16-05-2003, 12:26

maar gaan je meeters weg een krijg je een mooie gezicht

18-05-2003, 23:23

Citaat:
dit is een goede en goedkope manier om je gezicht te reinigen.
doe je hoofd boven een pannetje heet water.
dek je hoofd tot aan de pan met een handdoek en laat je gezicht lekker stomen.
nadat je gezicht 10 min boven de pan hebt gehangen,pak je een scrubwashandje( verkrijgbaar in de body shop) en scrub daarmee je gezicht of de plekken waar jij meeëters hebt.
vervolgens droog je je gezicht heel voorzichtig af en smeer je in met nivea creme( een milde creme die je in de supermarkt kan kopen in een wit potje)

Regelmatig stomen is uitstekend voor je gezicht, good tip, Nastygirl
Je hoofd boven de waterkoker, ken ook! (hihi en dan nog te bedenken dat ik eerst zo'n dure gezicht-stomer van Braun wilde kopen )

18-05-2003, 23:32
Stomen is oke,,Maar wat bij mij helpt is gewoon; Sabon el beldie gebruiken, je weet wel die Marokkaanse zeep. Omdat het een pure zeep is zonder kleurstoffen of geurstoffen, help het goed je gezicht te reinigen..Beter dan die dure troep..

Als je toch iets wilt met een geurtje, is het beter dat je je wast met sabon elbeldie en dan kan je als extraatje Dove of zo gebruiken..

En ik kan het weten, ik heb een gave huidje..

P.S Schubben kan je beter doen met elkiess,en niet met die body schob leugentjes, ik heb ze ook gebruikt en ze aaien je gezicht, niet ze maken schoon..

19-05-2003, 02:40

Een echte aanrader vind ik de reinigingsgel van Biotherm.Kost ongeveer20 euro,maar je doet er ongeveer 3mnd. Na een tijdje zie je echt verschil.

19-05-2003, 09:35
ik kan alleen voor mezelf spreken: ik gebruik: dr v/d Hoog Scrubcreme.

1 x per week houdt mijn gezicht mee-eters vrij. Daarnaast gebruik ik geen creme of wat dan ook.

Ohh... ja, wat ik ook doe is natuurlijk dagelijks je gezicht wassen(sóchtends en s'avonds)...maakt op zich niet uit met wat(ik: Synergie Facewash) , als je je gezicht maar ontdoet van alle stoffen/alg ed. die je in de nacht/dag hebt opgenomen.

en ik heb never nooit een slechte huid met pukkels/mee-eters/vlekken gehad......elhamdoelilah.

28-05-2003, 17:49
ja, ik heb ook een vraagje mn nichtje heeft ook last van puisten het kotm mischien omdat ze in depuber tijd zit maar ze probeert er ook alles aan ze stoomt er gezicht ze gebruikde scrub cream maar nisk helpt, ik zij tege der dat ze het gewoon moet latehn tot het zelf weg gaat maar dan gebruikt ze were poeder dat je het niet ziet en word het nog erger dus heeft er iemand echt een goede tip.

alvast bedankt maryam

28-05-2003, 22:04
Je moet haar vertellen ze geen poeder moet gebruiken.
Ik zelf heb dat ook jaren gebruikt en ik ging nergens naartoe zonder dat spul op me gezicht, terwijl me puisten niet eens zo erg waren. Maar door die poeder (vooral losse) werd het alleen maar erger. Ik ben naar de dokter geweest en die heeft mij een creme met alcohol erin gegeven. Na een maand was mijn gezicht helemaal schoon en hoefde ik die troep niet meer op mijn gezicht te smeren.
Ik weet wel hoe onzekerze zich kan voelen zonder poeder, maar dan zou ik haar aanraden om Max Factor creme te gebruiken.
Het heeft hetzelfde kleurtje als je huid en beschermt je huis tegen vieze stoffen!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, lijpe rapster

20-06-2003, 09:26
een keer in de twee weken scrubben is meer dan voldoende

elke dag scrubben is te veel voor je huid
zorg dat je een verzorgings lijn hebt, dus alles van een merk
zelf geef ik de voorkeur aan de producten van Biotherm omdat deze heel mild voor je huid zijn

Liefs Safia

20-06-2003, 23:14
Scrubben is inderdaad goed als je een vette huid hebt, maar dan alleen op de vette delen (meestal kin, neus en voorhoofd). Niet vaker dan 2 keer per week. Hoe vetter de huid, hoe dikker de korreltjes. Daarna een kleimasker is helemaal perfect. Een masker reinigt je huid wat grondiger, een scrub verwijdert alleen vuil en dode huidcellen.

Belangrijker is om elke avond je gezicht goed te reinigen. Niet met zeep, want dat droogt je huid weer uit. Water verfrist wel, maar reinigt niet goed. Gebruik 2 in 1 reinigingsdoekjes voor de vette of gemengde huid, of nog beter zelfs..reinigsmelk en daarna tonic.
´s Ochtends hoef je minder grondig te reinigen, ook al zit er dan zweet en talg op je gezicht. Na het reinigen is het belangrijk om een dagcreme te gebruiken (eigenlijk voor iedereen), maar voor jou een dagcreme voor de gemengde huid. Dit beschermt je huid tegen o.a. weersinvloeden en vuil wat in de lucht zit. Ook een goede basis als je poeder gebruikt (dan trekt het niet in de huid)

Verder moet je ook opletten op wat je eet. Niet te veel vet en drink veel water om je huid van binnen te reinigen. Ik ben zelf Oriflame-adviseuse en geef informatie-avonden bij mensen thuis. Oriflame heeft een groot assortiment lichaamsverzorgingsprodukten, op natuurlijke basis. Iedere huidtype moet je namelijk weer anders verzorgen.
Als jij of iemand anders meer wilt weten, surf dan naar mijn site http://www.suzanne.oriflame.nl of mail naar smeerman@home.nl
In ieder geval veel succes!

Groetjes Suus

29-06-2003, 20:46
hallo jasben

Wat je inderdaad kunt doen is je gezicht stomen. Je voelt dat je huid schoner is en je porien gaan open en je huid gaat ademen. Dat is echt heerlijk om te doen. Wat je ook kunt doen is een paar keer in de week een masker gebruiken, dat verzorgt en verschoont je gezicht ook optimaal goed. Dat doe ik ook altijd en ik kan je vertellen dat het echt heel goed werkt zolang je het regelmatig doet en je eraan houd. En tot slot je gezicht insmeren met een goede creme. En je zult zien dat het echt wel werkt als je dit regelmatig doet. Ik hoop dat je een mooi huidje krijgt en veel succes verder. beslama!!!!!!! groetjes van hnieouna

12-07-2003, 12:12
Beste meiden,

Alhamdoelliah heb ik niet zo veel last van die bewoners op me gezicht.
Maar als ze komen dan gebruik ik babypoeder. Volgende dag zijn ze dan verhuisd.

Neem zwirtal Babyboeder en poeder voor je gaat slapen je gezicht met een kwasje.

Resultaat een gave en dons zachte huid.

Veel succes.

14-07-2003, 21:03

ik heb zelf ook veel last gehad van acne. Nadat er niets meer hielp ben ik naar de docter gegaan en heb een paar maanden antibiotica kuur gehad voor acne. Mijn huid is nu mooi geworden. Zelf ben ik iemand die nooit naar de docter gaat......maar in dit geval had ik echt wel eerder moeten gaan.

Beslama zoya.

15-07-2003, 19:01
1 ADVIES
GEEEN NIVEAU OF CLEARASIEL
Niveau is net Boter
En Clearasiel zit vol alcohol

16-07-2003, 00:14
shokran voor je reactie, nivea is zeker vet....daar krijg je alleen maar meer gezichtsproblemen van dus die boter laat ik maar staan!

Pagina's : [1] 2 3 4 5