Bekijk volle/desktop versie : Ontnomen Liefde...

Pagina's : [1] 2 3

27-05-2002, 02:11
Ik ga weer eens schrijven..en ik kom dus met een nieuw stuk verhaal..Die andere verhaal is nog niet klaar..maar daar zal ook gauw een vervolg van komen..

Dit verhaal heet ..ontnomen liefde..en ik hoop dat jullie het leuk vinden..!!!!!

Ontnomen liefde...

Ontnomen liefde...

Daar lag hij dan op de grond..hij bibberde van de kou..Hij lag op de grond..geen bed en geen matras had hij...Deze persoon ..deze jongen..heette Zawahiri.De grond voelde koud aan..en hard..Hij zuchte en draaide weer om..hij voelde dat ze rug pijn deed.Hij had het er wel voor over..hij was in Marokko het mooie prachtige land..Na een paar weken en maanden vervaagde dat mooie prachtige land..naar een saaie werkende levenloze dagen..Zo verliepen de dagen voor Zawahiri in Marokko..Waarom hij in Marokko was..dat was zelfs een raadsel voor hem..Het ging allemaal zo snel zonder dat hij het wist..
Hij lag met ze rug op de vloer en keek met ze gezicht toe naar het plafond..hij deed ze ogen open ..en deed vervolgens ze handen onder zijn hoofd..Hij dacht bij zichzelf..Hoe is dit mij overkomen..hoe komt het dat het zo snel gegaan is..ik begrijp het niet meer..iedere seconde iedere minuut ..uur..dag..week en maand ging me voorbij zonder dat ik wist wat er gebeurde..

Ik wist alleen een ding..het enigste wat in me hoofd zat dat was Latifa..Latifa latifa latifa..zuchte ik..ik herhaalde die naam iedere keer door me hoofd..en iedere keer wanneer ik aan haar dacht..dan wist ik niet meer waarom ik opeens aan haar dacht..Alle zorgen verdwenen..De tijd ging vliegensvlug..ik was verliefd..Ze maakte gevoelens in me los die ik nog nooit gehad had..Door Latifa geloofde ik in liefde op het eerste gezicht..want zei was het meisje die me hart sneller deed kloppen toen ik haar daar voor het eerst zag in de stad..Dat was de dag dat onze ogen elkaar kruisten..en we elkaar nooit meer loslieten..

We hadden elkaar wel losgelaten op een gegeven moment..ik wist niet meer wanneer het gebeurde..maar het gebeurde..En zei liet mij eerder los..ik liet haar pas los..nadat ik realiseerde dat ze weg was..dat ze weer terug was..Terug naar het beloofde land..Het was een mooie zomer geweest...samen met haar samen met Latifa ..MAar nu is het een koude kille winter..Nog nooit heb ik pijn zo erg gevoeld..nog nooit heb ik gedacht dat ik zulke pijnlijke gevoelens zou kunnen hebben..Nog nooit heb ik zo een gemis voor iemand gevoelt..nog nooit had ik gedacht dat ik het gevoel zou krijgen dat ik emotioneel kapot ging..En dat allemaal door Latifa..Latifa latifa....

Hier ben ik dan helemaal alleen in deze kamer..ik probeerde niet aan haar te denken..ik wou haar vergeten maar dat lukte me niet..ik wou haar naam niet horen of zeggen ..maar dat lukte me ook niet..Iedere keer kwam ze terug..zelfs hier ver weg van Nederland..Zelf hier kon ze me raken..Hier in Marokko ..hier was ik gebleven..hier wou ik niet aan haar denken..en er voor zorgen dat ze nooit meer in me hoofd kwam..Maar dat deed ze wel..ze kwam zelfs in me dromen..en iedere keer als ik wakker werd dan was ze er niet meer..Ik deed de dekens om me heen want ik kreeg het weer koud..ik draaide me om en viel in slaap....Weer een nacht alleen in Marokko..Met latifa in me droom..

27-05-2002, 10:03

heeeeeeeeeeeee crazy baby ben je weer begonnen
nou het is een mooi begin

maar een vraagje is dit nou fantasie of heb je dat echt meegemaakt. die andere verhaal hopeloze liefde was ook zo mooi maar maak je dit mee of zo

nou in iedere geval ik wacht op het vervolg.

27-05-2002, 12:17
Nee ik maak het niet mee of zo..ik heb gewoon teveel fantasie denk ik

Ciao Baby

27-05-2002, 12:54
hee crazy baby had ik maar zoveel fantasie als jou dan zou me leven veel leuker zijn

maar mak het verhaal af dan je bent nu op deze discussie of hoe je het ook mag noemen

27-05-2002, 13:12

Nou weer een vervolgje..

Het was alweer s´middags en ik had besloten om eens naar de stad te gaan..De stad was zo leeg nu het geen zomer was..Het lijkt alsof ik weer in een andere stad ben..het is anders nu..in de zomer was het drukte..mensen ..de hitte..toeristen..bruiloften ..muziek en ongelooflijk veel lawaai..Maar nu was het rustig..en koud en er was geen enkele persoon die zich maar druk maakte om de klanten die binnen de winkels kwamen..Het was immers winter..klanten waren er niet..nauwelijks af en toe dan kwam er iemand binnen maar kopen dat ging niet zo snel.Ik voelde me vooral eenzaam hier in Marokko..niemand heeft mij gedwongen om hier te zijn maar ik wou het zelf..ik had ervoor gekozen.Ik zal terugkeren..op een dag dan zal ik terug gaan naar me ouders en broers en zussen..Maar nu moest ik hier blijven en alles op een rijtje zetten..en voornamelijk was ik hier om Latifa te vergeten..

Ik kwam onderweg een vriend van me tegen Khalid..het was een aardige nuchtere jongen..Het was een jongen die graag naar het buitenland wou..hij wou overal zijn behalve Marokko..Ik had me vakantie deels doorgebracht met Khalid..ik heb gezien hoe hij speelde met meisjes uit het buitenland..of je zou zeggen dat het eerder omgekeerd was..Voor hem leek het alsof hij de toutjes in het handen had..Maar dat was niet zo..Meisjes uit het buitenland wisten precies wat hij wou en dat was papieren..Hij liep ze overal achterna..en dan liep hij vliegensvlugs langs hun zodat hij snel wat moois kon fluisteren in haar oor..Het meisje was hier niet gecharmeerd van..en Khalid ging weer verder naar het volgende meisje..en zo verliep heel de vakantie met Khalid..

We liepen een cafeetje in en khalid dronk wat thee..ik dronk altijd koffie..sterke koffie..zonder melk..Ik wou altijd allert zijn en nuchter..zodat als me wat zou gebeuren dan was ik er letterlijk bij met me hoofd..Ik staarde naar de deur die open was..er liep een meisje langs..En dat moest me gelijk weer denken aan Latifa..even leek het alsof het Latifa was..Maar toen realiseerde ik me weer dat Latifa totaal niet leek op dat meisje..ik was weer aan het dromen..en ik dacht weer aan de zomer..Ik zal vertellen hoe het begonnen was..ik was niet zomaar in Marokko gebleven..Latifa speelde daar de grootste rol in..het was een zaterdagavond en het was bloedheet..ik was met me vrienden op het strand..in saidia en het was alweer donker..we liepen langs een paar cafeetjes we lachten en praten..van de verte zag ik twee bloedmooie ogen..onze ogen kruisten elkaar en ik wist niet wat me overkwam.....

nou volgende keer weer..

Ciao Baby

27-05-2002, 14:59
we hebben de crazy baby!!!!!
wallah je kunt echt goed schrijven ga zo door

laterZ :blauwkus:

27-05-2002, 16:42
vertel vertel op vervolg pleeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeee

27-05-2002, 20:15
Ja ik zal zo weer een vervolgje schrijven..En Tha lady bedankt voor je aanmoediging..

Ciao Baby

27-05-2002, 20:29
Hij gaat lekker je verhaal.................maar eeuhhhh...wanneer komt die andere vervolg van je andere verhaal meid?

Oja, w8 niet al te lang he met deze.......snelllll schrijven.........

GreetingZz,

27-05-2002, 21:52
Weer een stuk.

Nog nooit had ik me zo benauwd gevoelt toen ik in die ogen keek..Ook al waren we zo ver van elkaar..Het leek alsof ik recht voor haar stond..Nog nooit had ik gedacht dat een mens zo mooi kon zijn..nog nooit heeft uitstraling en uiterlijk mij zo overdondert zoals zij dat deed..Nog nooit heeft iemand me zo letterlijk in de war gemaakt..Waardoor ik geneens wist waar ik liep en wat ik deed..het enigste wat ik deed was haar aanstaren..Ze keek me even aan..en keek weer de andere kant op..Ik bleef haar aanstaren..en ik had het gevoel dat ze wist dat ik naar haar keek..en iedere stap die ze nam..nam ik ook..!! Een glimlach verscheen op haar gezicht..een goddelijke glimlach..ze was met een jongen..ze lachte naar de jongen ik wist niet wat me overkwam..ik voelde me naar ..alsof ik het gevoel had dat zij mijn meisje was..en niemand ook niemand die maar in haar buurt mocht komen..haar zien haar ruiken voelen en praten..

Ik had zulke gevoelens nog nooit gehad voor een meisje..nog nooit had ik me zo gevoeld..ik voelde me blij maar tegelijkertijd vreselijk..Hij raakte haar aan..en het leek alsof er een steek door me hart ging..Dit soort gevoelens waren sterk heel erg sterk..en vanaf dat moment wist ik dat het liefde op het eerste gezicht was..Ik voelde me niet goed..ik wou naar haar toe gaan en met haar praten en vertellen dat ik haar zo mooi vond..en leuk en ik wou haar vragen of ze met me wandelen wou langs het strand wanneer de zon onder gaat en alle sterren aan de hemel staan..dat was wat ik wou doen..Ik wou haar meenemen en haar nooit meer laten gaan..Mijn gevoel was overtuigend en enthousiast...en daar moest ik iets aan doen..Maar wat als die jongen haar vriend of verloofde of wel man was..stel dat het zo was..ik hoopte dat het niet zo was..maar bij de gedachte al voelde ik me vreselijk..

Zawahiri ..Zawahiri ..he jongen waar ben jij ..Ik schrok op en ik keek naar me vrienden..ja ja wat is er ?? Kijk daar moet je die chikie zien..Welke chikie..Me vrienden wezen naar Latifa..Mijn hart ging weer tekeer en ik voelde een woede opkomen alsof Latifa mijn eigendom was..en niemand zo over haar mocht praten..´Ja en wat vind je van die chikie..mmm ze is wel lekker..´He kappen..genoeg met jullie geile praatjes..´´Ohhh sow sow Zawahiri is op zijn teentjes getrapt..ken je die chikie of zo..nee dat kan niet..´Hoezo kan het niet ?´Die chikie is van Redouan..´Wie is Redouan´Zei ik vervolgens..´Die jongen daar die met die chikie is...´Ik keek weer naar Latifa en ik voelde me nog erger dan toen ik me denet voelde..Ze was niet van mij..haar hart had ze al gegeven aan Redouan..aan die gast daar..die geneens haar verdiende.´Wat heeft zij met die Redouan..is het haar man ofzo ?´Zei ik vervolgens..´Getrouwd..nee nee ze gaan verloven volgens mij..´Oh ..nu voelde ik me helemaal vreselijk ik hoopte het zo erg dat ik met haar samen kon zijn..ook al kende ik haar nog niet..´Trouwens die chikie ken ik ook..Latifa heet ze..aardige meid is dat ..alleen volgens mij is Redouan alleen met haar voor andere bedoelingen als je begrijpt wat ik bedoel..´Nee wat bedoel je ??´´Latifa´s vader is geen arme vent..hij is in bezit in heel wat zaakjes in Nederland en Belgie..paar huisjes hier en daar..Welke vent zou nou niet met haar willen trouwen..´Ik geloofde me oren niet..eerste wat ik hoorde dat was dat Latifa al met iemand anders was..en dan hoorde ik dat deze jongen met haar was om de verkeerde bedoelingen..Ik had de drang om het Latifa te vertellen..wat vreselijk als je erachter zou komen dat je geliefde..met je was om andere dingen dan liefde..!!

Redouan zwaaide naar Karim..me vriend..en hij liep onze richting op..ik wist niet wat me overkwam Latifa liep met hem mee..Ik keek Latifa zorgvuldig aan..en keek haar aan van top tot teen..Ik bewonderde iedere lichaamsdeel van haar..iedere beweging die ze maakte..en iedere keer wanneer ze lachte..Ze steelde mijn hart zonder dat ze het wist ..ik was sprakeloos ik probeerde me in te houden..Ik wou dat ze van mij was...dacht ik toen..ik zou haar goed behandelen en verwennen ..en liefhebben en trouw zijn..ik zou alles doen voor haar...maar dan ook alles..!!! He Redouan..´He Karim hoe ist er mee..alles goed lebbes..´Ja goed hoor prima en hoe is het met jou..´Ja ook goed..zei hij met een innemend lachje..Als het kon dan zou ik die smoel van hem zo verbouwen..´He Redouan dit is me vriend Zawahiri..Ik gaf hem een hand en waarop de woorden ..hoe gaat het ermee ..goed en met jou..ook goed..kwamen.Toen stond Latifa voor ons..ze gaf Karim een hand..en toen keek ze me rechtsstreeks in me ogen aan..ze was nog mooier van dichtbij me hart sloeg tekeer..Me knieen bibberden..even lachte ze naar me ..alsof ze wist hoe ik me voelde..Even mocht ik haar aanraken..Met grote ogen..keek ik haar ..´Hallo Zawahiri ...´Ik smolt..de woorden die ze zei..de manier hoe ze me naam zei..alles wat ze deed dat zorgde ervoor dat ik als een beest tekeer ging van binnen..Ze gaf me een hand..ik gaf haar zenuwachtig ook een hand..kalm en relax probeerde ik over te komen...Ze had zachte fijne kleine handen..ik hield het eventjes te lang vast en ze keek op met een vreemd gezicht..

Dat was het dan voor nu okezz

Ciao Baby

28-05-2002, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door MissRif
Hij gaat lekker je verhaal.................maar eeuhhhh...wanneer komt die andere vervolg van je andere verhaal meid?

Oja, w8 niet al te lang he met deze.......snelllll schrijven.........

GreetingZz,
Ja ik zal zo snel mogelijk die andere verhaal schrijven..dat zou wel oneerlijk zijn he voor die verhaal..hij staat al zo lang droog..hahaha

Ciao Baby

28-05-2002, 15:54
Hahhahaha, hij staat al een hele lange tijd droog ja.....maar we wachten wel hoor meid......thnx

GreetingZz,

28-05-2002, 22:17

Dankjewel voor het wachten dan..

Ciao Baby

30-05-2002, 14:42
Sooo,
Crazy Baby ......jij kan echt goed schrijven...je hebt echt schrijftalent maar dat weet je vast toch wel he??Je moet echt wat doen met al dat schrijftalent.!!!!!....Maar ik w8 al heel lang op die vervolg van die andere SUPER GOEDE VERHAAL van jou !!en nu moet ik ook al op deze vervolg van deze super goede verhaal wachten ...haha...maar okez ik ga nu EN GA VOORAL ZO DOOR!!!!

30-05-2002, 18:39
Dankjewel Miss_Berkane

Dan ga ik nu weer even een stuk verder schrijven.

En ze keek me op met een vreemd gezicht...Ik realiseerde me dat ik haar nog niet losgelaten had..Ik was zo bezig met het bewonderen van haar mooie gezicht dat ik vergat dat ik nog haar hand beet had..Wat stom van me..Ik liet gelijk haar hand los..Ze denkt zeker wat een sukkel is dat..Hoe kon ik dat doen joh..ik schaamde me en ik werd een beetje rood..´Dat geeft niets hoor..´Zei Latifa opeens..Ik wist niet wat ik hoorde..me hart ging tekeer..Ze had het door dat ik rood werd.Nu werd ik nog roder en roder..Waarom moest ik ook verlegen worden..Ik glimlachte even naar haar..en ze glimlachte terug..Ik wist niet wat me overkwam wat waren haar woorden lief en haar glimlach...oooh haar glimlach is niets te vergelijken met alle sterren aan de hemel..Ik zweefde als het ware in de lucht..ik was zo in de wolken dat ik niet wist wat ik doen moest..En dat haar nog maar tien minuten gezien te hebben..Nog nooit heeft een meisje me zo laten voelen en zo snel..Dit moest zeker wel de ware meid voor mij zijn....

Alleen deze ware meid was al bezet....Ik kon er niet tegen dat ze al met iemand anders had..dat ze zou verloven met Redouan..Dat kon toch niet..Ze leek geneens zo gelukkig met hem.OF mischien leek dat alleen maar zo omdat ik zo gek op haar geworden was..Mischien wist ik niet beter..Het enigste wat ik wist dat Redouan van haar hield om de verkeerde redenen..En mischien houden ze toch wel van elkaar..!!

Als ik weer terug denk aan deze dag..deze avond..Toen ik Latifa voor het eerst zag en ontmoet had..Oh dat was zo een mooie tijd..ik was zo verliefd en zo blind..Ik riskeerde alles voor me liefde..er waren geen grenzen meer..Nu ben ik hier in Marokko..ik heb helemaal niets meer..Latifa is er niet meer..ik ben helemaal alleen..Ik ben iedereen kwijtgeraakt..En me ouders zijn heel lang boos op me geweest..Maar ik dacht dat als je je ware liefde tegen zou komen dan zou er helemaal voor moeten gaan..tot je haar hebt en haar dan niet meer loslaat..Maar ik ...ik ben er helemaal voor gaan..Hoever ik gegaan ben...dat is zelfs te gek voor mij..

Niemand begreep mij..´Zawahiri ..he he kom we gaan´Ik draaide me om en het was Khalid..hij wou er zeker weer vandoor gaan..Hij stond nooit stil hij was altijd overal..´Ja is goed..´ We liepen de cafe uit..en ik voelde een briesje kou over me heen gaan..Gelukkig hadden me ouders geld overgestuurd naar Marokko zodat ik er een jas voor kon kopen..en wat warmere kleding..Als ik Latifa in me armen had..dan had ik nooit die warme kleding gehoeven te hebben..Want dan zou zij me warm houden..Oh wat mis ik dat ..het gevoel van latifa´s armen..Ik mis het vooral middernacht..Als ik even wakker word en ik me realiseer hoe koud ik het wel heb...

Ik was nog niet klaar met het vertellen..Mijn volgende ontmoeting met Latifa was onverwacht..het had me overdonderd..Ik had niet verwacht dat zo een meid zo spontaan kon zijn..Ik was blij dat ze zo spontaan was..Want al die moeite en leed en pijn is toch de moeite waard geweest..Ik heb liefde gekend..echte liefde door Latifa...Het was een paar dagen later in Saidia..Ik zat altijd s´middags op een terrasje meestal alleen zodat ik kon ontspannen..Ik keek voor me uit naar het strand..en de meisjes en jongens die aan het zwemmen waren en zonnen..Iedereen genoot van de zomer en dat zag je..Toen opeens er iemand voor me stond..ik had me zonnebril op en door de felle zon zag ik niet precies wie het was..Ik keek naar de grond en ik zag een schaduw van een meisje..Ik keek op met me hoofd en ik haalde me zonnebril af..Ik keek even goed en me hart begon weer te bonken het was.....

Ciao Baby

Pagina's : [1] 2 3