Bekijk volle/desktop versie : Waar zouden jullie voor gaan ?



Pagina's : [1] 2 3

28-03-2006, 12:13
Mensen...ik zit met een 'dilemma'
Ik heb 2 banen aangeboden gekregen en kan maar geen beslissing nemen welke ik moet nemen

Voor welke baan zouden jullie gaan?


Baan nr.1 :
-10 min van mijn woonplaats vandaan (fiets)
-kan meteen volgende week beginnen
-een kleine groep collegas (5)


Baan nr.2:
-met de auto zou ik 20 min. over moeten doen (er is wel vaak files) dus reken ik op zo'n 30-45 min. dagelijks.
-baan is een hele uitdaging voor mij (!)
-een heel groot bedrijf (200 medewerkers)


Dus voor welke baan zouden jullie gaan; nr.1 of 2 ???? Ik wet het gewoon niet!

P.s. Ik heb een kind

28-03-2006, 12:16


kijk wat t beste bij je past en die moet je nemen aangezien je een kind hebt wat maakt die 5 min verschil met die andere baan

28-03-2006, 12:18
de eerste in handig, lekker dichtbij, helemaal omdat je kindje hebt..

tweede omdat het een uitdaging voor jouw is.. maar de files, op een gegeven moment word je dat helemaal zat..asl je snel naar huis wilt, bv als je kindje ziek is.. of er is wat anders tussen gekomen...

ik vind het moeilijk..

28-03-2006, 12:19

Citaat door Azin_e7ory:
kijk wat t beste bij je past en die moet je nemen aangezien je een kind hebt wat maakt die 5 min verschil met die andere baan
Het maakt wel heel veel uit! Bij baan nr. 1 ben ik er zo met de fiets en bij baan nr.2 moet ik met de auto tot wel 45 min. rijden....staat namelijk bijna altijd file. Maar of dat nou een reden is om voor nr.1 te gaan weet ik dus niet.

28-03-2006, 12:20


Nummer 1, uitdaging in je werk krijg je na een tijdje ook wel genoeg van, dan wil je toch alleen je tijd uitzitten om betaald te krijgen...

28-03-2006, 12:21
aan files raak je nooit gewend.. als je om 5 uur klaar bent, dan ben je pas rond 6en thuis..

28-03-2006, 12:21

Citaat door mother_to_be:
de eerste in handig, lekker dichtbij, helemaal omdat je kindje hebt..

tweede omdat het een uitdaging voor jouw is.. maar de files, op een gegeven moment word je dat helemaal zat..asl je snel naar huis wilt, bv als je kindje ziek is.. of er is wat anders tussen gekomen...

ik vind het moeilijk..
De uitdaging lijkt me idd echt gaaf...maar aan de ander kant is het toch ver weg en ja, stael nou dat er iets met mn kind aan de hand is....

Baan nr. 2 verdient trouwens iets beter

28-03-2006, 12:21
ik sluit me aan bij serenity.

ik zou voor nr1 gaan.

Succes

28-03-2006, 12:22
Waar krijg je het beste betaald..

28-03-2006, 12:23

Citaat door MaRoCcInA:
Waar krijg je het beste betaald..
Baan nr. 2

28-03-2006, 12:25

Citaat door serenity:
Nummer 1, uitdaging in je werk krijg je na een tijdje ook wel genoeg van, dan wil je toch alleen je tijd uitzitten om betaald te krijgen...
ja, denk je? Bij baan nr. 2 gaat het om zeer verantwoordelijke taken, ik moet dus constant een hoog concentratievermogen hebben en heel veel presteren...
Baan nr.1 heeft dat ook wel maar dan in veel mindere mate (heb daar namelijk al heel wat jaren gewerkt)...

28-03-2006, 12:26
1ste
dicht bij aangezien het een kleine groep is zou het denk ik veel leuker worden ==>hechter groep, en vooral met een kind denk ik dat je het op een gegeven moment rustig aan het werk kan zonder al die stress!@!

28-03-2006, 12:27



Citaat door smurfi:
Baan nr. 2
Go for it!

Alleen je moet wel rekening houden met je zoon dat hij wel bij familie ofzo terecht kan als je in de file zit enz.. !

28-03-2006, 12:27
Meid kies baan 1!
ensallah veel geluki ( en het lijkt me prima te combineren met een kind, man en het huis)

28-03-2006, 12:28

Citaat door smurfi:
ja, denk je? Bij baan nr. 2 gaat het om zeer verantwoordelijke taken, ik moet dus constant een hoog concentratievermogen hebben en heel veel presteren...
Baan nr.1 heeft dat ook wel maar dan in veel mindere mate (heb daar namelijk al heel wat jaren gewerkt)...

Constant een hoog concentratievermogen vergt veel van je, en aangezien je moeder bent zou ik je energie liever willen sparen voor thuis. Je wil niet elke keer gebroken thuis komen, daar zou je huishouden en gezin onder kunnen lijden, maar jij kunt het het beste beoordelen. Als je denkt dat je het aankan moet je het doen.
En je zegt baan nr 2 betaalt meer, maar hoeveel is dat netto werkelijk en is dat verschil het waard? Moet je voor jezelf goed afwegen.

Pagina's : [1] 2 3